travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O meni...

Ime:Karlo
Prezime: baš se ja sjećam, kaj ja znam...
Nadimak:ČEF
Datum rođenja:...27.10....
Hobi: ljenčarenje,nogomet,gitara(glaz. škola)

Broj moba:098/994500* e to bute pogađali


E ak vidim koji lanac sreće,
odma vas prijavljujem!!!
















Made by Nikky





Kolko je vur???





sad sam se sjetil to stavit, al nema veze


vas je na žicitolko vas je na ma žici

Sex Gif Images

tu skidaš ta sranja



CEF
CCreative
EExotic
FFerrari
Nabavi svoje, odmah


Blog dizajnevi by: x!!x Sharena Ofca x!!x

ak ti se da, tu delaš blog, kushish???
maja- the best
matea-zakon blog
kety-jako dobar blog
dora-jebenica
nata-mrak
mare-odlično
plavuša-the best
cajke-ako volite cajke nema boljeg
stefimirka-mrak
šestorka- posjetite ih trebaju
im komentari
silwek-fora
Let3- posjetite obavezno
strunjak- Strunjak i bratić delaju stuntove
cool- samo ime govori
lena- fora blog
ivana- fora blog
knedla- mrak
N.U.N.I. - mrak
coolbubica -samo dajte
vašica -legenda od ženske (HAHA)

plavuša do bola -jebenica
tina,pepa,karlo -pogledajte
bitchure -legende o kujama
bez uvrede
princezica -banneri po narudžbi

Riješite test
ako mislite da me dobro poznate

Volimdead

-ljenčariti
-svirati
-druženja
-pogotovo volim zgodne,pametne curenaughty
-more i zajebanciju
-piti
-itd.njamipartysmijeh


Mrzim:burninmadnamcor

-neke predmete (zbog profesora)bang
-učitiburninmad
-nepravdumad
-bedakeno

Pozdravljam:

Sve kumicekiss
i
sve frendovehrvatska

Moje kumice

Ovak,
kumice imam od
početka školske godine.
To su mi super frendice
kojima redovito kupujem
buenothumbupnjamipartysmokin



Kumice su:

Natalijakiss
Dianakiss
Majakiss
Teakiss
Marinakiss
Mateakiss
Ivana Čukkiss
Vikikiss



Ak se očete njima pridružit nema beda
samo se javite!!!

FRENDOVI

Naj frendovi:


Mateocool


Zvonolud


Naj frendice:

Natalijanjami

Majaheadbang

Dianakiss


Frendovi:

Viki
Marina
Dora
Rade
Rudi
Katarina
Ivana
Čuki
Danijel
Marijela
T.T
Tomislav
itd. n

subota, 28.04.2007.

Vicevi...Ha Ha

Malo viceva da vam uljepšam dan...
Zvlečeni su z jedne knige.




Štefica se ispovijeda velečasnom.

Štefa kolko si put prevarila muža?

Sam jenput.
Za kaznu,trči jedan krug oko crkve

A ti Kata, kolko si put prevarila muža?

Joj velečasni meni bi trebal motociklin


Zakaj plavuša nema leda?

Zaboravila je recept


Dva znanca na tramvajskoj stanici.

I, jesi se oženil?

Nisam.

Pa kaj čekaš?

Pa tramvaj



Muž se ispovijeda

Velečasni, prevaril sam ženu.

Kolko puta??

Nisam se došo hvaliti neg ispovijediti!!!


Šeće zec pokraj pruge,
preko puta, bik pase travu.Projde
vlak i zeca zanese od naleta zraka.

E zec jesi papak.Tak velike uši imaš a
ne čuješ vlak.

I ti mo to veliš.
Ti imaš tak veliki pimpek a
veterinar ti jebe kravu



Cigić na placu mazne nekaj s štanda i beži.


Policajac ga lovi, trči i viče:


Stani,Cigo,Stani


Stani ti. Tebe niko ne naganja




Ode Barica u svoju klet i nema je par dana.
Kad je došla doma Štef joj veli:


Bara za boga miloga, gdi si ti?

Joj,kad sam došla pred klet,
Šest njih me čopilo i onda
su me silovali,svaki po celi dan.

Štef ju pljusne i veli:

Marš,krava jedna lažljiva.

Kak šest po celi dan?
Ni te doma tek tri dana?!

Je došla sam ti reći di sam
da se ne brineš!!



Pijanac na cesti
prilazi gospodinu
i pita ga:

Molim vas lepo, bi mi mogli reć di sam?

Na uglu Jurišićeve i Draškovićeve.

Neću detalje, oču znat koji grad

Pozdrav:

Natalijiwaveparty
Mateiwaveparty
Majiwaveparty
Doriwaveparty
Mariniwaveparty
i svima koji su mi ostavljali komentarewaveparty




| kaj me gledaš??? (41) | ak ti se tak blog dopada onda printaj | lojtre |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.