Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
evo slikaca



Click here to get avatars like this!Click here to get avatars like this!Click here to get avatars like this!>Click here to get avatars like this<a href=Click here to get avatars like this!!">Click here to get avatars like this!Click here to get avatars like this!Click here to get avatars like this!Click here to get avatars like this!<

crni anđeo sa slomljenim krilima

ponedjeljak, 03.09.2007.

prvi dan škole

ej ljudi škola nee prvi dan škole je ja sam se vec ujutro posvađala sa svojim taticom no svejedno ja ga volim kada je lea dosla po mene da idemo zajedno uskolu krenelule smo prema skoli kad smo sitigli do tobaca kupila sam 4 fine lizalicefinofinofinofinonakon toga smo dosli u skolu svi su mi nekak isti osim sto su nam dva decka otisla u drugu skolu blizanci adrian i antonio pa nas je 18 trebala nam doc neka nova ucenica ula lula sta ja uznam kak se zove ali nije a u a razred su dosla 2 nova decka dorijan i dragan kada nam je prrofesor podjelio knjige dao raspored za ovaj tjedan imali smo engleski mrzim engleski profesoricu petkovic koja ga predaje koma doslo mi da se ubimburninmadburninmadbangbangkad sam dosla doma bila sam tako umorna da dam si isla lec oko pola tri ja i tata smo isli u soping kupnju kupili smo nove biljeznice parfem neki pariss tak nekak se zove jednu torbicu bjelu bas mi je fenssi papuce za skolu i htjeli smo kupit jedne tenisice bolje receno starke al nije bilo broja bas sam bila tuznatuzantuzantuzanzas nikad nema broja za one tenke koje mi se svidaju pa smo odlucili da cemo ic u srjedu po torbu tenke hlace majcu i ostalo aj ljudi veliki pozz kisam vas sve do sljedeceg posta big kisskisskisskisskiss end pozzzzzzzwavewavewavewavemahmah

- 18:59 - Komentari (63) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
ovom blogu cu pisat postove stavljat slikice muziku spotove i tak :) budici je moj prijasno blog bio zakon i imala sam puno komentara ali sam ga slucajno pokvarila sav moj trud nestao a sta ces zato sad imam drugi blog.
o meni
IME:leana
ZOVU ME: lela,elly,leana,lea
SLUSAM:pocela sam slusat rock krivci su lea i ana i naravno cajke
ŽIVIM:u zagrebu
KVART:kustošija
VOLIM:svoje frendice muziku plesati zezati se izlaziti
NEVOLIM: neke proface slolu lektire ucenje
JA SAM: skroz otkacena volim se zezati i saliti volim pricati itd.