...RoCk and PuNk...

25.08.2006., petak

Bok nakon dugog vremena

E ljudi evo mene malo sjedim za kompom i pišem novi post.
Kak ste mi nisam nikog dugo videl nit se niko ne javlja.
zakaj ne posjećujete moj blog???namcornamcorlud
il bar onaj drugi na adresirocky4ever.blog.hr???
Dobro nema veze, e da trebam bubnjara za svoj bend i ak ko hoće nek me nazove na broj mobitela il
nek mi ostavi komentar na blogu ba bumo se čuli!! Trebam bubnjara prije škole najti da napravimo
par proba, inače nas je pet u bendu i fali nam bubnjar.
Sastav benda: jedna gitara(svira akorde)
jedna gitara(svira sloaže i akorde)
bass gitara
klavijature
bubnjevi
Ime koš nemamo nažalost. Podraf svim i cijeloj Hrvatskoj naciji

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno.