....nixin blog....

01.04.2007., nedjelja

Hellojček ljudovi!!!!

Za početak se ispričavam svima što nisam pisala taaaakooo duuuuugo!!!!!!! To je stvarno preduga priča…. Trenutno sam kod Dejice na njezinom kompu i pišem ovaj post…. Ona je kraj mene, kao i Snježana koja tu nešto crta…. Bile smo na misi….
Od mojeg zadnjeg pisanja (koje je bilo daaaavnoooo…..) dosta se toga dogodilo…. Ono meni najvažnije i ono što vjerojatno nikada neću zaboraviti je koncert Luke Nižetića!!!!!!!!
Kako je zakon bilo!!!!!!!!! Stvarno sam se zabavila!!!!!!!!!! Bilo je ODLIČNO!!!!!!!! Lik je preeeezgodan i baš je simpatičan…. Hm….Ja sam mu negdje pred kraj koncerta odnijela ružu…. ZAGRLIO ME!!!!! I dao pusu i rekao:''Hvala ti!!'' Baš je presladak….!!!!!!! Baš je odlično bilo na koncertu….!!!!!!!!! Svi su bili veseli,a negdje nakon 5 ili 6 pjesme smo skoro svi bili na nogama i plesali i pjevali…. Joj…. Kako je sladak…. Atmosfera je bila SUPER!!!!!!!!!!!!!!!! Baš je zabavno bilo…. Bili smo do negdje 10 do 12…. Iako je dvaput otišao zajedno s bendom i vokalima,ali se cijelo kazalište deralo: ''Hoćemo još!!!!!!!!'' i morali su se vratiti…. Jer je negdje na početku koncerta obećao da će trajati do ponoći…. Imate na index.hr o koncertu…. Ako vas zanima upišite u tražilicu Luka Nižetić i pogledajte si…. Ima slika gdje me zagrlio!!!! Ja sam u smeđoj majici!!!! Toliko o Luki….koji je PREEESLAAADAAAAKKKK!!!!!!!!!! =)

Sad imam jedno pitanje za pametne….
Kada na kraju izlazi novi album Linkin Parka?!?!? Trebao je izaći krajem prošle godine,početkom ove,trebao je izaći prošli mjesec…. Ja sam na wikipediji pročitala da izlazi 15.5….. Sad sam skroz zbunjena i niš više ne znam…. Pa molim sve one koji znaju da mi kažu….Unaprijed zahvaljujem….!!!!=)

Što se škole tiče….Hm….ide….valjda…. Ma pod odmorima je super,čak i na nekim satovima kad niš ne radimo….
Drugi put ću vam više pisati o školi i još nečemu….Samo ću jednu riječ reć….ples….
To je to….Još tri dana…. Molite se za mene da ne pokupim koju sulju i uživajte na praznicima!!!!!!!!

Eto,ljudi moji….
To bi bilo sve za danas…. Da vam odmah kažem da ne znam kada ću napisati novi post….
Nadam se uskoro….ali nisam sigurna….
Sve vas pozdravlja NIXAAAAAAA!!!!!!!!!!!!smijehwavemahsmijeh

<< Arhiva >>