N O _Named_ Noćna_ptica_iliti_pussy in the sky with diamonds_

< siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OVOM PRILIKOM
poručujem svom ocu da je čista sirovina.

Moglo bi se od njega napravit dobar gredenac.


Image Hosted by ImageShack.us

Probaj željeti u jednu ruku, a srati u drugu...
vidjet ćeš koja će se prije napuniti?


NEKAKVE BROJKICE(mogu se unaprijed namjestit)





online

Free Counters
Free Counters

Image Hosted by ImageShack.us

Zašto ne?
[/B]

'Pođimo, Ljubavi moja, crna ljubavi moja;
potamnjela je put tvoja i oči su tvoje crne;
noge su ti išarane i masna je kosa tvoja;
sva si crna, sva si divlja, o ,crna ljubavi moja.



Velika si u slobodi i veća je ljubav naša,
Naša je ljubav tamna ko šuma i krvava ko božanstvo;
Žena je moja prva od žena: crna ko noć , tajanstvena ko oblak,
Divlja ko cjelov moj i prevratna ko stihovi moji.
Naša će ljubav biti kaos:mutna i izmiješana i ljudi joj ne
Nađoše dolične riječi;…'



Iz Pjesme nad pjesmama, J.P.KAMOV

O meni (za vlastiti gušt- kog briga i tak..)

Ja sam ...tko zna..
Imam glavu za posao i tijelo za grijeh



Ajmo prvo sa lošim..
dakle, ne volim,
Ne podnosim:

-debele, niske, ružne i glupe ljude
-diskriminaciju:)
(ova je,kao, sala, zato jedno pored drugog,op.a)
-babe 79+ u tramvaju koje kreću u pohode u 7.00am
-7.00 ujutro
-ljude koji ručaju u 12,
a večeraju u 7 navečer
-klince koji se ponašaju kao da to nisu
-ponedjeljak
-seks bez gumice
-patetiku
-laž
-kašnjenje
-dvolične i 100lične ljude
-provincijalce, malograđane, primitivce svih vrsta
-niskobudžetne proizvode
-Izafektirane prinčeve i princeze.
Oni me obaraju.




Volim, preferiram:


-Crno. Sve crno.
Crnu olovku za oči. Crne oči.
-Plavuše(ženske)
-Večer, noć, mrak
-crni kaput
-dobar hip-hop, tvrdi ritam
-Otok
-Centar
Cvjetni trg, Mimaru
-Pag, Bol na Braču
-petak, subotu
-muziku
-književnost
-engleski
-svog nenadjebivog đukca
-riječ IZAFEKTIRANO(i sve izvedenice)
-tipove >190cm
-kraljeve, kraljice i kraljevstva
-riječi
-novac


UPOZORENJE: Ovo je fikcija!!!!!
tKo ovo shvaća ozbiljno, može u skokovima odjebati odavde.hvala.


Blog.hr


SILLY RABBIT...
TRICKS ARE FOR KIDS

Image Hosted by ImageShack.us

SHIT OF THE FUCKING YEAR...


Ono kaj čitam(zato jer moram. šala.)
Ovo je moja mala, my partner in crime 4 thalast13years...Nexx

Curica više nema blog,al glavno da ja još imam link

Pročitajte ga ljudi, istomišljenicima će osvježit dan

Pozdrav Starim alkićima (Starsailor- Alcoholic)

Don't you know you've got your Daddy's eyes
And your Daddy was an alcoholic
But your mother kept it all inside
Threw it all away

I was looking for another you
And I found another one
I was looking for another you
When I looked round you were gone

Stay by my side
And the pipe dream is yours now
Stay by my side
And the singer won't get in our way

Don't you know you've got your Daddy's eyes
And your Daddy was an alcoholic
But your mother kept it all inside
Threw it all away

I was looking for another you
And I found another one
I was looking for another you
When I looked round you were gone

Stay by my side
And the pipe dream is yours now
Stay by my side
And the cynics won't get in our way

Don't you know you've got your Daddy's eyes
And your Daddy was an alcoholic
But your mother kept it all inside
Threw it all away
I was looking for another chance
To see your black eyed problem


14.01.2005., petak

Recimo NE piću, Novosti insomnijskog karaktera, Tribute to JADNAnka Nosor part1., crn je život-crni su kondomi, glasovi u glavi-->ŠUTITEEE

Ajde, ajde, odložite te tablete….Vratila sam se.

Sekreta.

Kao prvo, htjela bih se nadovezati na nešto iz Nexxxinog posta o weekendu i Purgeraju sa nekoliko(zapravo jednim)
malih savjeta za lakši život svih curica
(i onih koji se tako osjećaju):

1.
nemojte, NIKAD, ali nikad pit cugu koja ima veći postotak alkohola nego vi kila!!
( ja sam naučila nakon 3 godine lekciju).


Mogli biste putem u takvom stanju izgubit svašta.
Cipelu, mobitel, nove pljuge, ali i neke ne toliko vrijedne stvari…
život,
kredibilitet,
dostojanstvo,
'nedajbože' nevinost i slično. Jel.

Ostanite čiste, čedne, divne i neokaljane djeve jer
MA KAKO DOBRO IZGLEDALE, NI JEDAN MUŠKARAC VAS NEĆE AKO U JEDNOJ VEČERI MOŽETE POPIT VIŠE OD NJEGA U CIJELOM ŽIVOTU!!!

Muški ponos. Vjerujte mi.

Ne idem na broj 2. jer je broj 1. najvažnija lekcija u vezi alkohola kao takvog.
Zapravo, evo..

2.
Pogledati broj 1.

....................................................................................................



Novosti, govnosti, pakosti i boleštine…..

Rekoh, NAPOKON, sve mi u životu ide kak spada, osim što me sad škola jebe (po 1.put) pa opet nemrem uživat u dobrim stvarima.

U proteklih 4 dana spavah ukupno 10 sati, i ljudi, da vam kažem-

Kad vam u 3 ujutro više nije bitno što vidite te mušice natopljene u kavi i svejedno sve progutate----->>znajte….LOŠE JE.


Kad zbog učenja brojeva(tako mi laici zovemo ono što intelektualci zovu MATEMATIKA) počnete sagledati autobus kao 'prostor koji se zapravo kreće' i raspravljat kako je to čarobno, znajte-------->>LOŠE JE.



Kad se u 5 ujutro budite znojni iz sna o tome da vas hvata šizofrenija i OTRČITE MAMI I TATI U KREVET 'JER VAS JE STRAH' (a u normalnim uvjetima bi ih zadavili u kapi vode), znajte---->>LOŠE JE.


Kad u onih 2 sata koje spavate na dan sanjate JADNAnku Nosor…ne moram ni reć kako je to….

I općenito, kad 2 godine u 'mi-smo-najelitnija-škola-da-da-bolji-od-mioca-al-smo—zapravo-kurac-i-brz-put-za-Vrapče' školi prolazite s 5, a 3.godinu se tresete DAL ĆETE UOPĆE PROĆ…….znajte kako je….--->>LOŠE JE.


Kad primorac kaže da miče ocjene na polugodištu i uvodi novi sistem 'ŠKOLUJMO SE KROZ IGRU',
znajte, ---->>LUD JE.




Šećerčić na kraju…..
Moja porukica za JADNAnku Nosor…..

Zlato moje, šta bi bilo da tebe neki cigić-taliban siluje u mračnoj ulici….?
Rekoh, MRAČNOJ, jer da je svijetla-niko te nebi….
Šta bi ti onda mila, molila se da je imao------

??????Čovjek bolestan u mozak, puca mu za kondome. I crvene. I bijele. I plave.

Pa sad ti zabrani pobačaj.
I izrodi nešto ovom slično.


HRVATSKA MAAAAAJKO DIJEEETE NAM RODIIII!!!

Život je hladan, al hladna je i sperma....
To JADNAnka, to pičko stara!!!

PS(ovo u sredini stvarno JE crni kondom-za sve one koji misle da tako nečeg nema. Bože, hvala ti na tomeJ. Makar ne postojiš.)


Note to self-Uništiti sve plakate dotične osobe.

Ne mogu više, ovi kaj su nastanjeni u mojoj glavi počinju plesat BEČKI VALCER, a ovi glasovi mi kažu da si odem oprat košulju za sutra jer je to jedini kolko-tolko nosivi predmet iz moje garderobe.

Ti glasovi su neki šminkeri. Očito.

Majku vam šminkersku guzim, odo ju oprat. Valjda oni znaju.

Note to self-----NIXX, PIJ TE JEBENE LJEKOVE.
NA VRIJEME.


Hvala vam draga nacijo. Malo nas je al smo govna.


- 00:10 - Komentari (1) - Isprintaj - #