listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

........


Free Music

Free Music



Free Music

RIJEČI TOŠINIH PJESAMA

Boze,brani je od zla

Ona ima oci koje znaju moje tajne sve
moje tuge sve i moje nemire
ona ima ruke i u njima svemir citavi
u tom zagrljaju mogu umrijeti

Ref.
Boze, meni tako malo treba
ispod ovog svetog neba
topla postelja i njena oka dva

Salji andjele cuvare svoje
jer je dusa duse moje
brani je od zla, Boze, kad ne mogu ja

Ona ima usne i na njima okus tresanja
koje niko ne zna ljubit kao ja

Boze, meni tako malo treba
ispod ovog svetog neba
topla postelja i njena oka dva

Boze, meni tako malo treba
ispod ovog svetog neba
topla postelja i njena oka dva

Salji andjele cuvare svoje
jer je dusa duse moje
brani je od zla, Boze, kad ne mogu ja..

Igra bez granica

Da se bar mogu probuditi
U svijetu ljubavi
Bez starih rugoba i ovih nakaza
Što su me stalno pratile
Da te bar mogu poljubiti
Bez loših sjećanja na hladna proljeća
Bez slike stradanja
Što se baš na nas zalijepe

Jer moj je život igra bez granica
Umorna priča, trganje stranica
Na kojim ništa ne piše
Jer moj je život vječito padanje
Kad zbrojim poraze ništa ne ostane
Samo još vučem navike
Sve na tome ostane

Da te bar mogu probuditi
Kavu ti skuhati
U krevet donijeti
Pa te poljubiti
Al' toga nema i ne postoji
OOOOOO
Da se bar mogu zaljubiti
U malu seljanku
Na nekom proplanku
Gore u svemiru
Tako da dolje ne vidim

Jer moj je život igra bez granica
Umorna priča, trganje stranica
Na kojim ništa ne piše
Jer moj je život vječito padanje
Kad zbrojim poraze ništa ne ostane
Samo još vučem navike
Sve na tome ostane



Čija si

Ponovo si nocas mila
Lagala da ni si bila s njim
Ja to osetim...
Ponovo su usne tvoje
Drhtale ko da se boje
Da ti ne oprostim

Zasto ti je to
Trebalo zar ni si mogla ti
Priznati

Jos su ti usne umorne
I sve sto kazes znam da nije
Jos su ti suve cipele
Napolju znam da kisa lije
Jos su ti vreli obrazi
U oku sjaj ne prolazi
Jos ti na licu pise cija si
Samo moja ni si
Jos su ti usne umorne
I sve sto kazes znam da nije
Jos su ti suve cipele
Napolju znam da kisa lije
Jos su ti vreli obrazi
U oku sjaj ne prolazi
Jos ti na licu pise cija si

Uzalud mi krijes lice
Znam te oci izdajice
Sve si odglumila
Isprljana poljupcima
Otrovana dodirima
Znam da si lagala

Zasto ti je to
Trebalo zar ni si mogla ti
Priznati

Jos su ti usne umorne
I sve sto kazes znam da nije
Jos su ti suve cipele
Napolju znam da kisa lije
Jos su ti vreli obrazi
U oku sjaj ne prolazi
Jos ti na licu pise cija si
Samo moja ni si
Jos su ti usne umorne
I sve sto kazes znam da nije
Jos su ti suve cipele
Napolju znam da kisa lije
Jos su ti vreli obrazi
U oku sjaj ne prolazi
Jos ti na licu pise cija si




Jedina


Magla na mom prozoru
miriše na nevolju,
noćas sam ti tako sam.
Kiša pere ulice,
gdje si moja ludice?
Još bi nešto da ti dam.

I neka noćas grmi,
i nek se duša mrvi,
samo da ti čujem glas.
Priznajem pred svima,
lutam vjekovima
tražim tebe, tražim nas.

Jedina, šta si mi uradila,
srce mi je pustinja,
ljubav je presušila.
Jedina, što me nisi pustila
kad me nisi ljubila, jedina?

I neka noćas grmi,
i nek se duša mrvi,
samo da ti čujem glas.
Priznajem pred svima,
lutam vjekovima
tražim tebe, tražim nas.

Jedina, šta si mi uradila,
srce mi je pustinja,
ljubav je presušila.
Jedina, što me nisi pustila
kad me nisi ljubila, jedina?

Jedina, šta si mi uradila,
srce mi je pustinja,
ljubav je presušila.

Jedina, šta si mi uradila,
srce mi je pustinja,
ljubav je presušila.
Jedina, što me nisi pustila
kad me nisi ljubila, jedina?



Ko ti to grize obraze

Opet se vraćaš na mjesto radnje,
al' svakom je lopovu to djelo zadnje.
Sama padaš u svoju zamku,
makar mi na glas priznaj to,
i ne hvataj se za slamku.

Lako je skrenut' tako sa puta,
al' ljubav je igra sa bezbroj aduta.
Ko vara na duge staze on gubi,
ja sam ti svjedok, živi, al' znaj,
tebi ne mogu da sudim

Ko ti to grize obraze
ciji to trag na vratu kriješ
kom ti to ruke odlaze,
varaš me, mila, ma kako smiješ
kom si se to obećala
od mene krala, njemu dala
mila, za kol'ko si me prodala


Mala

Ne znam adresu ni broj,
a gdje si ti,
ostajem zauvijek tvoj,
a gdje si ti?

Mala,
uspomene izjedaju.
Spreman na predaju,
otkačen, odbačen,
živim od sjećanja.

Srca nam puna,
i jutro nas budi
na istome uzglavlju,
i kao praznik,
tako nam počinje dan.

Poljubac, zagrljaj,
dijelimo sreću
sa osmijehom i ljubavlju.
Suviše lijepo,
naglo je prekinut san.

Tvog srca podstanar,
a gdje si ti?
Obična potrošna stvar,
a gdje si ti?

Mala,
ja na sve pristajem,
krivicu priznajem,
povrijeđen, pobjeđen
živim od sjećanja.
Srca nam puna,
i jutro nas budi
na istome uzglavlju,
i kao praznik,
tako nam počinje dan.

Poljubac, zagrljaj,
dijelimo sreću
sa osmijehom i ljubavlju.
Suviše lijepo,
naglo je prekinut san.

Srca nam puna,
i jutro nas budi
na istome uzglavlju,
i kao praznik,
tako nam počinje dan.

Poljubac, zagrljaj,
dijelimo sreću
sa osmijehom i ljubavlju.
Suviše lijepo,
naglo je prekinut san.



Pratim te

Baci pogled preko ramena kad pođeš,
kad po meni ko po suhom lišću prođeš,
pa me makar laktom u grudi pogodi,
makar grub tvoj dodir bio još mi godi.

Baci osmijeh ispod uvojaka barem,
da u tvoje misli bar na kratko stanem,
ko u usporenom filmu se spotakni,
preko mojih nogu ruku mi dotakni.

Pratim te,
sve u korak,
svaku stopu poljubim,
svaku suzu, svaki uzdah osjetim.
Tu sam da ti nadu vratim,
ako padneš da te uhvatim.

Pratim te,
i kad ne gledam,
po koraku te znam,
svaki drhtaj tvoga tijela osjećam.
Tu sam da ti nadu vratim,
ako padneš da te uhvatim.

Pratim te.

Kad se ispod tvoga kišobrana stisnem,
ja sam sretan iako na pola kisnem,
pa me makar laktom u grudi pogodi,
makar grub tvoj dodir bio još mi godi

Pratim te,
sve u korak,
svaku stopu poljubim,
svaku suzu, svaki uzdah osjetim.
Tu sam da ti nadu vratim,
ako padneš da te uhvatim.

Pratim te,
i kad ne gledam,
po koraku te znam,
svaki drhtaj tvoga tijela osjećam.
Tu sam da ti nadu vratim,
ako padneš da te uhvatim.
Krv u glavu udari,
i ko struja oživi,
ovo tijelo bar na
kratko ozdravi.

Pratim te,
sve u korak,
svaku stopu poljubim,
svaku suzu, svaki uzdah osjetim.
Tu sam da ti nadu vratim,
ako padneš da te uhvatim.

Pratim te,
i kad ne gledam,
po koraku te znam,
svaki drhtaj tvoga tijela osjećam.
Tu sam da ti nadu vratim,
ako padneš da te uhvatim.

Pratim te...
Pratim te...
Pratim te...

Srce nije kamen

Ne zaboravi nikad, na tvojoj sam strani.
Da voliš me nitko ti neće zabranit.
Još minut pa ponoć
I suza za kraj,
Al tu sam za tebe znaj.

Jer, srce nije kamen.
Ne, srce nije kamen.
Da ga samo baciš iz kaputa,
Kao kartu poslje puta.
Ne, srce nije kamen.
Kad pukne na dva dijela
Nije vrijedno,
Jer više ne kuca ko jedno.
Srce nije kamen.

Tebi je lako proglasit me greškom,
Skupit sve stvari i otić sa smješkom.
Sad ti je lako, a loše kad krene
Onda se sjetiš mene.

Jer, srce nije kamen...

U dušu me tvoj pogled tako,
Lomim se, pucam ko staklo.
kako, da kažem ti zbogom
kad sve gubim sa tobom

Jer, srce nije kamen.
Ne, srce nije kamen.
Da ga samo baciš iz kaputa
kao kartu poslje puta.
Ne, srce nije kamen.
Kad pukne na dva dijela
Nije vrijedno,
Jer više ne kuca ko jedno.

Jer srce nije kamen...



Veži me za sebe

Zauvijek tvoj, potpisujem
na svaku ludost pristajem
zatvori me i baci ključ
da više niko ne može uć'

Osuđen na godina sto
ljubavi tvoje je premalo
biću tvoj štit od čelika
od mene sve nek se odbija

Daj mi da potpišem
za ljubav kriv sam najviše

Veži me za sebe usnama
veži na milijun godina
veži me i tako nemam gdje
u tvom srcu ja sam zarobljen

Veži me za sebe rukama
veži na milijun godina
nek sam cijelom svijetu zabranjen
jer sam ti u srcu zarobljen

Zatvori me i baci ključ
da više niko ne može uć'

Osuđen na godina sto
ljubavi tvoje je premalo
daj mi da potpišem
za ljubav kriv sam najviše

Veži me za sebe usnama
veži na milijun godina
veži me i tako nemam gdje
u tvom srcu ja sam zarobljen

Zauvijek tvoj, potpisujem
na svaku ludost pristajem


Volim osmijeh tvoj (with Antonija Šola)


Krade mi te cesta
kradu mi te ljudi
svako pomalo od osmjeha
tvog posudi

Iza svakog ugla
stalno neko vreba
da mi te ukrade
kada malo sreće treba

Niko nije kriv za to
što te volim toliko
al' osmijeh tvoj je kriv da znaš
što me osvajaš

Volim osmijeh tvoj baš dobro ti stoji
još ti bolje stoje poljupci moji
ma kriv je meni svako
kom smiješ se ti, moja ljubavi

Volim osmijeh tvoj i nosi ga uvijek
smij se samo, dušu mi grij' zauvijek
i krivi su mi svi, i krivo mi je sve
kad sam bez tebe

Al' nije krivo more
niti sol u kosi
niti nebo koje boju
oka tvoga nosi



Mjesečina

Pusti noćas loše vrijeme
i zemaljske sve probleme
zaboravi na gužve glasne
i letove što kasne.

Stišaj noćas telefone
nek´ nam samo srca zvone
ugasit´ ćemo svjetla sva
samo mjesec nek´ nam sja.

Nije mjesečina to što sja u noći
to su tvoje oči pune ljubavi.
Nije mjesečina kriva nego okus vina
i tvoje usne vrele, što me zavele.

Nema nepozvanog gosta
da pokuca po sol i šećer
za moju sreću bit´ će dosta
tvoje usne ovu večer.






Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

O meni...

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ime:Josipa
god:15
rođ:12.03.1992.god.
nadimci:Marcela,Marcelička,
Joho,Josisa....
Škola:ekonomska:komercijalist 1d

VOLIN:
-sebe he
-svoju najbolju frendicu Maju
-moju obitelj
-svoje kucne ljubimce
-Petru,Kristinu a i b,Martinu i ostale
iz razeda
-IZLASKE
-muške pogotovo
-glazbu,slusan sve osim cajki
-svoj razred
-"visiti"na msn-u
-čakulati s Majon
-Zadar

NE VOLIN:
-umišljene i antipatične ljude
-LAŽ
-kad mi neko naređuje
-učiti
-čistiti
-kad se neko bahati

moj msn:buntovnica_8@msn.com

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

evo koliko sam posjeta imala od 07.10.2007 u 21:24:
Counter
Counter




bigoo.ws - Text Note Generators


www.bigoo.ws



Make Love Letters at bigoo.ws


bigoo.ws



Free Widgets


Sexy Man Body Gorgeous Icons

Sexy Man Body Gorgeous Icons




Grunge Hearts Maker - bigoo.ws



blogovi koje vridi pogledati...

Petrica-legenda od cure koju
jednostavno moras voliti...
PETRA & KIKY
Ana&Lucia&Miceka&Nina&Fiona
Nina
Eni
Luce M.
Sara
Luka
Panic
Nella
Tome

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

subota, 27.10.2007.

nakon dugo vremena...

evo se i ja sitila napisati novi post nakon dugo vrimena......pisala bi ga cesce ali stvarno neman inspiracije ni tema a ni volje.......u skoli sve po starom.....ljubav napreduje......i tako.....aj idem ja kad mi dode inspiracija napisat cu veci i zanimljiviji post od ovog......pozdravi:cili 1.d,bruna,dina,kiky,kiki,petru,martinu,paolu,nellu,josipa,roka,troskota, i ostatak i 1 .d ...1.h.....cili klub...cure sutra tribamo dobiti bibinje.......jednog decka......pusa...cujemo se............

|Komentiraj 45| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.