< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ovo je o mom blogu životu i tak. nadam se da ćete mi ostavit mnogo komentara.

o meni

Zovem se: ne zovem se
ime: Nikola
nadimak: nixa
Ludnica: OŠ Samobor
Volim, frendove, cure, izlaske, tjelesni, likovni, šetnje, igrice, net, komp, mettalicu, čokoladu, tračanje hihihi...
ne volim: Emila,Andrijino zajebavanje bez granica, mahune, sinkronizaciju, cajke, loše ocijene, svađanje, male sise, debele žene koje se oblače ko da su duplo mršavije, Radulje, školu, učenje, povijest,
došo na svijet: 10.07.1994
furam... se na rock
slušam: mettalicu, marylina mansona, rock, metal
ne slušam: cajke, mamu i tatu
naj frend(ovi): Bruno, Matej, Marko, Marija
super frendovi: Beco, Mihalj, Liber, Sile, Horvat, Karlo..
dobri frendovi: svi ostali
naj frendice: Sara, Ema, Leia, Dorja, Vanna, Nela, Veba...
super frendice: Tara i Arijana
dobre: sve ostale
moja slika:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

.::linkovi::.

Blogovi!!!

Jana
Andrija
beta
beta 2
cure it 8.d
Leia
Nela
Vanna
Doria
Marija(hey hey hey)
Ineska
China

Ostale stranice!!!

iskon
google
yahoo
newgrounds
youtube
happy tree friends
starke

fun



border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic">


Image and video hosting by TinyPic

Load up on guns, bring your friends
It's fun to lose and to pretend
She's overboard and self-assured
I know, i know , a dirty word

Hello, hello , hello how low,
Hello, hello, hello,how low,
Hello, hello, hello...

With the lights out, it's less dangerous
Here we are now, entertain us
I feel stupid, and contagious
Here we are now , entertain us
A mulatto, an albino, a mosquito, my libido,
Yeah

I'm worse at what I do best
And for that gift I feel blessed
Our little group has always been
And always will until the end

Hello, hello, hello, how low
Hello, hello, hello, how low
Hello, hello, hello

With the lights out, it's less dangerous
Here we are now, entertain us
I feel stupid and contagious
Here we are now entertain us
A mulatto, an albino, a mosquito, my libido,
Yeah

And i forget just why i taste
Oh yeah, i guess it makes me smile
I found it hard, it's hard to find
Oh well, whatever, nevermind

Hello, hello, hello, how low
Hello, hello, hello, how low
Hello, hello, hello

With the lights out, it's less dangerous
Here we are now, entertain us
I feel stupid and contageous
Here we are now, entertain us
A mulatto, an albino, a mosquito, my libido,

A denial (x9)

She eyes me like a Pisces when i am weak
I've been locked inside your Heart-Shaped box for weeks
I was drawn into your magnet tar pit trap
I wish i could eat your cancer when you turn black

Hey!
Wait
I've got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice
Hate
Haight
I've got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice
Hey!
Wait
I've got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice
...your advice

Meat-eating orchids forgivee no one just yet
Cut myself on angel's hair and bab's breath
Broken hymen of you highness i'm left black
Throw down your umbilical noose so i can climb right back

Hey!
Wait
I've got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice
Hate
Haight
I've got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice
Hey!
Wait
I've got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice
... your advice

She eyes me like a Pisces when i am weak
I've been locked inside your Heart-Shaped box for a week
I was drawn into your magnet tar pit trap
I wish i could eat your cancer when you turn black

Hey!
Wait
I've got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice
Hate
Haight
I've got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice
Hey!
Wait
I've got a new complaint
Forerver in debt to your priceless advice
...your advice
....your advice
...your advice

Image and video hosting by TinyPic

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

VIDEI!!!

nothing else matters



whiskey in the jar



BYOB



Master of puppets



Wherever i may roam



enter sandman



St. anger





četvrtak, 22.02.2007.

dip n' shit

Haha dip n'shit.
Evo znam da dugo ne pišem postove, ali obećajem da ću odsad češće pisat postove.
Ima mnogo puno vijesti u mome životu samo nisam imao vremena(ili mi se nije dalo pisat) da pišem.
A sada ću vam ispričat jednu euforiju o fašniku.

Image and video hosting by TinyPic

jeeeeeeeeeeeeeeej
Iako je već završio ja sam htio neš napisat o njemu i još mnogo drugih stvari. Potrudit ću se da ovj post bude stvarno dugačak. Zaštitni znak našeg fašnika je sraka, maskirana žena koja je u stvarnosti ružna. Mi nikad ne ostanemo na trgu nego odemo u luna park i tam se vozimo ili šetamo ili neke druge stvari. hihihi. Sraka, princ Fašnik, sudac itd. cijelo vrijeme neš seru na trgu i to mi ide na jetra.

A sada jedna ljubavna pričica o ljubavnom trokutu između mojih frendove Eme i Brune(koji su zajedno) i Stefani razmežena kučka iz Zagreba koja pohara ovom školom. Bruno je već dosta dugo s emom ali bruno nažalost gaji osjećaje prema stefani (koja uopće nema obline izgleda ko patka al je lijepa i ima lijepu kosu). Ali to je problem zato što ema neš sluti a to nije dobro. Bruno je rekao meni i još nekima da je njemu stefani cura i da je telefonirao s njom(tak je bar meni rekao ja mislim da je jani mojoj sestri rekao da ju je pitao uživo). Uglavnom ja i moj frend siki moramo poštarit za njega i takve stvari. Ovaj post i osobno posvećujem koni koji meni cijelo vrijeme govori da pišem blog(valjda na blog) i evo napokon je taj trenutak došao hahaha. Sad malo o školi o mome razredniku kojem ne želim spominjat ime zato što je netko dobio ukor zbog tračanja profesora na blogu.
Uglavnom on nas(učenike) tjera da pod velikim odmorom idemo van i tamo počne srat marš na polje i svi bježe od njega. Totalno sam skužio kak se vijesti brzo šire u ovoj školi.
Primjer jedan učenik iz naše škole danas se zaletio u polu drvena polu staklena vrata razbio jedno staklo i razrezao si je žile i samo malo poslije toga su se svi u školi okupili u glavnom holu i niko nam od profesora nije niš hto govorit. Recite mi koliko imate iz povijesti zato što sam ja jako loš iz povijesti. I mrzim našu profu, opet ne želim spominjat imena. Prekosutra idem na izlet u čakovečke toplice s jednom profom. Kužite ovu shemu ne smijemo si gnjurit glavu, smijemo skakat samo kad nam dozvole da skačemo ne smijemo se gurat to je pošteno ali bi bilo bolje da možemo.
Neki dan smo bili u manjem šatoru kojeg su postavili u Samoboru za vrijeme Fašnika.
I tamo je bio biljar(2 stola) air hockey itd. Zadnji dan Fašnika bio je u utorak i mogli smo doći maskirani u školu. Ja sam došao maskiran ko hipi. Svi u školisu bili vojnici i pipi duge čarape. haha
Pod velikim odmorom je bilo zakon. Puštali su muziku i svi su plesali i ojevali od vlakića do kola i tak dalje. Moja sestra i njena naj frendica(nisam siguran da jesu još uvijek) su bile playboyeve zečice i bile su fora. Skoro jedan cijeli peti razred su bili vragovi, mislim da samo cure. Poslije škole smo otišli u šator o kojem sam pisao ranije i igrali biljar. Igrali smo ida i ja vs. lare i maje. bilo je napeto. Rez je bio
6:6 i onda su one pobjedile. Trebali smo odigrati revanš ali nismo pa mi je sad malo žao.
U luniću je bilo fora, bila je balerina, simulator, nekakav hali gali autići itd. Na autićima je bila stefani koja je vozila i sjebali smo ju. Na autićima smo jedva uspjeli ući u auto kolika je gužva bila.
Ja sam se bacio u autić da uđem, jebote. Pa je poslije bila colonia nisam smio ostat "do kraja" zato kaj je ujutro škola i to je isto retardirano.Čestitam Jani što su ju spomenuli na blogu. Pisala je o Japanskom robotu paperu. Usput Japan ima zakon grupu shanadoo. pjesma king kong je zakon my samurai isto. Jana je bila sa svojim razredom i nekim pojedincima neš su radili i ljubili se u obraze...
debilno.
Danas je bilo dosadno u školi. Opet smo iživcirali sikija. Pod povijesti je profa malo izašla za nešto i moji frendovi su došli i počeli me lupat s rukama pa sam ja njih opalio s pernicom i tako se cijeli razred počeo tči s pernicama. Onda je na kraju goran bacio beti pernicu u bulju rasplakala se i valjda ga je zapisala neam pojma. Na hrvatskom smo morali čitat knjigu. I prof. je izašo pa smo se zezali i šorali.
Naš razred je najgori 6. razred na školi. Emil se nešto nafurio nemam blage veze zakaj.
Pod matišom smo učili množenje cijelih brojeva. Mrzi kad mi da onakav veliki zadatak kobasicu.
Mi to tak zovemo.
ovo je za dekače. Ja nema niš protiv vas osim toga ste mi zakon razred osim pojedinaca koji mi ostavljaju onakve komentare na blogu. pa se ja ispričavam ako sam vas uvrijedio. ovo je citat nekog iz 6.d: nikola je sexy
volila bi da me povali
hti bih saznati ko je to i ko je lover girl
lover girl tko si i što si


to je sve od mene za danas




ajde bok



| Piši (8) | Čopi | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.