Dosta je prica....

Bice se pitate kako to da nisam toliko dugo napisala neki post....meni kad prodje i dva dana je dugo jer san manijak za postove inace....Ali svatko udje u fazu u kojoj je tuzan i u kojoj ne zna sta ce...pa eto tako i ja....oni koji su taj dan bili na chatu vidili su da san bila u stanju i da grizen....Ali sta se dogodilo necu vam reci...ne zato da bih sad ispala neka faca...nego jednostavno necu jer prvo nikog to nije briga...niti bi itko moga to rjesit...Tako da ljudi ne obracajte paznju na to...nego uzivajte dalje....

E sad...primjetila san da vecina ljudi pise postove u kojima opisuje svoj dan...ili sa kim je isa rucat...sa kim se cuo telefonom.....Ok ...neki to ljudi sklope u zanimljivu pricicu...ali nama koji te ljude ne znamo jako je tesko da ce nas sve to zainteresirat...pa su zato komentari koje ostavaljmo nesto kao....AJME SUPER TI JE POST....AE LIPO JE TEBI...HEH LUDA SI....AJ SVRATI....i tako to....sto je meni bezze...Ti ljudi nisu ni procitali sta ste pisali....A ti komentari su u biti COPY/PASTE komentari kako ih ja zovem....svima pises isto i mogu se poklopit sa raznim stvarima.... Tako cu i ja posvetit ovaj post mome danu... pa da vidite kako je to bezze..Samo cu ga ja ukrasit na svoj nacin...

....a isse Boze jutros me probuila neka usrana ptica isprid prozora....Amo rec da zivin na selu pa da kazen...nego u gradu pa opet moran trpit teror zivotinja....Uzas.....Onda san ustala...i protegla se ...a zatim san skuzila da me guzica cese pa san je isla pocesat....saplela san se o stvari koje san prethodnu noc bacila na pod jer san dosla u 4 ujutra pa mi se nije dalo to slagat....Onda mi se rigalo...bas me nesto zeludac mucio....Onda san ugazila u govno mog dragog papagaja....cije san govno u jednom od postova vec opisala...a ljudi moji cila mi noga utonula....onda san mu jebala sve po spisku i isla ga hvatat.....tila san mu nos zamocit u to......Onda me je zasrbila liva sisa....pa mi se sralo.....
Onda san iznenada ogladnila...pa san jila....sendvic sa sunkom, majonezom, jajima....salatom...pa san onda uzela cokoladicu....Onda san u pidjami izletila na balkon pa san se isla prskat vodom....ajme divote.....Onda me je zvala Dijana...pa Tina...pa Tamara....pa Kika...pa Marija...pa Luka...pa Matea....ajme svi se onako zaredali pa san telefonirala citavo popdne...onda mi se pisalo....pa mi upalo nesto u oko...A bogati tila san ga izvadit pa obrisat koliko me svrbilo....ka da mi je stina bila u njemu....i eto tako ljudi....u skoli mi je onako....iz zemljopisa san pisala test i dobila 2 ...haha..a jesan luda...povjest san bizala...pa me uhvatili...i tako....

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

a i sta sad kazete koliko ste se zanimali.....Ajme morala san ovo napisat...Morala san rec sta ja mislin ovako javno o tome...takva san ja...Mozda nastavin sa pricama..vidit cu..sve mi je sad u kurcu kad se moran tako izrazit....tuzna san i bisna zbog jedne osobe...i ne znan ni ja sta cu....


17.06.2007. | 18:34 | 109 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Travanj 2010 (1)
Lipanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

a rasprasene misli jednog medvjedaa XDDDD



Linkovi

Blog.hr











Blogovi koje citam....

Fucklovee.blog.hr/index.html
Commedia.blog.hr/
Heartscanchange666.blog.hr
Dyingworld.blog.hr
Misterygame.blog.hr
Malablesa.blog.hr
Viciousvampire.blog.hr
Ivanaangel.blog.hr
Peoplearesostrange.blog.hr
Oprostitestosamsvama.blog.hr
Showmeyourlove5.blog.hr
Fifi2.blog.hr
Badone52.blog.hr
Borntodieforrock.blog.hr
Moje dite