18-ti dio: Kako sam pozutela...zamalo da postanem Simpson:))

E ljudi moji da mi je itko prica da je to moguce ne bih mu virovala...al zapravo je...Znate skuzila san da ljudi i pored toga sta mogu pocrnit na suncu oni mogu i pozutit...al ne od sunca..eo sad cete cut...

Ja san prije godinu dana bila u bolnici...lezala nekih misec dana...imala operaciju...mislim to nije bitna prica uopce...I sad kako mi se gadila ona hrana tamo u bolnici ja to nisan tila jist..vec mi je mater stalno donosila hrane i voca mnogo mnogo....A ja san vam luda za vocem...Jedno vrime su me zvali apple..jer san toliko jabuka mogla pojist da to nisu istine....jela san ih 24h...
E a u to vrime dok san bila u bolnici su mi se pocele jesti narance...a ljudi moji ka trudnica san bila..imala san ogromnu zelju za njima...pa san tako znala svaku vecer za tih misec dana pojist po kil skoro...Uzass...ka bacva bez dna...
I sa takvom navikom san nastavila i kad san izasla iz bolnice jos nekih pola miseca...Da bi kad san krenila u skolu...tada san bila jos srednja...

I sta se dogodi ... jednog dana ti na satu bezze odlutala u mislima...i spustin pogled na klupu i skuzin da je boja moje ruka nesto cudnija u odnosu na prijinu....Jebo me pas..moja je zuta a njena bila...ma blida skroz....I ja ti nju pitan da li vidi ista cudno .... ona pogleda i krene se smijat i kaze : "A jebo te..pretvaras se u Simpsone". Ja joj kazen :" Ma daj nije mi do zajebancije..isse mozda iman i zuticu..sta ti znas nakon bolnice..."

I ja se tu pripadnem...jer ono jebote...sta ti znas...Ja ti tu odma digla paniku..rekla razrednici da iman zuticu i da me pusti u doktora da idjen vadit krv....I kazen joj da ako ne viruje da me bolje pogleda i da ce vidit da san zuta...eo nek mi i oci pogleda...Ajme a oci su mi bile koma tek...ono sta je tribalo bit bilo bilo je zuto...ma ka strasilo....A ja uopce nisan isla za tim..hahah...

I tako san osla vadit krv....rekla tamo da je hitan slucaj...i moja doktorica me posadila na stolicu i rekla DRAGA MOJA TI SI ZDRAVA KO DREN...Ja govorin MA STA JE VAMA..TO NESTO NIJE DOBRO...NEMOGUCE...TO NISU MOJI REZULTATI..JEL VI VIDITE KAKO SAM JA ZUTA..
I zena se smije..i kaze da je sve u redu...i malo razmisli i pita me da li sam slucajno jela malo vise nekog voca ili nesto..jer zna da sam freak za voce...I ja kazen A JESAN...ONE NARANCE I MANDARINE..AL NES TI TOGA...I kaze ona e pa samo ti tako nastavi pa kad slideci put budes dosla necu te razlikovat od boje onog zida iza tebe....I krene me zezat i kaze da iman NARANCITIS....hahhah...a je me ocrnila...

I od tada san morala na ciscenje od naranci bar dva do tri miseca...tada san se vratila na jabuke...A inace mozete se obojit od brokule, mrkve, narance i mandarine...eto da znate..pa pazite..hahaha..
ajme ajme i mene lude:)



01.09.2007. | 16:33 | 97 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Travanj 2010 (1)
Lipanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

a rasprasene misli jednog medvjedaa XDDDD



Linkovi

Blog.hr











Blogovi koje citam....

Fucklovee.blog.hr/index.html
Commedia.blog.hr/
Heartscanchange666.blog.hr
Dyingworld.blog.hr
Misterygame.blog.hr
Malablesa.blog.hr
Viciousvampire.blog.hr
Ivanaangel.blog.hr
Peoplearesostrange.blog.hr
Oprostitestosamsvama.blog.hr
Showmeyourlove5.blog.hr
Fifi2.blog.hr
Badone52.blog.hr
Borntodieforrock.blog.hr
Moje dite