Drugi dio: Kako san pomagala odrzavanju grada Splita.....

haha....o kako uzorna cura....Eeeee...da san ...... Jos jedna od mojih ludosti.....
Vruc litnji dan.....Dioklecijanova palaca.....mnogo male dice...i ja medju njima.....Moji su sidili u kaficu i sa nikakvom zurbom ispijali hladne napitke....A ja....Ka i svako drugo dite trckarala okolo...

Ali trckaranje mi i nije bilo bas zanimljivo....tribalo je radit jos nesto... Pogled livo...pogled desno...Hmmm...Sta bi mogla?? I onda.......

na par metara od mene stajala je , onako mala i sicusna, cika od cigare. ''Oh , mora da je usamljena....". Idem je uzet. "Oh, vidi jos jedna...sad ih iman dvi"....." A...eno je i treca...cetvrta..peta....896, 897, .....".



I naravno nisan stajala dok mi gace i svi dzepi nisu bili puni.....i onda san jos tuka isla se pohvalit mami kako san skupila puno....Hehh....i naravno premlatila me na srid pjace...eh to je bio prizor....Ona me inace nije tukla tako cesto...al kad udari...ufff ...di ona mlatne tu trava ne raste. Ali .... sta vridi.... opet san ja istu pismu furala....

I kasnije kada smo isli ca...ne znan zasto je meni to bilo zanimljivo al kad san god imala priliku grabila san ih i trpala u gace....i jednu san cak u usta....A tek san tad dobila....ufff....



...ee to su bile batine....ni prve a ni zadnje.....heh....covik nekako ocvrsne kad ga mlate stalno....Mada ja opet ne znan koliko je to dobro...koliko moze da bude dobro moze da bude i stetno....Ja se bojin da ne buden mlatila svoju dicu, ako je buden imala......jer na neki nacin san bisna na svoje sta su me mlatili... Moze to i na drugi nacin..... razgovoron....Ma sta ja znan....to su neke moje filozofije.....


22.05.2007. | 15:58 | 21 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

  svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2010 (1)
Lipanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

a rasprasene misli jednog medvjedaa XDDDD



Linkovi

Blog.hr











Blogovi koje citam....

Fucklovee.blog.hr/index.html
Commedia.blog.hr/
Heartscanchange666.blog.hr
Dyingworld.blog.hr
Misterygame.blog.hr
Malablesa.blog.hr
Viciousvampire.blog.hr
Ivanaangel.blog.hr
Peoplearesostrange.blog.hr
Oprostitestosamsvama.blog.hr
Showmeyourlove5.blog.hr
Fifi2.blog.hr
Badone52.blog.hr
Borntodieforrock.blog.hr
Moje dite