rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

moje gluposti...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ma ka eo 3. blog..pa ka...
valjda ce bit posjecen...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a ka o meni...
neda mi se stavljat slika...
ja:
iman ka 14 god...02.10
cu napunit 15..hehe...
dolazin iz splita...e da
zoven se tina...iden u turisticku...
1.a...hehe..same ženske...
neda mi se stavljat neke detalje...
ka iman puno prija...ala koja glupost...
ma skužit cete...
nedavno san bila posvađana s jednon...
ali ka sad smo se pomirile...i to mi je drago...
inace...izlazin svugdi,,,i ode i onde...
di se izlazi tu san i ja...eto ka to bi bilo to...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...moj stari blog...


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

















ovo su linkovi sa starog bloga...
1.skupina-ljudi koje znan-dobro...

...iwe...
...5ra...
...zaza...
..anna-kraljica...
...late...
...neno...
..slatkiš...
...tanja...

2.skupina-ljudi koje znan-otprilike...

...jelšanka...
...jaich...
...mala-deya...
...tamy...
...purgerica...
...cura s jelse...

3.skupina-ljudi koi su na bilo koi nacin povezani s školom...

..cura iz razreda...
...dora...
...luchanka...
...kuvari...

4.skupina-ljudi s bloga...

...super blog...
..lea...lipo ime..hehe...
...girl-vicious...
...predobar blog...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

nedjelja, 17.09.2006.

opet ja...jeli to nešto cudno?!!?

eo ljudi moi moj treci blog...ako neracunate onaj jean zajebani...hehe...bivši mi je bia ovaj...ovih dana mi je skroz ok...mislin u petak san bila na domu...vidila san svoju staru ekipu...iskreno neki su me razocarali...ali oni mi ionako nisu nikad bili nešto...neki su mi i sada super...a neki su me ugodno iznenadili..ala koje ja glupe rici bacan...hehe...ka šta kae ime bloga..nisan ja kriva...ala ovo mi nije trialo...hehehe..i tako jucer san bila u tivi-a ka..ono ja to misto nevolin..ali ka nisan imala di izać..a i pomirila san se s radon...i tako..nema ništa novog...ostavite mi komentare...uvik moran napominjat...dddddddddddddd...hehe..mogla bi ka stavit koju sliku...hehe...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
standardno...

i jedna moja...da svi znaju ko je...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

to bi ka bilo to..za sad...



| komentari (33) | print | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.