Deveti dio: Kako san zamalo poginula.....

eeeee.......koliko ja srice iman...to samo ja znan...heh......
Naime.....postoji jedan park koji je ogradjen sa 3 ulice.....tocnije zgrade prave trokut oko njega....tako da su dica sigurna od auta i kamiona, volakova.....helihoptera....brodova.....i tako dalje.... Ima ogroman teren za igranje.....mozete igrat kosarku, nogomet, rukomet, odbojku, ma sta god zelite.... Tu san ja izlazila cilo svoje djetinjstvo i sad znam sa prijama otic malo i rekreirat se....

Uglavnom....posto san ka mala po cili dan tamo bila...morala mi se nekad dogodit i neka glupost...E sad...tu je postojala..dok se nije srusila ...jedna rusevina...zgrada od 3 kata u kojoj nitko nije zivio....pa smo se mi dica stalno penjala po njoj , igrali na lopova...i tako ... A u dnu zgrade koji je bio na terenu postojala je ogromna rupa u njoj....i kad sunce zapece svi smo uvik bizali tu...jer cigle i ciment stalno odisu hladnocom ali nismo ni sumnjali da bi se mogla srusit na nas...sta ce dica...mala i glupa....

I tako san ja jednom bila sam u parku pikala na baluna.....inace san igrala najbolje nogomet od svih moran se pohvalit...i kako je sunce bilo jako zgrada je pravila hlad..pa san se priblizila njoj i trckarala po hladu koji pravi.....

Onda san skuzila da mi stalno neki pjesak ulice u oci...nije mi bilo jasno odakle dolazi kad na terenu nigdi nije bilo zemlje ili necega....Onda san cula ka blagu grmljavinu....Tocnije to nije bila grmljavina vec pomjeranje blokova.... U sekundi san se okrenila i vidila kako se klati....od straha su mi se noge oduzele....pocela san bizat sto dalje od nje....trcala svom snagom ..dok je ona u isto vrime padala......bukvalno se rusila zamnom.....i ona prasina me je zahvatila i srusila na pod....

Slicno ka kad se rusio svjetski trgovinski centar u americi samo mnogo manje..... I kad san se digla nisan mogla disat a ni vidit nista.....Onda je dosla neka zena i podigla me jer je vidila sta se dogadja.... a kad se prasina podigla.....cili teren je bio pokriven ciglama...uzas zivi...kos je bio polomljen ma sve zivo....

A ja san gledala i nisan znala jesan li ziva ili ne.....

Evo dat cu vam dvi slike prije i posle....

Prije...



Poslije...



...al eto prizivih i to....da nisan...sad se ne bi smijali.....


08.06.2007. | 21:21 | 136 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Travanj 2010 (1)
Lipanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

a rasprasene misli jednog medvjedaa XDDDD



Linkovi

Blog.hr











Blogovi koje citam....

Fucklovee.blog.hr/index.html
Commedia.blog.hr/
Heartscanchange666.blog.hr
Dyingworld.blog.hr
Misterygame.blog.hr
Malablesa.blog.hr
Viciousvampire.blog.hr
Ivanaangel.blog.hr
Peoplearesostrange.blog.hr
Oprostitestosamsvama.blog.hr
Showmeyourlove5.blog.hr
Fifi2.blog.hr
Badone52.blog.hr
Borntodieforrock.blog.hr
Moje dite