LAURA NA BICIKLU

09.05.2010.

Press play : Leona Lewis - I see you / Ponovo :D

Ne,nisam pjesnik. Ja samo volim slikati riječima.

Užitak mi je otići na obalu i prstima prolaziti kroz pijesak.
To me nasmijava,baš kao i moja dijeta s kojom ću početi sutra ili prekosutra. Nebitno.
Lijena sam, priznajem, ali gledam svijet velikim očima iako nosim naočale.

Uživam udisati ovaj zrak, ali, iskreno, ponekad je to jako teško.
Slušam i čitam knjige ne bih li naučila živjeti u svijetu u kojem nitko ne zna koliko čovjek zapravo vrijedi.
Ne kupujem skupe stvari jer sam, kako neki kažu, jeftino smeće. "Zla si" -Rekli su.

Tišina je prava rijetkost na ovom bučnom mjestu,pa kad je slučajno ugledam, čvrsto je zagrlim.
Ponekad se poželim gola baciti u fontanu i vikati da me svi čuju.
Znam da zvučim kao budala, ali stvarno volim te slatke ljudske gluposti.
Svatko od nas ima svoju fontanu i u svakome od nas čuči jedna mala bespomoćna budala.
Budala koja igra najtežu igru na svijetu.
Igru koju zovemo "život".

"Moja sućut" Mrzim te riječi. Zvuče mi grubo i odsutno.
Draži mi je iskren pogled, dodir i prisutnost.
Prisutnost bez riječi.
To razumijem i osjećam.
To cijenim.

Ne, nisam pjesnik.
Ja samo volim slikati riječima.
Volim otići na obalu i gledati svoj život na valovima mora.

| 23:24 | Komentari (2) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.