Prvi dio: Kako san zamalo napravila zlocin sa samo 2 godine...



E ljudi moji kad bi vi znali da san sa dvi godine mogla ubit cacu....zaustavili bi moje radjanje...heheh.....
Uglavnom , detalja se ne sican jer mi dio za pamcenje jos nije poceo radit..... Po prici i nekim dokazima, cula san da je moj caca nesto radia po kuci, i kako nije bilo nikoga da me cuva, vukao me je na kusinu za njim......

Bilo je to davne '89 godine. Dan je bio vruc. Prasina se dizala sa uzarenih ulica. 39 stupnjeva. Nitko nije sumnjao da bi taj dan moga prominit dosta toga. Da bi jedna mala mogla utjecat na sudbinu drugih. Nista ne sluteci moja mater se spremila za posa dosla me vidit prije....ususkala...i poljubila za odlazak.


Nekoliko sati kasnije i ja san se probudila.....ka i svaka beba krenla san plakat i sve ono kako to vec idje...tko zna sta mi se sve skupilo tad. Mozda san bila gladna..mozda san se usrala u pelene...mozda ni je franja upala u nos...mozda mi se otcipio nokat....ma sta ja znan.....uglavnom moj caca je ima rjesenje za sve....



Umirio me nekako i vec kako san saznala od ocevidaca krenio radit nesto po kuci. Popravlja je neku pec...neman pojma... I kako se on pomjera, posto je sidio na podu, tako je i mene vuka na nekom kusinu. A meni ka u raju.......zakon covjece....Ali uvik san bila radoznala....sve san volila vidit....i dodirnut. U jednom trenutku ugledala san cekic koji je bio na podu tocno isprid mene. Pokusala san odvojit pogled....Ali ne...On ka da me je zva i govorio:"Uzmi meeeee...". Odupirala san se njegovom zovu.....ali nista nije pomoglo. U trenutku nepaznje moga cace....zgrabila san cekic koji je bio veci od mene....i hvala Bogu isla ga isprobat...ali na krivoj strani. Zamahnula san i falilo je samo 2 cm da cacu opalin po glavi. Ubila bi ga na mistu. I onda...sta bi onda bilo.Unistila bi si zivot...Isla u zatvor za bebe, a tamo nije ni u kom slucaju lako.....Eto ljudi bila je srica u nesrici da je mom caci tad ispala neka brokva na pod pa se covik malo pomjerio da je nadje i samo osjetio lagan vjetar kroz kosu. Okrenuo se i vidio me sa cekicem kako ga gledan cudno....A ja ....pa posto san bila provaljena, samo san se pocela smijat.....hehehe....

Ovo san sve saznala od cace al san pricu malo ukrasila da bi vam bila zanimljivija...Eto sad znan da nikada necu svojoj dici okretat ledja, tko zna sta im je u glavi...



.........iden se sad prisjetit sledece ludosti....


21.05.2007. | 21:20 | 4 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

  svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2010 (1)
Lipanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

a rasprasene misli jednog medvjedaa XDDDD



Linkovi

Blog.hr











Blogovi koje citam....

Fucklovee.blog.hr/index.html
Commedia.blog.hr/
Heartscanchange666.blog.hr
Dyingworld.blog.hr
Misterygame.blog.hr
Malablesa.blog.hr
Viciousvampire.blog.hr
Ivanaangel.blog.hr
Peoplearesostrange.blog.hr
Oprostitestosamsvama.blog.hr
Showmeyourlove5.blog.hr
Fifi2.blog.hr
Badone52.blog.hr
Borntodieforrock.blog.hr
Moje dite