petak, 22.06.2007. ♥

♥ PREDOBRO

Evo ja odlucila napisat novi post posvecen zadnjem danu,naravno,a cemu drugome...
Bilo je preeeedooobrooo...Da skratim..U 5 ujutro se pocelo pit...bilo je svega...
u 8 nas pokupili profesori...pa opet od 10 pili pred skolom ,zajebavali se ,plesali...
ma slavili su cak oni i koji su roknuli godinu...onda u podne krenuli na more...
dosli tamo mrtvi pijani...pa opet tamo pili,nabacili chagicu...i tako...
onda se neke tri trebe uvalile i pocele srat po bosancima...
bila frka...doslo njih jos 40,al nemoze nam niko nista,porazbacali ih...bilo je i krvi...
pobjegla ta ekipa i mi nastavili sa svojim...7 puta dolazila murija,11 puta
dolazila hitna...ma najjaci smo...joj,oooooodliiicno je bilo...loodovali mi tako
do pol noci,pa dosli doma se presvuc i istusirat ,i od 1 ujutro opet pit...bili vani
na narodnjacima,isplesali se ,ponapijali...dosli u 7 ujutro kod skole se trijeznit i u
9 svi doma,pa u podne isli na more ,opet se pilo i zajebavalo...ma leeeegendarno
....evo sad sam dosla doma i pisem ovaj post...presretna sam sta sam zavrsila
sa osnovnom ,al opet mi je zao sta se rastajemo...
istina ,necemo svi bit dobri kao prije,al prava prijateljstva ostaju...
joj,tako mi se neda razmisljat o tome,bas me to nekako baca u depru...
sada svako krece svojim putem,neki odnas ce bit skupa i u srednjoj,sto nas
donekle spasava,al opet...ma ja sad vise od svega na svijetu samo zelim da sve
bude kao i prije sta se tice prijateljstva...nadam se da ce tako
i bit...trudit cemo se najvise sta mozemo da ocuvamo to prijateljstvo...
joj,samo kad se sjetim kad smo svako jutro i vecer bili u kuci,pili i zajebavali se...
a sad...ko zna kad ce nam opet tako dobro bit...ma oce oce...najbolji smo..uspjet cemo...
drago mi je i to sto se niko nije na zadnji dan svađo od ovih iz skole,ni tuko...
presla sam preko svega sta se pricalo okolo,cak sam i oprostila ovim curama koje
su skoro rastavile mene i mog Thommya=)...
ma nadam se sad da su se bar malo opametile i shvatile neke stvari...
svi smo na kraju ostalidobri,svatko se sa svakim pomirio jer ne zelimo imat nikoga na dusi,
a ni da neko ima nas...sad nas cisto zaboli k**** za sve...bili smo glupi i ugrozeni
...he he=)...samo vam zelim rec da vas sve VOLIM...a sad pozdravi:
x*˘°Iva,ZMaja,Majda(Magda),Irena(thermosica),Sara,Irenea,Roberta,
Gloria(grolia),Nika,Ivana,Suky,Pik,Gabac,Dessardo,Bobo smrad,Tone,
Mihić,Zdena,Martinche(zaljubljenomoje),Antonela,Vannessa,Dodo,Altea,
Dino,Natasha(Tasha),Ira,Katy,Dadina(najdrazemoje),Sintija,Phillip,Patrik,
Hrky,Hrma,Kiki,Gogo,Maja(pijanica)°˘*X
...joj,ma svima...jako mi je zao koga nisam napisala al mozak mi jos nije skroz
u funkciji he he=) a i neda mi se vise pisat...
...Ali i pozdravi mojoj Leli,Ruzi,Veci,Prkyu,Megici,Tomyci,Ivši i svim drugim
leeegendama sa Livade...

....X*˘°VOLIM VAS SVE NAJVISE NA SVIJETU!!!!NAJBOLJI STE!!!!!OBOZAVAM VAS!!!!...°˘*X

♥ 23:32 ♥ komentari (31) ♥ printPREDOBRO

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.