Christian Gif Images



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




Milan, moj najdraži klub u Italiji
Image Hosted by ImageShack.us


Vedran Ćorluka
Image Hosted by ImageShack.us

Ivan Rakitić
Image Hosted by ImageShack.us

Mladen Petrić
Image Hosted by ImageShack.us

Kaka
Image Hosted by ImageShack.us


Hans Lindberg, rukometni reprezentativac Danske...
Image Hosted by ImageShack.us



Thompson, moj najdraži pjevač...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



PJESME

Ti si ponos mog Zagreba grada,
u kojem zakon Purgera vlada,
ja bit ću sa tobom i u nebo kad uđem,
ja Dinamo volim jer on mi je suđen!

Vjeruj nema života bez Dinama,
dao bih milijardu $
za jednu sekundu
Dinamovog sjevera!!!

Srce moje ko vatra gori
diše za Dinamo i ludo ga voli!
Znaš li zašto Bog Dinamo stvori?
On je nada da Splićane boli!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zbog dinama nek me pljuju,
zbog dinama nek me psuju, i krv moju
mogu piti, al za dinamo ću uvjek biti
za Dinamo suze liti!!!

Prvi il' zadnji briga me nije,
sve nas Plavo srce grije!!!
Kad čujem himnu tvoju, suza niz lice krene,
jer nitko te Dinamo ne voli više od mene!!!

SJEĆAM SE PRVOG POLJUPCA

Sjecam se prvog poljupca
Samo on je bio sladak
Sjecam se prvog dodira
Samo tada sam drhtao
A onda su nestala osjecanja
Ne osjecam nista, samo se sjecam

Imao sam stotinu djevojaka
I one su imale mene
Dao sam im moju ljubav
I zato je vise nemam
To je dobro, vise nema problema
Ne osjecam nista, samo se sjecam

Vjeruj nema zivota od sjecanja
Dao bih milijardu dinara
Za jedan sekund prvog poljupca


BOJA MOJIH VENA

O, Bože, fala ti
kaj Purgeri smo mi
o kako bi vi sretni
bili da ste Purgeri

Lijem krv, a suza nema
ti si boja mojih vena
neka cijeli svijet sad čuje
to ja volim Dinamo

Još od malih nogu
zna se ime kluba
što se voli od djetinjstva
baš kao prva ljubav
osvojit ćemo mi
sve naslove prvaka
jer Dinamo je uvijek bio
ponos svih Hrvata

kad nitko nije htio
mi smo rekli-moj'si-
stoje iza tebe
zagrebački Boysi
plemenitog roda
jer branit ćemo svoje
jer u žilama nam teče
krv plave boje

svi su puno pričali
nisu ništa radili
ovo je za dečke
što Hrvatsku su branili
kad ime su zabranili
postali smo jači
vole tebe Dinamo
tvoji navijači

(refren)

hvala Bogu kaj imamo
sveto ime Dinamo
nema boljeg...
baci loptu da se igramo
vole svi taj klub
kada gube il' zabijamo
nema veze
pa mi za njega navijamo

znaj da te vole svi
Dinamo šampione
svaki put kad igraš
puniš stadione
palimo te baklje
i dižemo sve šalove
kada nebo gori
znam da zabijaš te golove

samo tako naprijed
do kraja
nema predaje
u ligi prvaka
da podignemo tenzije
da nam dođu gosti
predugo si ih čekao
dobrodošli...u plavi pakao

(refren)

Yeah, OK, OK, pazi ovo...
To možda ne budeš
pročital u knjigama
to buraz nebuš
gledao u kinima
al vjeruj mi kad
ponos grada mog
čuješ na tribinama
zna i dragi Bog
da nema kluba do Dinama

ako nisam na tekmi
ziher gledam na telki
jer volim ovaj klub
kaj god ljudi rekli
zna se kad si lud
onda kad je derbi
na lijevoj strani grb
sa bojom neba na sebi

svi kaj nas gledaju
k'o na divljake
nek' bježe
kad se skupe naše šake
(beži, ne...)
Dinamo volim,
to nije nikaj novo
i svima kaj nas mrze
poručujemo ovo:

O, Bože, fala ti
kaj Purgeri smo mi
o kako bi vi sretni
bili da ste Purgeri

Lijem krv, a suza nema
ti si boja mojih vena
neka cijeli svijet sad čuje
to ja volim Dinamo

Ja volim Dinamo
samo Dinamom
života mog je sreća sve
i ljubav najveća

ooo ooo ooo ooo
Ja volim Dinamo!


Lipa Kaja


Dok se mjesec nebom zlati,
znam da tvoja duša pati.
Ja te molim, ne predaj se!

Jer, kad zora u dan pukne,
bit će kasno da jaukne,
glasa tvoga ni'ko čuti neće.

Da su tvoji prije znali
kome su te obećali…

Ne daj, Bože, da sad ode,
kad smo došli do slobode.
Lipa Kajo roda moga,
ne udaj se za drugoga.
Eeej, lipa Kajo

Kad nad Gackom zora pukne
bit će kasno da jaukne,
glasa tvoga ni'ko čuti neće.

Da su tvoji prije znali
kome su te obećali…

Ne daj, Bože, da sad ode,
kad smo došli do slobode.
Lipa Kajo roda moga,
ne udaj se za drugoga.
Eeej, lipa Kajo


Neću izdat ja

Kao stjena što se neda
Žegama, divljim olujama
I ja nikad ne dam se
Kroz stvarnost lutam

Život moj je poput hladne rijeke
Beskrajan i vijuga se
Iz nekog razloga neznana
Negdje ipak prestaje

Neću izdat ja, Boga nikada
Neću gasit sunce, koje s neba sja
Neću zbog tebe, kukom na sebe
Jer ti me voliš i ti se moliš za mene

Nisam sudac a ni mudrac
Teško nosim to kamenje
To breme sjećanja
Na svojim leđima

Gdje god dođem, kud god prođem
Već je netko odlućio
U ime onoga što nas je stvorio
A nije se borio

Neću izdat ja, Boga nikada
Neću gasit sunce, koje s neba sja
Neću zbog tebe, kukom na sebe
Jer ti me voliš i ti se moliš za mene


Lijepa li si

Kad se sjetim suza krene
Zamirišu uspomene
Svake stope rodnog kraja
I narodnih običaja

Prepoznah ljepotu tvoju
što probudi ljubav moju
Kad sam s tobom srce moje
Kuca jače, veliko je

O Zagoro, lijepa li si
Slavonijo, zlatna ti si
Herceg-Bosno, srce ponosno
Dalmacijo, more moje
Jedna duša a nas dvoje
Pozdrav Liko, Velebita diko

Kad Neretva moru krene
Ti se tada sjeti mene
Mojoj pjesmi budi tema
Za sve one kojih nema

Ajde, Istro i Zagorje
Podignimo sve tri boje
Zagrlimo se pred svima
Neka vide da nas ima
Lijepa li si

O Zagoro, lijepa li si
Slavonijo, zlatna ti si
Herceg-Bosno, srce ponosno
Dalmacijo, more moje
Jedna duša a nas dvoje
Pozdrav Liko, Velebita diko

Lijepa li si

Bijeli križ

Bijeli križ opomenu šalje
putniče stani, ni koraka dalje
ovdje je palo golubova jato
a bili su za dom, bili samo za to

Ref.
Pomoli se, onda dalje kreni
na ovom su mjestu pali golubovi bijeli
s ognjem pakla tu su se sreli
ostala su polomljena krila
a bili su za dom spremni

Ref.

S ognjem pakla tu su se sreli
ostala su polomljena krila
a bili su za dom spremni


Marina

Na Bozicno jutro sneno i mutno
u kaputu ocevom, malcice prevelikom
dosao sam na njena vrata
da joj kazem bas da odlazim

Jer nitko nije znao
sakrit' suze k'o Marina
imala je oci boje vena
boje vena, boje Dinama
u je, u je, je, je
boje vena, boje Dinama
u je, u je, je, je

Ref. 2x
A ja, ja ne mogu bez nje
Boze, Boze spasi me

U, ne mogu bez nje
Boze, Boze spasi me

Ref.

Jer nitko nije znao
sakrit' suze k'o Marina
imala je oci boje vena
boje vena, boje Dinama
u je, u je, je
boje vena, boje Dinama
u je, u je, je

Ref. 4x


Heroj ulice

Uvijek sam zelio biti heroj
ne kao James Bond, prokleti tajni agent
zelio sam biti heroj, heroj ulice
bar jedan dan, djevojko, bar jedan sat

Uvijek sam sanjao da je neko drugo vrijeme
ja bih bio Romeo, a ti Juliet
uvijek sam sanjao da sam ja heroj
koji ce promijeniti bas citavi svijet

Ref.
Prisiljen da razmisljam
ja shvatio sam sve
nisam rodjen da budem heroj
o ne, ne, ne


Moj dida i ja

Preko polja kroz sjecanje ide
krsan covik, tvrde brade side
pamtim pogled, tu toplinu oka
i svaka rijec je bila mu duboka

Cvrst je dida bio kao stijena
hrabra srca i kamenih gena
sva je mudrost utkana u njemu
njegove su price ucile me svemu

Postenim putem ici bit ce tesko, znaj
al' samo ces tako stici gdje je vjecni sjaj

Ref.
Hej, da mi je s tobom kao prije docekati zore
pogledati dolje sa Svilaje na Petrovo polje
moj dida i ja, prijatelja dva
drugo vrijeme, ista sudbina

Gleda na me planina Svilaja
sa ocima njegovoga sjaja
crpio je snagu tamo gore
planina mu iscrtala bore

Njegove su ispucale ruke
meni bile kao mirne luke
kako da mu zahvalim na svemu
sinu ime dao sam po njemu

Postenim putem ici bit ce tesko, znaj
al' samo ces tako stici gdje je vjecni sjaj

Ref.

Hej, da mi je pogledati dolje
sa Svilaje na Petrovo polje
pa da viknem jace od oluje
da me dida jos jedanput cuje

Ref









< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

banner by xblogmasterx.blog.hr

TrAgOVI da/nee

design by: ~NaViJaCiCa

Nešto o meni

ime:iva
prezime: ...
rođena:7.9.1993.
živim: u Osijeku, nepokoreni grad...
škola:moša, 8.a-ne više...sada je II.gimnazija(jezična)
volim:Ćorlukucerek, Dinamo, Boga, svoju obitelj, sport (osobito nogomet), putovati, plavu boju, škampe, jednog dečka, motore, brze aute i vožnju, čitati, knjigu Autsajderi, povijest, Milano(i grad i klub), Veneciju, Dansku, talijanski jezik...
ne volim: umišljene,bahate, dvolične ljude, ljubomorne osobe, ulizice(a poznam ih puno), neke osobe iz mog razredamad, nepravdu, srbemad, rozu(pinky) boju, kemiju, HAUGEA(smeće skandinavsko)madmadmad, NARODNJAKE
slušam:Thompsona, Bon Jovia, Gunse, Prljavce, ITD band...
prijateljice: Antonija, Dora, Romana, Ana, Tea...
prijatelji: Hrvoje, Matej

msn: blueangel93@hotmail.com

SVEGA ŠTO VRIJEDI BOG JE STVORIO
MALO, KAKO ZLATA TAKO I HRVATA!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr
Thompson službene stranice
HNS
Službene stranice NK Dinamo
Bon Jovi
Netlog

Moj i Antonijin blog
Antonija i Ana
Antonija i Darac
Katarina
Diana, Jonka, Lara i Leona
Opća opasnost
Srce vatreno
Mala Bad Blue Boysica
Cura koja obožava Rakitića...
Kika
Hrvatska u srcu
MODRIĆ JE ZAKON!!!
Bad*blue*girl*
Ja volim Dinamo
Mala Dinamovka
Navijačica
Magdalena


Kolko vas je bilo...
Free Web Counter


users online

Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

subota, 08.03.2008.

♥ Dokaz da je sve moguće!!!!

Znam da sam pisala prije 3 dana, ali ovo moram napisati...
Jesu li vas ikada nagovarali da se prijavite za nešto, a vi niste htjeli jer ste smatrali da nema šanse da išta osvojite, ali ste na kraju popustili?Ja sam to učinila prije odprilike tjedan dana i jučer sam saznala jesam li šta osvojila ili ne.Sad se sigurno pitate o čemu se radi.E pa, reći ću vam!Prije odprilike tjedan dana prijavila sam svog starog i sebe na HNS-voj stranici za za ulaznice za EURO u Austriji i Švicarskoj, a kako je jučer bio ždrijeb, dobila sam e-mail u kojem je pisalo:
Postovani/a
Tomislav Cindric,

Cestitamo!
Vasa prijava za ulaznice za UEFA EURO 2008(TM) broj ****** je dobitna
i dobili ste mogucnost kupovine ulaznica za UEFA EURO 2008(TM) utakmice.


Sad mi sigurno ne vjerujete, ali je istina!Kad sam pročitala e-mail bila sam šokirana, a kad sam rekla svojima mislili su da ih zezam.Pročitali su mail i jednostavno nisu mogli vjerovati jer im nije bilo jasno kako smo od tolikih prijava baš mi dobili ulaznice.A kad smo postali svjesni svega, počelo je hvaljenje.Nažalost, sestra i kum nisu dobili ulaznice, ali kako mi je sestra rekla, bolje išta nego ništa.Sad samo da mi stara u ponedjeljak uplati novac i sve je sređeno...Ja još nisam svjesna svega, a mislim da ću postati svjesna tek kad budem u Beču.E da, zaboravila sam napomenuti da idemo na utakmicu s Austrijom, ali to je manje važno.Njvažnije je da imamo sigurne zasad dvije ulaznice i da ćemo na utakmici biti s pravim hrvatskim navijačima koji će svim srcem navijati za Hrvatsku...
Sad sam se uvjerila da je sve moguće, jer mi smo poslali samo dvije prijave, jednu na starog i jednu na kuma i dobili smo ulazniice, a toliko je bilo ljudi koji su poslali toliko prijava i nisu ništa dobili(kao, npr. moj bratić).Kad smo se prijavljivali, mislili smo da je nemoguće išta dobiti, ali evo dobili smo dvije ulaznice i uvjerili se da sve treba pokušati jer tko zna šta se može dogoditi...
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


hrvatski navijači...


Pozzz do sljedećeg posta...



| ~OsTaVi TrAG~ | 55 | ~Za poSlIje~ | # |

<< Arhiva >>