Kognitivne transpiracije

03.05.2006., srijeda

....Mast... vrajt...samtin

Kažu da čovik u pustinji uvik izgubi orijentaciju.
Kažu da čovik počne ići u krug.

I meni se sve više čini da idem kružno..,
Idem li spiralno ili točno po kružnici?

Možda je oaza baš u središtu te krivulje.
Zato dosad nisam na nju naišao.

Želim naći oazu, žedan sam!
Kad ću/hoću li je pronaći?

Trebam samo promijeniti smjer.
Ali, na ovom putu uvijek nađem nekakve mrvice i
odbačene čuture u kojima ima malo vode.

Samo... nije dovoljno.
Osjećam kako mi tijelo dehidrira.
Polagano umirem.

Što ako na ovom putu umrem...
Pijesak će me ionako balzamirati...
Možda me netko i oživi...
Možda me vjetar i pijesak odnesu u oazu...

...ili će me izmrcvariti lešinari...
- 14:35 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni (na vaš zahtjev)


msn: nikolavranjic@net.hr

Oni