Treci dio: kako san provalila u skolu....

...e ljudi moji da san znala da cu to uspit....heh....
Uglavnom.....to je bilo davne .... hmmm......1994., eto ima od toga 12 godina..... Tek san bila prvi razred osnovne.... Nazvala me prija , i pitala da li bi tila izac malo vanka. Naravno , zasto ne.....

Inace san uvik izlazila u jedan parkic.....isse od kad znan za se, ali taj dan ne znan kako san pristala da uopce odemo do skolskog dvorista, jer je tamo inace dosadno , nista ne mozes radit....nije bilo koseva, nicega....moga si samo crtat po podu, al to je tako dosadno.... I naravno otisle smo bez icega...nismo ni balun ponile....

I hvala Bogu nismo imale sta radit..nasle smo neke krede za pisat...i nacrtale nesto bezze ...ali i one su se istrosile ubrzo...i tako smo razmisljale sta bi mogle...i njoj ti padne na pamet da u skoli ima kreda i da probamo uc.Nikako nije mogla bit otvorena jer je bila nedilja.

Ja joj govorin da je luda da nemozemo provalit, a ona pametnica kaze pa imas kljuceve provaj.Ajde da san ja provalila u skolu pomocu neke zice ili necega, nego san je svojin kljucen od kuce otvorila. Ne znan kako ali odkljucala san je. Nitko umisljeniji od mene nije bio. E al tu problemi tek pocinju.... Sve bi bilo dobro da je kljuc tio izac.....E tad je pocela panika....Sican se da mi je odma palo na pamet da cu u zatvor..heeh....

Svom snagon san vukla.....upirala nogom...ma nista....I sta cu drugo nego lipo na ulicu zvat nekog da mi pomogne...i ja saletila prvog covika koji mi se ucinio onako malo jaci...i uvalila mu pricu kako nas je domar zaduzio da zakljucamo skolu al da se kljuc zaglavio pa da nam pomogne da ga izvucemo.. I covik na silu nekako izvuce kljuc... A kljuc ljudi moji iskrivljen totalno....Posto nismo mogle zakljucat samo smo pobigle....Onaj covik nije nista skuzio samo je otisa i reka kako smo jako odgovorne kad nediljom idjemo provjeravat skolu...hahahha....ajme kad bi on zna sta smo mi uradile tad.......haha..........

Moja prija se usrala ziva.....ne bukvalno naravno....al vidila san da joj se od straha tresu gace..... I ja san znala da ce neko sranje napravit......I zapritila san joj da ni slucajno ne govori,jer nas nikako nemogu nac...nemamo otiske niti ista, jos smo male.....A da ako ona bude rekla, da cemo obe dobiti batine....pa da zato zacepi. I ona mi sta je najgore obecala da nece nista rec.

Cin san dosla kuci....brze bolje cekic u ruke i udri....uru vrimena san ispravljala kljuc...a moja mater prala neke deke u kupatilu i od vode nije cula da lupan.... Je na kraju nesto cula a ja joj rekla kako jedem bajame...hehhe..povirovala je...

Al ljudi moji nije ni da se ja nisan uplasila....ne toliko toga sta san napravila...nego batina...ufff..... Znala san da ce me caca premlatit kad sazna....eto toga san se jedino plasila..inace ovako ne....

Mater je vidila da se nesto cudno dogadja samnom jer san bila na cudan nacin mirna......Sidela san i gledala tv.... sto inace nikad nisan radila...jesan al sve na brzinu .... bila san nemirna posve.....
E da san ja gledala u tv...ja san gledala kroz njega i razmisljala o tome sta bi sve moglo bit......

Moja mater prolazi tisucu puta kroz dnevni boravak i svak put baci pogled na me..... I u jednom trenutku se vraca i pita jel samnom sve u redu.. Ja kazen :" Da zasto...." . " Jesi li sigurna da je sve u redu....nesto si mi cudna..!!". " Ma majko isse sve je u redu, nema ti sta bit cudno". Samo sta san to izgovorila zazvonio je telefon. Oci su mi ispale od straha. Javila se moja mater a razgovor je ovako isao........

"HALO....KO JE TO.....AHA.....MOLIM??!!....KADA....(tada se blago okrenula ka meni, a ja san samo gledala okolo ka ne znan ja o cemu se radi) ....JESTE LI SIGURNI......SLUSAJTE VI ... NEMOJTE VI NA ME DIZAT TON, JA CU SVOJE DITE VASPITAT ONAKO KAKO JA HOCU".....trasssssssssss......e to je bilo spustanje slusalice kakvo ne biste tili vidit.....

Okrenula se ka meni........a meni .........meni pa mrak na oci..... samo san krenila polako ka sobi....Ali uspila me dohvatit za uho....aaa...kako je to bolilo....pa kad me izmlatila......Dobro nije bilo toliko strasno.....al uglavnom bila je bisna sta joj ja nisan to rekla...I naredila mi da se spremim , da odma idemo do skole....Ajme ja nisan smila .........I nekako me izvuce iz kuce.......odemo do skole...i tamo nadjemo neku zenu u skoli koja je taj dan nesto radila....i ispricamo sve kako je bilo....Za divno cudo zena se samo nasmijala i rekla da su to dicije ludosti i da od toga nece pravit problem, da idemo kuci da ce ona sve sredit..... Ja san tu zenu tila izljubit kako mi je olaksala zivot...Ali mojim mukama nije dosao kraj....znala san da me ceka tura i od cace. Mater mi je rekla da nece nista govorit caci, ali da ako slucajno sazna od prijinog cace da ona nista tu nemoze.. I tako nisan smila nigdi izlazit....cekala san da mi caca dodje sa posla.....

Jebate.....od te moje prije caca je uspio nac telefon moga ceca na poslu i sve mu reka......Cula san ga jos iz zgrade kako psuje.....uleti je u kucu i samo pita di san..........a onda me dohvatio...bacio na kauc.....ubio Boga u meni.....dva dana san se plavila....... Misec dana san bila u kazni.... uzas.... Razumim ga ........ to je sramota.... to sta san ja uradila.... i ja bi se sramila...da me netko nazove i kaze mi sta mi dite radi...pa ubila bi ga...... kuzin ga i ne krivin ga ni za jedne batine koje san dobila..... Kriva san bila...jer san dopustila da me tuka nagovori....bila san naivna....



A priji san se tako osvetila kasnije, jer je ona cura lipo sve svalila na me, a svoju guzicu izvukla....ajme zivot san joj unistavala na sve moguce nacine nakon toga...tako san svoj bis istrala....uff ni dan danas joj to nisan zaboravila...doduse ni ne druzimo se...ona je napustila sridnju, udala se i sad zivi u nekoj zabiti i ima dite....

....ljudi nije ovo kraj....sitila san se jos tisucu stvari koje san radila.....vrimenom cete sve vidit....pozzzzzz..........thanx na ovo malo komentara...


23.05.2007. | 16:50 | 23 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

  svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2010 (1)
Lipanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

a rasprasene misli jednog medvjedaa XDDDD



Linkovi

Blog.hr











Blogovi koje citam....

Fucklovee.blog.hr/index.html
Commedia.blog.hr/
Heartscanchange666.blog.hr
Dyingworld.blog.hr
Misterygame.blog.hr
Malablesa.blog.hr
Viciousvampire.blog.hr
Ivanaangel.blog.hr
Peoplearesostrange.blog.hr
Oprostitestosamsvama.blog.hr
Showmeyourlove5.blog.hr
Fifi2.blog.hr
Badone52.blog.hr
Borntodieforrock.blog.hr
Moje dite