....nixin blog....

10.06.2007., nedjelja

Još 8 radnih dana....8 j*****h radnih dana....

Da,da...Još 8 radnih dana do kraja ovog terora zvanog škola....
A onda ljeto,uživancije.... Čovječe,jedva čekam....Čini mi se da zapravo još nisam u potpunosti svjesna da ću za 8 dana biti na ljetnim praznicima....Zbog ljetnih praznika živim,zbog njih nekako izdržavam ovaj teror a.k.a. školu....

A kako stoje stvari u školi??
Paaaa...osim to još uvijek tugujem zbog maturanata(danas ili sutra imaju maturalnu) ocjena sam si sje***a....i tako.... Pišemo još nekoliko testova,među kojima je i knjigovodstvo za tjedan dana....Naravno,ja ništa ne razumijem....i tak....

Bili smo u Gardalandu pretprošli vikend....Eeeee....ljudi moji....Ja sam bila drugi put....Bilo je preeeeeedoooobroooo....Bila sam 3 puta na Blue Tornadu....2 puta na slobodnom padu....Čovječe....prvi put na Blue Tornadu sam se tako usrala....Svi smo.... Prejebeno....Tko nije bio,mora bar jednom otić....ako ima priliku....Kad smo se vraćali u hotel svi smo bili mrtvi....Skoro su svi spavali....Navečer smo išli u neki disko tamo kod hotela....Iskreno,baš se i ne sjećam....Nije važno zašto....Slijedeći dan tj.u nedjelju smo išli u Veneciju....A ono....Ništa posebno,ali ok....Malo smrdi tamo.... Sve u svemu je bilo super....Naravno,najbolje je bilo u Gardalandu!!!!!!!! Ako uspijem stavit ću vam nekoliko slikica da vidite....Ali ne vjerujem da ću uspjeti....

Eeee....Kao što svi obožavatelji poput mene znaju,izašao je novi album Linkin Parka imena Minutes to midnight....Moram se pohvaliti da sam ga imala 4 dana prije izlaska....Mnogi su, doslovno, popljuvali Linkin Park zbog novog albuma.... Naime, grupa se okrenula više rocku ,a znamo da su prije bili više okrenuti nu-metal zvuku. Meni,iskreno, to nimalo ne smeta , dapače album mi se stvarno sviđa i slušam ga od 0-24h. Stvarno mi se SVE pjesme sviđaju. Ne bih baš mogla izdvojiti najdražu,ali nekako ipak ''odskaču'' slijedeće pjesme: Leave out all the rest, Bleed it out, No more sorrow, In between i The little things give you away....

Eto,to bi bilo sve za sada od mene....
Puno vas pozdravljam i šaljem vam velike puse....
Ne znam kada ću idući put napisati post....ako ne prije onda sigurno taqmo negdje kad škola završi,21. ili 22.....

P.S.saznala sam da ''moj'' Lukiva a.k.a. Luka Nižetić ima koncert u Bestu za kraj školske godine,ali nisam ziher kad,ili 21. ili 23. U svakom slučaju,najvjerojatnije ću ići na taj koncert....

Pozdrav i pusa od Nixe!!!!!!!!!!!!!

<< Arhiva >>