LAURA NA BICIKLU

17.04.2010.

Press play : Mika - I'm falling

Bok. Ja sam Laura.

Mama me maloprije nazvala da je ušla u Zagreb. Radujem se. Vraća se iz Beograda i nosi stvari. Bit' će nešto dobro,mora. Mislim,uvijek nosi dobre stvari,kao naprimjer kada se vratila iz Barcelone i donjela pepeljaru. Ili kada je kupila stoljnjak u Rimu. Joj mama <3
Iz Zagreba sam. Nevolim kad' kenjate po Zagrebu. Svi se furate na nekakav London ili New York. Ma,nema do Zagreba.

Ispala mi je kuglica od pirsa danas. JEB EN O ! Zapravo,mislim da ću ga maknut'. Nekako je "prepunkerski". ALI bila je plava ! I skupa T.T Sad mi šipka viri iz usne. Bravo,Laura. Ne,k'vragu! Jučer sam ju izgubila ! Iako,znam gdje je. Negdje u kupaoni,na podu :/ Trebala bi ju potražit.

Dosadno mi je. Čitam malo statuse po fejsu. Zašto ste tako nadobudni ? "IDEM SE NAPIT KO SVINJA","U kurac pichku sisu","Dodirni moje telo,budimo zauvek zajedno","Pijemo kod mene super nam jeee",cure FAIL ste. Nemam ništa protiv cajki i/ili opijanja,ali u kurac. Nemojte.

Mama se vratila,nije ništa donjela T.T Zar je tako teško kupit' moju ljubav ? Ne,šalim se. Volim ju.

Glupi Soulja boy mi svira u pozadini. Glupi MTV. Glupi MaxTV. Glupa televizija. :vraća se nakon 10 sekundi: Stišala sam. Sad je dobro.

Nego. Imam 16 godina. Zapravo imam 15,ali govorim da imam 16. Volim točke,točke kao gramatički znak. Nevolim pivu. Volim školu. Pušim,pijem. Volim ljeto. I zimu volim,ali malo manje. Imam fetish na surface pirseve i iPhone aplikacije. Palim se na Apple stvarčice. Apple mi je sve. SVE ! Royksopp je moja nova ljubav. Ubijam za njih. Prehlađena sam. Kad nisam doma u KICu sam,kada nisam u KICu doma sam (ili u Kinu Europa,ali onako bolje zvuči). Brat hoće laptop. Ajde bokk.

Bok. Ja sam Laura.




| 20:32 | Komentari (1) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.