nedjelja, 01.07.2007. ♥

♥ ...Pisu Vam Maliin i Thomas...

Evo ja i moj braco pisemo jedan post za nasu Ivonchicu malu...Zadivljeni smo njezinim postom o mom braci,ma to je nesto preeeedivno...Pa njih dvoje su mi najljepsi par na cilom ovom svijetu...hmmm...naravno nakon mene i mog malog...Ali sad da mi prijedemo na stvar...
...
Evo,Ivona nasa najdraza! Zelimo da znas da te puuuuuuuuno puuuuuuno voooolimo ,i ja i moj braco..E a sad skuzi ko te voli vise...Ti si nesto najljepse sta se dogodilo mom braci ,ali i cijeloj nasoj familiji...Svi te obozavamo...Hvala ti za sve sta si napravila za nas,pogotovo za Oyvinda...Pa on od kad si mu rekla i pojasnila neke stvari vise nije onak ,e sad moram rec,mutav (sorry Oyvind,ma ja tebe volim) ...Ne znamo kako cemo bez tebe sad ovih 2 mjeseca kad odemo u Norvesku,najradje nebi ni isli ali moramo,jebiga...
Jos jednom : VOLIMO TE NAJVISE!!!!!!
....
A sad svima vama: Mislim da mozete biti presretni sta imate ovako dobru i nezamjenjivu curu poput Ivonchere za prijateljicu.Javno objavljivanje ovakvog necega nije dovoljno za iskazat tu ljubav koju mi osjecamo prema njoj...Lutam po blogovima i stalno nailazim na ovakve postove o ljubavi prema prijateljima,ma to je nesto predivno,zato i mi sad pisemo nesto o nasom puceku-muceku :-p....Skraceno,ona je nase nesto najvrijednije!....
....Joj,joj,kako ce se ona sad umislit pa ce nam se iskvarit...ThLar,nismo je trebali ovoliko hvalit...hihihi...Ma ona to zasluzuje....
...
P.S. Nedaj Boze da joj netko napravi nesto lose...Eeee onda kad vas mi uhvatimo...Joj,joj ,bit ce ,kako ona kaze,belaja! hihihi...

I to je to od nas...Nadamo se da vas nismo izgnjavili...Ajde svima vam saljemo kizzzzzonje kiss,ali ipak njoj najveca kizza na ovom svijetu kiss....VOLIMO TE!!!!!!kisskisssmijehsmijehcerekcerekkiss

ThLar : Ivona, jeg elsker deg!!!!!!!!!!!!!!!!kisscerek


I evo jedna slikica da znate tko vam pise : Ja i moj buraz,glupon mali!

Image Hosted by ImageShack.us

♥ 18:43 ♥ komentari (92) ♥ print...Pisu Vam Maliin i Thomas...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.