I'm baaaaaaaaaaaaaaaaack :D buwahhhahahh

E ovako...zelim prvo najavit svoj spektakulran ulazak...:D Hvala, hvala..ne morate tako glasno aplaudirat...
< korisnik ulazi na veliki stage....plisane mede padaju ispred njenih nogu sa svih strana...ona se ne moze odbranit jednostavno...>
Voditelj: I evooo nase zvjezdeeeeeeeeeeeeeeee !! Aplauz molimmm...
Pa dobro djevojko gdje ste vi do sada?

Ja: Pa evo zelin se prvo zahvalit publici sto me je ovako glasno docekala...( e a sad ono kako to svjetske zvjezde rade tak cu i ja :D ) I usput zelin se zahvalit mojoj mami koja je uvik uz mene, mojoj susjedi Daci koja me podrzavala od pocetka, mom decku...ljubavi volin te ... i da zelin se zahvalit Bogu sta je uz mene stalno...Djevici Mariji... i svima... E a sad ...sta ste me ono pitali?

Voditelj: Pah..hmm i ja sam sad jako zbunjen..ali da...Gdje si ti do sad? Sta te je to sprjecavalo pojavljivat se pred ovako divnom publikom?

Ja: Prolazila san kroz jako tezak period...i uspila san vidit prezivjet to sve..Sad sam ko nova...I da istina je .. tabloidi su me jurili...od paparaza nisam mogla spawat ali eto krila sam se dovoljno dugo da sad mogu opet uc u ovaj svjet biznisa...

Voditelj: Ja sam presretan sta cemo opet slusat tvoje dogodovstine kojih ima dosta ja se nadan..

Ja: Naravno da ima...i zelin samo dodat da je za moj stajling zaduzena modna kuca "Igla i konac"..

Voditelj: Eto svaki slobodan trenutak iskoristi za promidzbu...Vidimo da se nisi promjenila...Molim za jos jedan pljesak za nasu zvjezdu Nit...

< publika urnebesno aplaudira bacajuci ruze, medice, kape, i razne nepoznate letece objekte dok nasa zvjezda u najvecem sjaju napusta stage >

Voditelj: Eto ljudi...sta vise reci...uskoro ocekujte nove avanture...Lakuuu noccc svimaaaaaaaaaaaaaa

.................................feel the love generation..........yeah yeah yeah........


21.10.2008. | 00:24 | 7 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Travanj 2010 (1)
Lipanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

a rasprasene misli jednog medvjedaa XDDDD



Linkovi

Blog.hr











Blogovi koje citam....

Fucklovee.blog.hr/index.html
Commedia.blog.hr/
Heartscanchange666.blog.hr
Dyingworld.blog.hr
Misterygame.blog.hr
Malablesa.blog.hr
Viciousvampire.blog.hr
Ivanaangel.blog.hr
Peoplearesostrange.blog.hr
Oprostitestosamsvama.blog.hr
Showmeyourlove5.blog.hr
Fifi2.blog.hr
Badone52.blog.hr
Borntodieforrock.blog.hr
Moje dite