Eto ljudi mi prosto ne daju da pisen dalje...moran jos jedan zadatak ispunit...heheh

Dosla je i do mene ta slavna stafeta....kao da se vratilo vrime druga Tita i Jovanke....ahha
A sad san se sitila neke doskocice...nesto ka...
DRUZE TITO I JOVANKA....RODILA TALIJANKA...RODILA I DOMACA...MI IDEMO BEZ GACA...
to je meni netko daaavno jos piva kad san bila mala....a sad tko li je ne mogu se sitit....Nego da pridjen na stafetu....

Opisati se u 5 tocaka:

1. Uvik odskacem od mase
2. Mnogo se volim zajebavat i salit...to je sastavi dio mene...svi koji me znaju ne mogu me zamislit tuznu....jer to onda nisam ja....
3. Preosjecajna sam...i brzo zavolin ljude
4. Lako gubim zivce....i cuvajte se kad se razbisnim
5. Obozajen muziku, crtanje....tamne stvari...nadrealnost....

ajme ja bi ovako do sutra....ja bi se opisala u 50 tocaka....

Napisati 5 recenica o sebi:

- a dobro to je slicno ka i ono gore al evo...-

1. Rano san naucila sta znaci rad i sta znaci prolaziti kroz zivot..tocnije borit se...
2. Kad je netko u nevolji ili kad primjetim da nekog nesto muci..moran umisat svoje prste...mnogi mi zahvaljivaju zbog toga....
3. Ne volim lagat....i sve sta iman kazen u facu....
4. Brzopleta sam pa tako nekad napravin neke stvari koje ne zelin...pa se pokajen
5. Ne volim nepravdu...uff za to bi ubila...mislim ne doslovno...Ali mrzin tooo....ja san u skoli uvik isterivala neku pravdu....

E sad idje onaj tezi dio di se triba odlucit izmedju dvi stvari....uff :)

lito ili zima- a isse meni je i jedno i drugo dobro...zimi se davin u snigu a liti u moru...tako da mi je super..

toplo ili hladno- aj dobro ovde cu izabrat toplo....nitko se ne voli smrzavat jel tako?

crno ili roze- pa crno ...mada iman jednu rozu majicu koju sa ponosom uklopim u svoj imidz....heheh.......ali ima i ono crveno i roze nose samo koze...hheheh.

narodnjaci ili metal- pa rock....hahah...pa od ova dva metal....narodnjake ne mogu ni da primirisen....

auto ili motor- a sta ja znam....ja bi oba....ja san avanturista ....

E sad posto san ovu stafetu dobila od dvi osobe...morat cu dopunit ovu sa jos nekim pitanjima jer san ih vidila kod druge cure....

1. Koji je tvoj ili moj jer pricamo o meni , savrsen dan?
-moj odgovor glasi da nema savrsenog dana....dan je ili los ili dobar...nista nije savrseno...Al kad je pitanje tako direktno .... savrsen dan bi bio kad bi polozila ispit....dobila sedam na lotou....Bila sa osobom koju volim......iii napokon mirno zaspala bez tereta obaveza na glavi...eto

2. Sta me na ljudima prvo privuce?
- nisam detaljista...tocnije ne gledan u detalje...Kad nekog vidin prvo gledan u lice...odnosno oci...sta ja znan..oblik lica...To me prvo privuce...A ako mi je to simpa uopce mi nije bitno da li osoba izgleda kao top model ili ne....Naravno nako spoljasneg izgleda dolazi i to kakva je osoba unutra....sto je moglo bi se rec bitni je od izgleda , ali to nitko danas ne cjeni tako....

3. Koje stvari mi kod ljudi smetaju ili me zivciraju?
- pa tu cu ostat pri onome sta san napisala u abecedi...Mrzin lazove , dvolicne osobe...osobe koje ne vole da ti kazu nista u facu a iza ledja te obrnu uzduz i popriko....Mrzni licimere...Neradnike....Kukavice....Mrzin kad te osoba ne slusa dok pricas...ufff...dusu san u stanju da pojiden toj osobi....Tako san niki dan izruzila priju jer san je uhvatila da me ne slusa...a kasnije san joj vracala duplom mirom...poludila je...tako da se ne triba kacit samnom..

4.Da morate birati,biste li izabrali ulogu čovjeka koji ima novac i karijeru a nema voljenu osobu kraj sebe ili čovjeka koji ne živi u obilju novca ali kraj sebe ima voljenu osobu?
- ovo je ono tricky pitanje....naravno da je bitno da li imas voljenu osobu kraj sebe...Pare ne mogu kupit ljubav..pare su samo hartije od vrednosti pomocu kojih prizivljavamo...Ali ljubav je ono sta se ne moze kupit i mislim da je svaki covik sritan kad ima tako nesto ..... A pare dodju same kasnije....znaci biran ovo drugo....

A posto san ja senilna baba pa da ne bi zaboravila opet....odma cu prosledit stafetu....ali odma cu se ispricat onima kojima san prosledila a ispostavilo se da su je imali ....eto ..Prosledjujen je...

Anji
Kiki
Maloj plavoj:)

eto nek ovo bude za sada....ne znam kome bi jos mogla a da taj vec nema...sorry ako san nekog propustila...mislim propustila san masu vas...al dobro...to je samo figurativno...

eto ljdu pozzzz..do slideceg posta...kada cu moc pric opet na moje gluposti...........

btw.......hvala na kometnarima...znate da to cjenim....



07.06.2007. | 02:28 | 103 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Travanj 2010 (1)
Lipanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

a rasprasene misli jednog medvjedaa XDDDD



Linkovi

Blog.hr











Blogovi koje citam....

Fucklovee.blog.hr/index.html
Commedia.blog.hr/
Heartscanchange666.blog.hr
Dyingworld.blog.hr
Misterygame.blog.hr
Malablesa.blog.hr
Viciousvampire.blog.hr
Ivanaangel.blog.hr
Peoplearesostrange.blog.hr
Oprostitestosamsvama.blog.hr
Showmeyourlove5.blog.hr
Fifi2.blog.hr
Badone52.blog.hr
Borntodieforrock.blog.hr
Moje dite