NiToNichStrashnje

22.01.2008., utorak

mustafina...zašto jednostavno kad može komplicirano

Sad u petak se bilo u Zelenoj Akciji na Dolibasiji i Stillnessu…tj slušala samo ove prve i umirala od smija….njima fakat treba zabranit alkoholFree Image Hosting at www.ImageShack.us hihi Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Prije toga smo Sax i ja išli do Sobe no tamo skoro nikoga nije bilo, pa smo pjehe do Zelene….upali for free i tu se bilo do negdi ponoći.
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
onda opet do Sobe, no tam se nisam dugo zadržala jer je bilo prevruće i zagušljivo….ošla s Fligijem do benge i tam na nekoj klupici čekali ove naše no nitko ni došao…hm….oko pol 3 skoknula do krivog puta di su bili Bucka, Matea,Ched, Tamara itd….u 4 doma bila.
U subotu sam išla negdi iza Zaprešića na rođendan od Siniše….bilo supač…stara ekipa..forica….do 4 negdi tamo bili…doma me Ivana vozila.
Ovaj vikend se nisam baš naspavala, al sam se uspila malo prehladit, no sad sam već bolje
U četvrtak se ide na Atheiste malo u kset….

Ps: pozdrav frendu wink

- 15:38 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga