Evo prosledili mi abecedu...tako da prekidam dogodovstine na kratko...

A-Anita...that's me...mada ne volin svoje ima pa vise volim kad me zovu Nit....


B- bebe...ne znam zasto ali ovih dana su mi dica u glavi....mozda zato jer san cuvala neku dicu ovih dana pa zato....

C- crno...crno-bili svit oko mene..

Č- čaj...mrzim taj napitak

Ć- ćelavi ljudi ....uff obozavan ih....a pogotovo one kojima to lipo stoji...Evo na primjer pjevač Distrubed-a, David Draiman..


D- Duda....zenska sa kojom sam super u Underworld-u...luda na svoj nacin...ma obozajen je...


Dž- džoint....volim miris džointa...ali posto zatupljuje ne volim bas da ga konzumiram..

Đ- nemam ric na to slovo

E- emocije..Svak tko me poznaje...zna koliko sam emotivna i koliko me sitnice mogu povridit...

F- fiskalna politika...lekcija koju nikad nisam mogla naucit kako triba i jos mi skace po glavi...

G- glupost...meni jako poznata rič...radila san ih stalno...

H - horor filmovi..uuffff...obozajen ih

I - inozemstvo...volila bih otić odavde

J - jabuke...uuu mogu ih pojist na tone...

K - kajanje..čovik radi neke stvari bez razmišljanja i uvik se na kraju kaje

L - laž... za to bi odsikla jezik

Lj - ljubav...nesto bez čega ne mogu...

M - maza...ogromna sam maza..

N - nada...nada poslednje umire...ne smi nas napustit

Nj - njeznost...dio mene

O - osvjeta ... uvik san za to...osvjeta je uvik slatka

P - prevara...mrzim tu rič i mrzim ljude koji to čine...a mnogo puta san je dozivila...i to ne mogu tako lako zaboravit...

R - raspust...hehe....toga ja neman vise.....ali bili su lipi....svi do jednog...

S - strah...od prevare...smrti....nestajanja...

Š - šutnja....najčešće znak odobravanja...ali i povučenosti..

T - tuga....učinila bih sve da nestane...

U - umiljatost...obožavan umiljate osobe...

V - vjera...u bolje sutra...

Z - ZAŠTO?? ... pitanje koje mnogi postavljaju a često ne dobijaju odgovor....mnogo je toga nedorečenog tu...

Ž - želja...tjera nas da živimo....

Ovo je mali dodatak koji san ja glupaca zaboravila uradit....Ovu abecedu prosledjujen....
Kiki
Commedia.blog.hr/
Heartscanchange666.blog.hr
Dyingworld.blog.hr
Misterygame.blog.hr
Malablesa.blog.hr
Viciousvampire.blog.hr
Ivanaangel.blog.hr
Peoplearesostrange.blog.hr
Oprostitestosamsvama.blog.hr
Showmeyourlove5.blog.hr
Fifi2.blog.hr
Maloderiste.blog.hr/
Invicta.blog.hr
Ivani
Maloj plavoj

sorry ako san nekog ispustila


03.06.2007. | 15:39 | 120 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Travanj 2010 (1)
Lipanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

a rasprasene misli jednog medvjedaa XDDDD



Linkovi

Blog.hr











Blogovi koje citam....

Fucklovee.blog.hr/index.html
Commedia.blog.hr/
Heartscanchange666.blog.hr
Dyingworld.blog.hr
Misterygame.blog.hr
Malablesa.blog.hr
Viciousvampire.blog.hr
Ivanaangel.blog.hr
Peoplearesostrange.blog.hr
Oprostitestosamsvama.blog.hr
Showmeyourlove5.blog.hr
Fifi2.blog.hr
Badone52.blog.hr
Borntodieforrock.blog.hr
Moje dite