< svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Rujan 2011 (1)
Srpanj 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Rujan 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Listopad 2008 (2)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


 

Komentari On/Off

 

DESIGN BY: ZOKA

|...krhotina...|

OD 12.7.2008.


trenutno na blogu:
tracker
----------------------------------


I wanna go to Heaven, up to that Promised Land
I need another chance, I wanna meet that man

I prayed a thousand nights, I did a hundred crimes
And now I'm beggin' Lord that you don't let me down this time



-----------------------------------------------------

Cudesni svijetovi

Na raskrizju sam sna i jave,
stojim nepomicno
u svijetu vlastitih zelja,
u svijetu cudesa,
u nekom svijetu ljubavi i meda.
I vec sam umorna od stajanja,
zelja mi je odmoriti se,
krenuti u smjeru
srece i radosti.
Zeli li mi itko stolac pruziti
da odmorim,
da san u javu pretvorim,
da ispune se zelje.
Da zivim u skladu,
u sretnoj dolini ledenoga brijega,
punog mjeseca i sjajnih zvijezdica.
Zelim pomirisati cvijece a da
ne osjetim trnje u kozi.
Zelim ubrati mjesecinu koja
obasjava polja.
Zelim otvoriti ladicu starog ormara
i osjetiti trenutke neponovljive srece.
Okusiti vodu koja prirodom tece.
Zauvijek ce to biti moji
cudesni svijetovi snova,
koji se mozda jednom ostvare
a mozda nikada ne izadu iz podsvjesti
i prenesu se u javu
usrece mi dan, ususret odlaze i dolaze
i nadopunjavaju novi san.


------------------------------------------------

zivot me naucio...
neke stvari nikad ne priznati...
znam da to nije u redu...
ponekad i boli...
ali manje boli ak ne priznas neg kad priznas...


---------------------------------------------------------

 

|Linkovi|

You-Tube
Blog.hr
Facebook
Myspace

BLOGOVI KOJE SE TRUDIM POSJECIVAT

Tina <3
Cupka =)
Anchy
Silvana
Mala Anjica
Smijeh je trazila...
Kule u pijesku
bicikljist
momće makedonče
Pokojnici i pijanci (by f. nagulov)

 

|NAPOMENA|

Image and video hosting by TinyPic

SVI TEKSTOVI OBJAVLJENI NA OVOM BLOGU
SU MOJI I MOLIM VAS DA NE KRŠITE PRAVILA..
U SUPROTNOM BIT CETE PRIJAVLJENI ADMINISTRATORU!
primite to s ljubavlju
.

 

subota|02.05.2009.

|Kamo?
|

 

 

 

Image and video hosting by TinyPic



Zasto rijeci nestaju?
Odlaze nekamo gdje ih nitko ne primjecuje?
Tiho se glasovi cuju ,
samo u glavi .
Izvana muk i praznina .
Sve sto je bilo minute i sati zamaskiravaju.
Dobrodosli svi !
Na tvoj i moj maskembal,
ako odlucimo skinuti oklop
strah nas je od reakcije..
Lose utjecemo jedni na druge,
kao da smo prikaze,
kao da nismo ljudi
nego nakaze..
Stat cu na loptu ,
razmisliti o tome sto dalje,
jer povratka u proslost nema,
daleko je .
Vrijeme leti
a ova igra u kojoj izmoreno zivimo
polako gubi svoj sjaj,
polako ali prebrzo..
Dani i mjeseci idu kao sekunde
i gdje se nalazis..?
Na raskrscu puteva,
kada trebas odluciti.
Odluka nije laka.
Nemoj odustati ako ces zaliti.
Nemoj ni nastaviti ako ces patiti .
Sve je stvar srca,
ono bira..
I kamo i kako i kada otisla,
netko ce te uvijek pratiti,
mozda ne cesto
ali povremeno ce se sjetiti,
onoga sto je naizgled nestalo,
onoga sto se nazalost u dim pretvorilo..
i stvorilo..
neku novu ne tako blistavu buducnost..
koja ne daje nikakvu nadu nikakav povod,
osim monotonije obucene u najlijepse ruho..
I dok koracas ulicom,
vidjet ces dvije sjene.
Jedna je tvoja
a druga je bez imena,
nekada je bila moja..
Uvijek za tebe sam tu
znas i sama,
ne odustajem lako
kada imam nesto vrijedno.
Sve je samo pitanje vremena
i sto ti govori tvoje srce..



Image and video hosting by TinyPic


(ona zna da je to za nju)

 

 

- 23:15 - Komentari (1) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>