imam osjecaj..

imam osjecaj da me netko non stop sabotira...ne znam vise jeli to samo u mojoj glavi pa se reflektira na sve ostalo ili me netko zeli necemu nauciti...kad sam odlucila stati svojoj destrukciji na rep i pocela zivjeti normalno poceli su zdrastveni problemi...koji su naravno morali postupno unistavati moj fizicki izgled, kako je to besmisleno, trudis se biti savrsen i na kraju ti se vrati u nesavrsenstvu na kvadrat...no dobro, stanem ja i tome na rep i kazem e nece moci, ozdravit ces i neces misliti negativno...

no, onda on pocinje sumnjati, zatvara se u sebe, gleda me ispod obrva, sunja po fejsu, trazi...znam ja dobro sto trazi, ali ne zelim da sazna nikada...uvjek sam korak ispred njega...ipak, nisam ja odjucer...
no, zasto sada? zasto bas sada? bilo je i rizicnijih situacija kad je sve moglo isplivati na vidjelo, no nije...

malo sam se izolirala, nisam bas vise toliko medju ljudima, nije da mi smetaju ali se ne osjecam ugodno medju njima, nije to to...dane provodim vise manje u svom drustvu i samo prebirem po glavi i razmisljam, osjecam tako jako da je doslo vrijeme za promjene za nesto novo...novi pocetak...
al cega, kako i gdje zapoceti...to mi malo teze ide...
kad se sjetim da imam jos skoro dva mjeseca odmora slabo mi je...nikad duzeg odmora, vjerujem da je to za moje zdravlje i dobro, ali mene nervira, ne mogu ja biti toliko besposlena..

jucer sam otkrila nesto sto mi je tako uljepsalo dan, žene iz Kampale, glavnom gradu Ugande u najsiromasnijem predgradju Bunga nizu prekrasan nakit od papira, vjerovali ili ne, recikliranog, to je toliko prekrasan nakit da bih najradje sve narucila, i jedna dobra dusa ih je upoznala i pokrenula akciju "perlica po perlica"...
ogrlice i nakit je prekrasan..
ja sam narucila plavu i rozu DEMBU ili mir, svaki model nosi svoju pricu i znacenje a i sama pomisao da ce im taj novac pomoci mi ulijeva neku optimisticnu nadu...da ovaj svijet i ne ide toliko nizbrdo koliko se cini, samo da je vise ljudi ko sto su Mirella Brenke koji se zapravo i zele ukljuciti i stvarno im pomoci...

Perlica po perlica

ostavljam linkic i preporucam svima da pogledaju stranicu i razmisle, citala sam cak da su i Udruga Hrvatskih modnih dizajnera prepoznali vrijednost ovog projekta i da se uskoro otvara Bead by Bead ducan u Zagrebu iako ih i vec sada ima za kupiti u Multimedijalnom centru Kopriva, Ilica 196 u Zagrebu naravno...

posto moja obitelj odlikuje snaznim zenama mislim da vec imam ideju sto cu im zamotati ispod bozicnog drvca ove godine...

meni najmilije...


BAINGANA - ljudi su jednaki

Baingana- ljudi su jednaki

Baingana- ljudi su jednaki

DEMBE - mir

Dembe- mir

Dembe- mir

KEONDRA - boginja

Keondra- boginja

ljubi vas vasa nista posebna !!
Posted on: nedjelja, 23.08.2009.

profil - blog - linkovi - misc