Moj svet, moja muzika.....

subota, 26.08.2006.

Anđeo moj....



Htela sam da pišem o patnjama mene zaljubljene, zbog čega žalim samu sebe, o tome kako mu nikada neću reći šta osećam, jer ionako nema smisla... a ne bih mogla ni da izgovorim to što hoću... previše emocija... onesvestila bih se.
Jutros sam se probudila sa onim osećajem nešto-sam-sanjala-ne-mogu-da-se-setim.... i u trenutku....
Sanjala sam osobu koje nema već 7 godina, osobu koja je baš mene volela najviše na svetu i to mi govorila bar jednom dnevno, a ja sam najčešće bila pravi mali pain in the ass. Sanjala sam da je grlim i pokušavam da je zadržim... nestala je.... ponovo....
A upravo sam je ja našla u sred noći, u najstrašnijem stanju... pomogla.... pokušala da pomognem... dozivala u pomoć, a njoj šaputala da će biti sve u redu. Kada je sve bilo gotovo, ja sam doživela napad panike, po prvi put u životu. Zapravo, tada nisam ni znala šta mi je, mislila sam da umirem.... pokušavala sam da dođem do vazduha i bilo me je strah.
STRAH menja život iz korena, usporava, sprečava, odvraća, neke svakodnevne stvari pretvara u noćnu moru. Ceo život ispretumba. STRAH je strašan.
Ta noć me je promenila. Nikada se nisam do kraja oporavila.
Kada je sve bilo gotovo, prošaputala sam: VOLIM TE.
Šapućem to svakog dana.
Kasno, Jana, kasno.....
VOLIM TE!!!!!!!!

26.08.2006. u 09:54 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

zapažanja, utisci, pribeleške, zabeleške, uskočice, doskočice... ma, ništa spec...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr