16-ti dio: Tajno nocenje.....

Bilo je hladno u picku materinu...a ja san se sa burekom u ruci krila ispod skalina. Sad se pitate zasto? E pa dragi moji tu noc san izgubila prijevoz do kuce pa san tribala nocit u prije ali tako da njena baba tocnije nitko u kuci to ne zna. Pa san se krila ispod skalina dok je moja prija u kuci glumila da spava i cekala da i njena baka zaspi...Cula san otkljucavanje vrata....
- "Anita, Anita...."
- '' E......."
- "Aj ulazi....al polako......"
Polu pijana sa burekom u ruci polako san ulazila u kucu...Bila je to luda noc u Sunca. Ajme. Spavale smo skupa u krevetu i jos san se ja morala pokrit od glave do pete kako se ne bi vidila...al pokrivac je bia neki debel pa se ja zapravo i nisan primjecivala ispod njega....a Antonia je morala pribacit svoje noge priko mene da bi ispalo da ka lezi na sridi kreveta...ma ludnica...a mene su ledja ubila....Uglavnom u srid noci meni se doslo rigat.......sve mi se skupilo i bilo mi je muka.....
- "Ajme Antonia meni je lose...."
- "Sta ti je?"
- " A muka mi je.......di je wc?"
- " Evo tu pravo vrata...al nemoj lupat"
-" Ma sta je tebi....naravno da necu"
A budala ludaaa isse nie lipo objasnila i mogla san joj upast kod babe zeni se izrigat na glavu... jer nisu bila u biti pravo nego malo ukoso vrata....
E medjutim zapea burek i ja krenila kasljat Antonia se skocila po mene i odvela me nazad u sobu i nasla mi neku kesu, nakon cega san se samo zanesvistila...I oko 7 ujutra dize se baba..ahahah....Nista mene je Antonia pokrila cilu i legla meni na ledja skoro.....I ka ona ce izac vidit kad ce baba u crkvu pa onda stara nece imat potribe ulazit u sobu... e al lisica je to..napravila se ona ka dae cula da je netko na vratima pa je zato ustala eee xD
- "Antonia isse pa di ces ti..."
-" Idjen vidit tko zvoni"
-"Ma sta je tebi dite nije nitko zvonio"
-"Ma kako nije.....ja san cula....idjen da ne cekaju ljudi"
-"Nije nitko zvonio , aj se vrati spavat"
-"A bit ce san ja to sanjala....A dis ti?"
-"Idjen na misu sad"
-"AAaa to.....aj idjen ja lec"
-"Aj kad si vec ustala idjen ja sa tobom tamo u sobu uzet kaput"
I nas dvi ono o.O o.O
Brze bolje Antonia u sobu i zavice .... A DI TI JE TAJ KAPUT BABA...A ja hocu krepat isse od smija...i ono razmisljam o svim morbidnostima kako se ne bih zasmijala... Uzima stara kaput i .baca pogled po sobi i vidi ona da na podu ima dva para cipela...vidila je da na stolu stoje dva kaisa....da ima dva kaputa.....ali mene nije skuzila ispod pokrivaca....Uzela je kaput i pitala kakav je to nered po sobi ... i stane sa onon ispitivackom facom...
"Hmmm...."
" Stae baba?"
"Hmmm...nesto mi cudno..."
" Pa isse normalnoe da ce ti bit cudno kad te zamanta smrad sa moe odjece..."
"E vis jee..baci to na pranje ..Eo ti 10 kn za kavu aj"
" Aimeee bra'oo legendo..aj aj ti da ja spavan jos malo "..i ova ode
I Antonia uskoci u krevet ali mene jos ne otkriva....i kaze ..
-" Jebote Anita nas dvi nismo normalne...Ako ovo sve dobro prodje o ovome ce se dugo pricat"
-"Hahahah........a e stvarno.....jebote dobro me nije skuzila"
-" A e ...gledala je u krevet ali nije skuzila...i billo joj je cudno sta je puno stvari u sobi."
-"A da vidis pita mene ona da li me boli grlo..."
-"Zasto"
-" Pa bit ce je ona mislila da san ja sinoc kasljala ono kad si bila na zahodu...Al da vidis mene i je sinoc bolilo grlo al ja nisan tila kasljat jer bi se onda primjetila razlika u frekvenciji zvukova mog i tvog kaslja..."
- "Ajme sta ja volin kad ti krenes filozofirat iz ranog jutra.."
Ugl..kad se ova luda kasnie vratila kuci rucat cim je usla u kucu baba pogleda u njene martinke i pita....
-" A di su ti bile starke?"
-" Koje bile starke?"
-" One sta su u sobi bile jutros.."
-" Ma sta je tebi baba to su bile bicve..odakle meni bile starke.."
I zena ostane sva zbunjena.........pomislila je da je stvarno pogresila.....i tako se izvukle nas dvi.....Eh to su bila vrimena.......heh


17.07.2007. | 11:39 | 140 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Travanj 2010 (1)
Lipanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

a rasprasene misli jednog medvjedaa XDDDD



Linkovi

Blog.hr











Blogovi koje citam....

Fucklovee.blog.hr/index.html
Commedia.blog.hr/
Heartscanchange666.blog.hr
Dyingworld.blog.hr
Misterygame.blog.hr
Malablesa.blog.hr
Viciousvampire.blog.hr
Ivanaangel.blog.hr
Peoplearesostrange.blog.hr
Oprostitestosamsvama.blog.hr
Showmeyourlove5.blog.hr
Fifi2.blog.hr
Badone52.blog.hr
Borntodieforrock.blog.hr
Moje dite