....nixin blog....

05.12.2006., utorak

Zašto ja?!?!

Spriječite me nekako da se ne ubijem....
Zašto se to meni mora događati....?!?! Zašto su neki ljudi tako,tako,tako....JOJ....

Posvađah se s ocem....Ništa novo....U zadnje vrijeme se često svađamo....Njegova kriza srednjih godina i moj pubertet(PMS) definitivno ne idu zajedno!!
Ne mogu to više podnijeti....Nemam živaca....On uvijek plane na gluposti....Ja ga pitam zašto je živčan,on meni da ne mogu tako drsko razgovarati s njim;kažem mu da me pusti na miru i da me živcira,opet isto....Kažem mu da laže,on meni da sam drska,da se ne smijem tako razgovarati s njim....Pa u pi**u m******u!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KAKO DA SE RAZGOVARAM S NJIM KAD JE STALNO ŽIVČAN?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!
Katastrofa....Ne mogu to više podnijeti....A zna nekada poživčanit i na neke male,male,male...sitnice,gluposti....Stvarno me živcira....Na kraju mi je rekao da pametni ne pričaju tako,a budale pričaju....Tako je nešto rekao,tu sam skroz popizdila i sa suzama u očima krenula prema svojoj sobi....Onda sam se lijepo okrenula i rekla mu da dobro,onda sam ja budala i neka me pusti da budem budala!!!! Tog trena kad sam ušla u svoju sobu sam puknula.... Nisam više NIŠTA mogla zadržati u sebi i suze su samo krenule,a ja sam samo posegnula za maramicom....Sada sam se malo smirila....Valjda....

Inače,nema ništa novo....Danas sam baš dobila 2 iz testa iz hrvatskog iz lirike....Nije bilo niti jedne petice i četvorke,i bile su samo 2 trojke i 16 kulja i 13 dvojki....Dakle,među ''sretnicima'' sam.Odmah drugi sat smo pisali ispravak,malo kraći od prvog testa....Nemam blage veze koliko ću dobiti....
U petak pišemo kemiju....To samo moram malo provježbati....
E,da!! Moram za geografiju za utorak napisati referat o državama u tranziciji,uključujući i Hrvatsku...Zapravo,mora cijeli razred jer pošto ne pišemo uopće testove iz geografije,to je kao neki pismeni rad....

E,ljudi moji....
Jeste gledali muški slalom u nedjelju?!?!?!?!?!?!? Kako sam ja poživčanila!!!!! Poludila sam!!!!!!!!!! A dosta dobro je krenuo u drugu vožnju....I imao je prednost na prvom prolaznom vremenu i onda.....Joj,Ivek,Ivek....Nema veze....Popravit će se on....Ja vjerujem u njega!!!!

Eto,to bi bilo sve za danas....
Samo sam htjela zapisati negdje svoje misli(odnosi se pogotovo na prvi dio posta)....
Lijepo vas sve pozdravljam i šaljem vam VEEEELIKEEEEE,VEEEELIKEEEE puse....
Zna se kome idu posebni pozdravi.....
SVE VAS VOLI NIXAAAA!!!!!!!!!!

<< Arhiva >>