LAURA NA BICIKLU

19.04.2010.

Press play : Gnarls Barkley - Going on

Neznam. Trulo je sve.

Umorna sam. Trudim se slušati neke sretne trip-hop-hop-hop pjesme. Nejde. Dan je odvratan. Bila sam na Zrinjevcu i ćrčkarala nešto po papiru. Ima jedno lijepo drvo,crtam ga već tri dana,na istom mjestu sjedim i crtam. Zabavno je. Ostatak dana provela sam na kavi s zagrebačkim pederima,dragi su. Iako,nije bilo onog smijeha. Pravog. Iskrenog.


"Best friends are forever" - Are they really ?


Fali mi. Fali mi taj smijeh. Fali mi ona. Do prije par mjeseci,"ona" bi napisala veliko. Sjećam se tih dana. Sjećam se kada sam te voljela. Kada smo se smijale. Obožavala sam te. Sjećam se kada si otišla. Nevolim takve dane. Nevolim razmišljati o tome što je tada bilo. Prestat' ću,s vremenom.

Soba mi je u neredu. Mislim da vidim žvaku na ormaru. Aha,vidim. Pospremila sam ju nedavno.

Želim voljeti. Trebam nekoga.

Neznam. Trulo je sve.









| 21:56 | Komentari (0) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.