malo o meni...

ime: ana
zovu me: sutle
8. razred
kwart: gripe, split
volin: Veli Iž, i cilu IŠKU BANDU!!!... moje prijatelje, slušat muziku, prićat na telefon 2 ure (ne pokušavajte), muške, litnje izlaske i partyje...
ne volin: drske,umišljene ljude, školu (najviše tehnički)...
my friends:
-sa Iža:paula, ivana, marta, vivien, luce, antonia, martina, katarina, anamaria, kiki, patricija, sara, maša, višnja, andrea, kika, matea, anđela, natalija, ivana-koprivničarka, paula2, ante, josip, sendi, petar, južani,...
-iz splita: lena, ena, koke, marina, lea, antea, pepe, mara, rina, anđela, vida, slave, lujo, strize, jopa, dada, jukić, garmaz, pelajić,...
-iz Žaborića: Tina, Dora, Dora, Nina, Ana, Petra, Marija, Bruna, Barbara, Franka, Antonia, Dea, Tomica, Marko, Timon, Davor, Šaran, Ale, Vinko, Vid, ...

evo van malo mojih slika:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by =

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

myspace layout

myspace layout




NEKE PISME...


boomp3.com

boomp3.com

boomp3.com

boomp3.com

boomp3.com


NENO BELAN:

Sunny day

Sunny day... sunny day...

Sto je danas lijep i suncan dan
Sto je danas lijep i suncan dan
Sto je danas lijep i suncan dan
Sto je danas lijep i suncan dan

Sto je lijep i suncan dan
Em sto mi je danas rodendan
Ja se tako dobro osjecam
Ja se tako dobro osjecam

Ona danas dolazi iz Zagreba
Ona danas dolazi iz Zagreba
Ona danas dolazi iz Zagreba
Ona danas dolazi iz Zagreba

Ona dolazi vidit' samo mene
Donijet' cu joj cvice
Uzet kufere njene
Uzet kufere njene

Ludo ludo ludo ce nam bit'.

Pa pa ra pa ra ra ra ra pa

Priznat' cu joj zaljubljen sam u nju
Priznat' cu joj zaljubljen sam u nju
Priznat' cu joj zaljubljen sam u nju
Priznat' cu joj zaljubljen sam u nju

Priznat' cu joj zaljubljen sam
Kao malo dijete ja sam sretan

Da me voli ja to znam.
Da me voli ja to znam.
Da me voli ja to znam.
Da me voli ja to znam.


Dotakni me usnama

Miriše sol u tvojoj kosi,
sjećaš me na bol i vjetar me nosi
prema tebi kao brod na grebenje,
razbit' će me opet staro nevrijeme,
ali svejedno je kad znam da tebi pripadam...

Svi putovi isto nas vode,
bez mene nema ni za te slobode,
a mislila si da te neće boljeti,
ako odeš prestat' ćeš me voljeti,
ali uzalud je sve, još uvijek voliš me...
Dotakni me usnama, još voli me pjesmama...
dotakni me prstima i skini bore s naših godina...

Ja odlazim i ne kažem zbogom,
u srcu te nosim sa sobom...
i sve je isto, isto kao prošli put,
ti mi samo tiho kažeš sretan put,
ali još riječi tisuću u nama umiru...

A mislila si da te neće boljeti,
ako odeš prestat' ćeš me voljeti,
ali uzalud je sve, još uvijek voliš me...


Ponoćna zvona

Ponoćna zvona, odjek spor i lijen
Baš kao i one noći kada bio sam njen
Kad mi je rekla: "zauvijek sam tvoja,
S tobom ću čitav život, ljubav ti si moja"
Pust je moj grad, hodam polako niz ulicu
Čini mi se kao da joj još mogu ćuti dodir na svome licu
Voljeh je više nego što ima zvijezda na nebu.
Sjeti li se ikad mene i Splita, tamo gore u hladnom Zagrebu?

Ona je jednom otišla od mene
Nestala poput traka tanke morske pjene


Rock galama

Tata ti je rekao da ce te tuci
Ako ove noci ne ostanes kuci
Vidjela si da se nesto ludo sprema
Uhvatila dragog tatu kako drijema
Slusala si kako se uzburkava grad
Prisuljala si se polako, osletila glad
Za necim ludim sto je zabranjene boje
Na uzavrelim ulicama uzdizala se galama.
Rock now honey
Emili i Ani
Rock now honey
Emili i Ani ...

Zaboravila si na rijeci dragog tate
Osjecala si kako pogledi te prate
Vesela si bila ko nikad do tada
Bila si u centru uzavrelog grada
Skinula si cipele, skakutala si bosa
Leprsala je tvoje duga raspletena kosa
Izvijala si bok, plesala si rok
A pored tebe na ulici plesali su prolaznici.

Nemoj biti sama, nemoj biti sama
Nemoj biti sama kad je rock galama
Nemoj biti sama, nemoj biti sama
Nemoj biti sama kad je rock galama ...



HARI RONČEVIĆ:

Kampanel moje ljubavi

Još me pali dodir njen,
još ka prut sav zadršćem
kad je samo spomenem...
Sad kad proša sam kroz sve
od života nevoje
sad ti stvarno mogu reć

Uvik ćeš dušo ostati
svitlo bez kojeg ne mogu
kampanel moje ljubavi
jedina ruka na moru
i sklonište od nevere...
nevere ča je nose godine...

Ma još me pali dodir njen
poljubac prvi otpušen
ma ko će zaboravit nju

Uvik ćeš dušo ostati
svitlo bez kojeg ne mogu
kampanel moje ljubavi
jedina ruka na moru
i bit ćeš mi sklonište od nevere
nevere ča je nose godine...

Uvik ćeš dušo ostati
kampanel moje ljubavi

...NeKe SLiKiCe...

...LoVe & HeArT...

Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.comImage Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.comImage Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com


...FrIeNdS...

Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com


...MuSiC...

Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com

< veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by UnDeRgRoUnD QuEeN

Opis bloga

Na ovon ćete blogu moć pročitat događaje i svakakve gluposti iz mog života...

Glasaj za moj blog na Blogeri.hr

Image Hosted by ImageShack.us


Kolko vas je posjetilo moj blog od 15.11.07

Free Hit Counter
Free Hit Counter

users online

Kolko je sati???


Linkovi

Blog.hr
Blog servis

AkOrDi...
mSn
YoU TuBe
zA RaDiT sLiKE

BLOGOVI KOJE POSJEĆUJEN:

moj i paulin blog- iška banda
antonia
kiki
ivana moa
matea
silvia

patricia
marchy

SScary
UUseful
TTalented
LLazy
EExcellent

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



myspace layouts

myspace layouts



myspace layout

myspace layout



myspace layouts

myspace layouts



myspace comments

myspace comments






myspace layouts

myspace layouts



myspace comments

myspace comments



myspace layouts

myspace layouts



free myspace layouts

free myspace layouts



myspace comments

myspace comments



moji prijatelji:

Paula: moja najbolja prijateljica, rodica(3.) i krvna sestra (ne pitajte za objašnjenje) ...stvarno super osoba,uvik će ti pomoć, a i prezabavna je - uvik izvodi neke gluposti...7. r., živi u zagrebu, al mrzi dinamo (weeeee). ovo smo se lito upoznale i provele misec dana skupa, bile smo nerazdvojne... evo vam malo njenih slika...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ivana: moja isto super prija, isto je iz Splita, sa lučca (iman 5 minuti do nje)... moš joj sve reć, uvik će ti pomoć, dat ti savjet... mrzi se slikavat,al ipak iman nešto njenih slika... bial san jednu držala neko vrime, a onda me je zamolila da je maknen... i eto jesan

Marta:moja rodica i super prijateljica, 6.razred, živi na Ižu (blago joj se)... ima starijeg brata Damiana (2.srednje)...iman puno njenih slika...evo van ih nekoliko...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Vivien: preluda ženska...8.raz,živi na ižu... uvik valja neke baline, s njon nikad nije dosadno... btw ima stariju sestru saru (trenutačno živi u zadru)...evo van i njezinih nekoliko slika...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Luce: ma carica, stvarno je prežestoka,uvik kaže nešto glupo na šta se moraš nasmijat... 8.raz., živi u zadru, al je svaki vikend na Ižu- kod Nane...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Antonia: predobra osoba, ona zna za većinu mojih problema...8.raz,živi u zadru... totalno je nefotogenična... na ovoj slici je ona sa ivanon

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Martina: antoniina sisterica, 7.raz...isto super, prežestoka, voli se previše zezat...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Katarina: predobra, super osoba, moš joj reć svašta, nikad te neće iznevjerit... ima još puno toga, al neću o tome

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


marta i katarina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Anamaria :preluda ženska, živi u munchenu u njemačkoj tako da je vidimo samo liti... na Ižu je blizu mene pa san ja stalno bila ko nje... neman nijednu njenu sliku... al ću je morat nabavit...

Kiki: isto preluda, 8.raz., živi u zagrebu, metalka, često pada u depre pa nan govori da će rizat žile ...hehe.... al inače je super, voli radit gluposti... hoda s džajon...


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

patricija: super ženska, neki je zovu šminki (prije), sad mi je puuuno bolja nego prije, 8. raz, živi u zadru...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sara: to je patricijina rodica, isto super ženska, 8. raz, živi u zadru... iman smo jednu njenu sliku, al se ne vidi baš dobro


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Maša i Višnja: dvi sestre, žive u Srbiji...
Maša:2. srednje, stvarno super osoba, uvik će ti pomoć, hoda sa pahaljen (valjda)...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Višnja. 7.raz, luda, puknuta, trenira 5,6 sportova- hiperaktivna...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Andrea: ivanina 1. rodica, isto super, živi u Žrnovnici (za one koji neznaju to je kraj Splita), sad je 2.srednje (Marulić)... evo van njena slika...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us ova je slika slikana na kupalištu dok ja igrala briškulu...

Kika: s njon san na početku lita bila super, al smo se posli skroz odvojile, neznan zašto, al ona je meni i dalje super i sve to... Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nedjelja, 24.02.2008.

...napokon nowi post...

ola ljudi moi...stwarno wan duuugo nisan pisala...al nisan mogla- nisan imala internet na kompiću, a na laptop mi nisu dali jer swaki put pokupin neki wirus... iman dosta nowosti...
-počela san trenirat rolanje
-opet san se wratila odbojci
-dobila san nowi komp
-naprawila san blog sa patricion
-luce i anamarija su isto naprawile blog (weee)...
-opet san aktiwirala opciju tulum na mobu
-paula se nešto ljuti na mene (???)
-za uskršnje iden na iž (nadan se)
- u owi petak IDEN NA GIBONNIEW KONCERT (s lenon)... ajme jedwa čekan...
-u onu tamo subotu san bila koki na rođendanu
-nastawnik iz hrv je bia ima srčani (i doša je u školu 3 dana posli)
-čak smo prošli u drugi krug na školskon iz odbojke, a onda smo izgubile od blatine (al one su ipak prwe)
-baba mi ide u EGIPAT, brat u RIM (blago in se)
-...
aj to bi ukratko bilo to...amo reć... aj bar san hepi šta san uopće napisala post (jeeej)... idući će wjerojatno bit u subot di ću pisat šta je swe i kako bilo na koncertu... ay kommajte mi puuuno....kizzza



| Just Say SomeThiNg (37) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.