nedjelja, 15.05.2016.

Traktat o rijeci

Reći ću vam da kada se ovdje nakupi ljudi u sezoni,ponekad imam dojam da ja i oni ne živimo na istom svijetu.
Neću reći,ugodan,veseo je taj njihov svijet,možda i sretan,ne znam,ali živjeti u njemu vjerovatno ne bih mogao.
Jeste li uvjereni da u njemu živite? Samo kako da se ja uvjerim?
Pa čak i takvo sunce svatko mora imati svoje,svoje izlaske,zalaske.
Bio sam toliko godina u inozemstvu,a gdje god sam živio,kada sam htio pronaći istok,zapad,morao sam tražiti po ovdašnjim izlascima,zalascima.I uvijek je to bila mjera svih izlasaka,zalazaka.
Svugdje je to bila jedina mjera
-Traktat o ljuštenju graha (sjajna,sjajna knjiga!)
Wiestaw Mysliwski

520

520

520

520

520

520

520

520

520

520



Ako ikoga i zanima,tu sam,već negdje...


21:12 | Komentari (31) | | |

<< Arhiva >>