nedjelja, 17.06.2007. ♥

♥ Moja abeceda

Evo neznam sta da pisem...Dooooooosadno mi....Pa kao sta vidite iz naslova napisat cu vam svoju abecedu...


A-Arvids-najbolji prijatelj...jedna predivna osoba...moje rame za plakanje...nada ,utjeha i zivot...Volim te!...
B-braco...osoba s kojom sam se najvise puta posvadala,potukla i zbog koje sam uvijek bila zivcana...Evo,danas se odselio...Nismo se vidjeli 3 sata ,a vec mi fali...Nisam ni slutila da cu ovo ikada reci...
C-Cipelice,tj.stiklice...Obozavam ih...Volim ih kupovati,a jos vise nositi...
D-Decko...Osoba koja najvise znaci,ali tesko ju je pronaci...Ja jesam,i volim ga!...
E-Escada...Moj najdrazi parfem...mmmm....Predivan je....
F-Fontana...Obozavam bacat novcice u nju...Al mrzim gledat kako se oni cigani kupaju unutra...
G-Grah...Mrzim ga!!! Evo ,i sad mi je slabo...Ma fuj!!....
H-Hari...buraz moj...obozavam ga...uvijek je tu,i kad ga trebam i kad ne...ma leeegeeenda...
I-Izazov...obozavam izazove...avanturist u dusi=)...
J-Jesen...Najgore godisnje doba...Kisa,kisa i samo kisa....
K-Krevet....Mjesto u kojem najvise provodim....Pospanka mala...Ma looda sam...Ne spavam ja samo u njemu ,ima tu svega i svacega...he he =)...
L-Lela,tj.Jelena....ma bubav moja.....cura je stvarno predivna osoba,najbolja...slatkica moja mala...Volim te!...
M-Maliin....Bubav moja...Sekach moj...Cura kakvu je tesko nac...Predivna osoba....Volim te!
N-Nogomet...Najdrazi sport...Sport koji treniram...Obozavam ga gledati, a jos vise igrati...Rijeka i Man. United...
O-Oyvind...Ma leegenda...S njim vam je zajamcen odlican provod...Malo je naivan,i veze se za krive osobe...Ma nece Ivona pustit da tebe neko vrti oko malog prsta i pravi od tebe budalu...Nisi to zasluzio...Volim te!...
P-Prijateljstvo,Prijatelji....Osobe bez kojih se nemoze zivjeti....Kad vas svi napuste oni su uvije sa vama,uvijek su vam nada,utjeha,najveca podrska...Prihvacam ih kao dio obitelji...Zahvaljujem bogu sto imam najbolje prijatelje!...
R-Ruza...Najbolja sestricna...Mala zajebantica...Sa njom je uvijek smijeh...Loodacha mala....Ma leeegenda...Volim te!
S-Sunce,Suncanje...Iako sam alergicna na njega ,obozavam ga...Obozavam se suncati ,i onda kad vise ne mogu bacit se u more...Ufff...Zalazak sunca-predivno.....
T-THOMAS!!!!Naravno,a sta drugo...Ljubav moja!...Osoba kojoj sam prvoj rekla volim te,osoba s kojom sam shvatila sta znaci zivjeti i shvatila pravi smisao zivota,osoba sa kojom mi je sve savrseno i sve oko nas perfektno,osoba sa kojom se mogu smijati i plakati,osoba koja mi pruza ljubav,toplinu i sve sta mi treba,osoba koja moze istovemeno biti i prijatelj i decko,osoba koja najvise na svijetu voli svoju obitelj i naravno mene =)he he,osoba o kojoj bi mogla pricati i pisati danima,osoba koja je savrsena...On je moje sve...Nedam ga za nista na svijetu...Nezamjenjiv...Najbolji....Savrsen...˘°Tro pa os to...Jeg savner dig°˘....Volim te!
U-Urugvaj...Uff ,sta bih tamo htjela ic...Nadam se da jedan dan i hocu...Nada umire posljednja...Al nada je i kurva...he he=)...
V-Volim te!Najljepsa rijec....Ali najljepsa jedino kada dolazi od pravih ljudi koji znaju sta znaci voljeti !
Z-Zauvijek! Zauvijek tvoja...Zauvijek u mom srcu,pa kako god to zavrsilo!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us

♥ 23:07 ♥ komentari (48) ♥ printMoja abeceda

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.