nish pametnog

četvrtak, 28.07.2005.

DOSADA

Da, grozna stvar...
Strašno je to, 11 mjeseci u godini se trgaš da sve stigneš i taman kad sve obaviš jedino što ti je u mislima je krevet, a i tad već kazaljka pređe onu nulu na satu..
I cijelo to vrijeme sanjaš o malo vremena za sebe, o tome da legneš u miru i pročitaš neku knjigu, pogledaš film, popiješ kavu s frendicom, napokon uhvatiš mjesto pred playstationom kad se buraz napokon otkači, i puno takvih stvari i onda kad napokon imaš vremena...ne znaš šta bi prije, ne znaš kud bi s njim...bar ja..
ko onaj magarac kaj je crko od gladi kad se premišljal između 2 stoga sijena..
Logično bi bilo zaključit da sam i ja magarac...dobro, ženka od magarca...se kaže magarica?? :)
I kaj onda.. sjednem za comp i uživam, dok ide...a neće ni to vječno...dosadi...uostalom i stolac je poprimio čudan oblik:)
Ono kaj mi se da...za to nemam društva, bar ne trenutačno...
JA BI NA BAZEEEEEN...na neku voduuuuuuu..a da nije direkt iz pipe il iz boce...
Ma bude i tog valjda..soon :)

Al ima nekaj..bolje rečeno netko ko mi i ovakve dane uljepša...maj lav of skroz..hihi..
Nije sve crno...sam pola linolade..ostalo je od mlijeka. A i pes mi je bijeli. Ima nekaj u tome.


When I'm away from you
All I want is to be with you
When I'm with you
I wish time freezes...
SO THAT WE'RE NEVER APART AGAIN

- 21:46 - Komentari (2) - Isprintaj - #