17-ti dio:Burna noc kod McShtikle.....

Te veceri je ispala zabuna oko toga kada se tribamo nac za ic ca...ja san po obicaju kasnila i hvala Bogu osli su bez mene....i ja se tako napusila kurca... i tu kod te McShtikle stajala ko cuko mali izgubljeni ee...
A nista bogati sta cu.... stojim tamo ko sova na grani sama..gleam oko sebe..neam di ... i bezze se okricen i ono ugleam suncobran na podu ispod te litnje baste.... I sta cu ien se ja sakrit... da me jos i manijaci ne napadnu ... kakav san baksuz i to bi me snaslo xD E i ja kako legla tako zaspala..je dae malo bilo tvrdo al aj...nea vee..dobroe to za kicmu cula san ja....

I bogami jedno tri ure san ja spavala tako... i budin se oko 4 negdi i gleam ono... nitko se zivi ne cuje... macke neke skakucu tu...pasi...i to ono insekti baje i taj svit jel...ee.. Kadd odjednon cujen ono gume po przini... Ja se ukocila..samo iscirila nos i oci iz suncobrana...a oci ja mislin ko bacve velike... On covik dogura motor.. i sasha sa njega... Ja ono .. pratin ga u stopu.. a vidin ga samo do pasa...hahaha ka u crticima onim... I ja mislila ono vidia me pa ne zna kako ce mi pric..kad odjednom..hoda on tamo vamo....i odjednom BLJUUUUUUUUUUVVV....
Ewwwwww...wtfffff... bogati napravia mocvaru..izriga boga i gospu ...ja ono o.O

I sad ja u sebi ono " Hmmm....riga, znaci lose mue... ah kako san pametna, hmmm ima motor....moze me bacit do kuce...hmmmm...pari maliii...hmmm mogu ga satrat ako bude ista...hmmm ili mu ukrast motor i pobit...hmmmmm... " E i ja mu se odlucin javit i viknen..
"Jesi dobro ..?"
" Aaaaa koe tooo bogati?"
"S'ae tebi...s'a si se pripa..cek da izadjen"
I ja se izvlacin ispod baste a covik ono o_O I pita on mene...
"Issati krista jesi ti dobroooo??"
"Bolje od tebe bogati...zasto pitas?"
I on prston na mene ...a ja aimeeeeee...kad san se vidila ono i ja san se pripala... Bogati jebeni suncobran pustia bojuuuu..i cila moa tuta kou san imala nie vise bila biiiilaaa nego crvena isto ko da me netko izmasakrira... a kosa zacupana jos pokupila vlagu sa poda.. gace cile od blata nekog... a sramoteeeeeeeeeeeee wahhh.... Ugl objasnin ja njemu...i nista zabili se mi na stepenice ko tuzni gusari...jer njemu je prokuva motor pa nismo mogli nigdi... i tako smo pusili stoshu do nekih 5 i pol...kad je on probudila svog nekog prijatelja da nas baci doma..

A covik je btw neki moj rodjak... -.- To san saznala tek kasnie... A zivota a sudbine lude... Al ugl..ja se ofc izvukla i dosla kuci prije nego su se digli svi..tako da nitko nie ni skuzia da me nie bilo hihihi xDD


24.08.2007. | 13:15 | 47 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Travanj 2010 (1)
Lipanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

a rasprasene misli jednog medvjedaa XDDDD



Linkovi

Blog.hr











Blogovi koje citam....

Fucklovee.blog.hr/index.html
Commedia.blog.hr/
Heartscanchange666.blog.hr
Dyingworld.blog.hr
Misterygame.blog.hr
Malablesa.blog.hr
Viciousvampire.blog.hr
Ivanaangel.blog.hr
Peoplearesostrange.blog.hr
Oprostitestosamsvama.blog.hr
Showmeyourlove5.blog.hr
Fifi2.blog.hr
Badone52.blog.hr
Borntodieforrock.blog.hr
Moje dite