< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

moje gluposti...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ma ka eo 3. blog..pa ka...
valjda ce bit posjecen...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a ka o meni...
neda mi se stavljat slika...
ja:
iman ka 14 god...02.10
cu napunit 15..hehe...
dolazin iz splita...e da
zoven se tina...iden u turisticku...
1.a...hehe..same ženske...
neda mi se stavljat neke detalje...
ka iman puno prija...ala koja glupost...
ma skužit cete...
nedavno san bila posvađana s jednon...
ali ka sad smo se pomirile...i to mi je drago...
inace...izlazin svugdi,,,i ode i onde...
di se izlazi tu san i ja...eto ka to bi bilo to...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...moj stari blog...


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

















ovo su linkovi sa starog bloga...
1.skupina-ljudi koje znan-dobro...

...iwe...
...5ra...
...zaza...
..anna-kraljica...
...late...
...neno...
..slatkiš...
...tanja...

2.skupina-ljudi koje znan-otprilike...

...jelšanka...
...jaich...
...mala-deya...
...tamy...
...purgerica...
...cura s jelse...

3.skupina-ljudi koi su na bilo koi nacin povezani s školom...

..cura iz razreda...
...dora...
...luchanka...
...kuvari...

4.skupina-ljudi s bloga...

...super blog...
..lea...lipo ime..hehe...
...girl-vicious...
...predobar blog...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

nedjelja, 03.12.2006.

al eo opet mene!!!!!!!!!ne odustajen...

eo ljudi moi ja nean šta pametnije za radit..mislin ono...zaželila se malo blog..jebote i zaboravila san više kako ovo sve funkcionira...al jbg...ono išla san sad baš komentirat ka ove šta su mi u linkovima...i ono skužila da njih pola više ne piše...aaaaaaa...e sad ono život lludilo....malo me jebe škola...jebote iman 10 aseva...i još cu dobit jednog..kod one glupe peicke koja jedino šta zna rec je "cure ja to kažnjavan"!!!!!!!!i za ne falit iman opasku radi pušenja ispri škole za vrime nastave..pa ko još može dobit takvu opasku...a mislin ono...mrtva san kad mi mater doe na primanje...ufffffff...ljubav:solidno....jedan kuvar mi je napet ali jbga ono...ja mislin da me nije ni primjetia..ali ne odustajen ja lako...hehe...i tako...bila san u cetvrtak na koncertu...bilo je prejebeno..našle s emi sa "staron ekipon"...s njima uvik zajebancija cista....hehe...u petak bzvz na picu...a jucer zoki na rođ...a koi su to piševi bili...zamalo me opet uvatila policija...mislin nije...ali malo je falilo...hehe...

pozz od crnocrvene tine



| komentari (11) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.