< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

moje gluposti...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ma ka eo 3. blog..pa ka...
valjda ce bit posjecen...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a ka o meni...
neda mi se stavljat slika...
ja:
iman ka 14 god...02.10
cu napunit 15..hehe...
dolazin iz splita...e da
zoven se tina...iden u turisticku...
1.a...hehe..same ženske...
neda mi se stavljat neke detalje...
ka iman puno prija...ala koja glupost...
ma skužit cete...
nedavno san bila posvađana s jednon...
ali ka sad smo se pomirile...i to mi je drago...
inace...izlazin svugdi,,,i ode i onde...
di se izlazi tu san i ja...eto ka to bi bilo to...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...moj stari blog...


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

















ovo su linkovi sa starog bloga...
1.skupina-ljudi koje znan-dobro...

...iwe...
...5ra...
...zaza...
..anna-kraljica...
...late...
...neno...
..slatkiš...
...tanja...

2.skupina-ljudi koje znan-otprilike...

...jelšanka...
...jaich...
...mala-deya...
...tamy...
...purgerica...
...cura s jelse...

3.skupina-ljudi koi su na bilo koi nacin povezani s školom...

..cura iz razreda...
...dora...
...luchanka...
...kuvari...

4.skupina-ljudi s bloga...

...super blog...
..lea...lipo ime..hehe...
...girl-vicious...
...predobar blog...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

srijeda, 08.11.2006.

eeeeee...........

ljudovi moji eo mene sad......nakon dugoooo vrimena...trenutacno san na osnovama turizma...hehehe...moga bi mi se neko i sitit....mislin ono...eo ova nejra nešto sere ode....jebe mi mater...aljdi moji nean ja šta pisat..mislin iman puno toga...ali neznan odakle da pocnen...mislin ono...ma sve je super....uglavnon...eo antea čita domaci..a bolesti..e da uspila san skupit tri asa u dva dana..mislin...pa to san ipak ja...hehehe...ajme meni...nece da mi uđe na forume



| komentari (4) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.