.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->


bucko





barbie


i jos malo slicica...









u5w3ucxeaei0rr22yk5e.gif

p2vvpr8nkwi002ww7tn.jpg

5qlkfin08zdcwtariyz4.jpg

qgt2oe82524x82av4jjy.png

wlm49jgk2oi8s26yr0vo.gif

zqp5ej5l8n4vgnlgjzbj.jpg

...Ema i Nina...


7yipc17cvf50lglztly.jpg


...Anna....

ns856nzcoq3250g5mfd.jpg

...Jedan sexy momak hhh...

bjhgas7xtkfcbbe2q8b.jpg

...eo i još jedan...

g8wxsimxme1wkuy1ala.jpg

...Ivanche nase....

llinur7x0u22cm9e7vv.jpg

...Vexy...








adopt your own virtual pet!










adopt your own virtual pet!







< listopad, 2008  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (5)
Srpanj 2008 (5)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O nama.....


Pretraži net
...ovaj blog


Ja: Barka-umišljena
From: Donji Miholjac...
Volim: svoje prijatelje...
čokoladu...
msn...
izlaske...
sve što vole mladi...
bebe...jako
Treniram: Taekwondo
JA I STIPE ODLUČILI NAPRAVIT
ZAJEDNIČKI BLOG
STOGA
PUNO KOMENTIRAJTE
I NEPIŠITE NEŽELJENE
KOMENTARE
DA NEBI MORALI ZABRANIT
KOMENTIRANJE ANONIMCIMA
PUSA I UŽIVAJTE U BLOGU








ja:stipa
From:valpovo
Volim:haha sve sto barka nabrojala
treniram:nista vise
a sad culi ste barku...pazite sta RADITE??

Sok adrenalina drugi dok me dira
spustila me ne bi ni saka bensendina.
Sok adrenalina u krvi litar vina
pa reci da sam kriva.

Nedelja je prosla u glavi mi jos tvoje reci
nisi dobrodosla,zar se tako ljubav leci
ne igraj se samnom
nemam ja strpljenja
zena kad poludi tada sve se menja.
Grad me nocas zove obrnucu bar deset tura
osecam se bolje kad se blago zateturam
pijana zbog tebe ova dusa mala
bice glavna tema sutrasnjeg skandala.
Refren:
Sok adrenalina drugi dok me dira
spustila me ne bi ni saka bensendina.
Sok adrenalina u krvi litar vina
pa reci da sam kriva.

Vrela atmosfera ludi ritam sad me nosi
ovaj kod bortela sa razumom se mojim kosi
briga me za razum bicu kao druge
vesela i mlada dosta mi je tuge.


















chx2nr2p4qnaqvwg630.jpg

qnhu5y3522trjps9pci4.jpg




8e16vm8vapw7p3os4g0.jpg


00znapmkeckwj1zkgqdc.jpg

Linkovi


Pretraži net
...ovaj blog



Dorinna...
Mihy...
Mony...
Ines...

Mihy....2
Zeko
Ines 2
Anna

36v6tmmhqfvmp5de3lrc.jpeg

ai4ejbmvaunzh8w6jhtf.jpg

...Stipe...

fvnn2604sky5id51w0.jpg

...Ceca...


bgp036a6r3ah4szpny03.jpg


Barka i Cristiano Ronaldo...:P

j14r4n022z2l9gltbxo.jpeg

pet5bokhag2kn0vu1o6.jpg

....Stipa Sekan....hihi



...stipa...

četvrtak, 09.10.2008.

...lagano skini me...do gole kože...

...ah moa pjesma...:):):)
...došao je red da i ja napišem post...
...dakle...dan je prošao veoma dobro...
...heh...u školi ajd sve super...
...i tak...e dobila sam i dvije petice...ideeeš...
...matematika test i hrvatski lektira...
...pametna jaa...ah...jbg..crnka s plavom kosom...
...i tak dalje poslušajte jednu pjesmu...
...naslov nebi imao smisla...da se neradi o Stoji hh




Pusti neku sporu stvar
napuni case dve
lagano skini me.

Kolko si samo imao do sada
dal si ga brojao.
godine su prosle,sad kad bi ti dosle
mnoge nebi poznao.

Nekrivi tvoja oka dva
ma nisam svetica ni ja
volela sam pa pogresila.

Nekrivi tvoja oka dva
ma nisam svetica ni ja
dobili smo sta nam pripada.

REF: Na usnama mi zar
pusti neku sporu stvar
napuni case dve
lagano skini me do gole koze.

Nosac nema spavanja
sutra nema kajanja
govori mi nesto mili moj
da ti necu biti samo broj.

Kolko si samo imao do sada
ma briga me za to
godine su prosle sad kad bi ti dosle
nebi me povredilo.

Nekrivi tvoja oka dva
ma nisam svetica ni ja
volela sam pa pogresila.

Nekrivi tvoja oka dva
ma nisam svetica ni ja
dobili smo sta nam pripada.

REF 2x: Na usnama mi zar
pusti neku sporu stvar
napuni case dve
lagano skini me do gole koze.

Nocas nema spavanja
sutra nema kajanja
govori mi nesto mili moj
da ti necu biti samo broj.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.