°°..o meni,swasta..°°

kLiKkK tU i ViDi MoJu EkIpUu!!!
klikk pa vidi




My Live Visit Counter


kissIme:Nika
NaDiMaK: Ari3lLa,FlAjS
Prezime: nemogu se sjetit
RoDa Me DoNjElA nA sViJet:o5.04.1995 g0dIn3
Razred,Sk: idem u buduci 8..skola Fažana
Zivim u: Fažani naughty((((blizu Pul3))))
Treniram JUDO u:
P-U-L-A-F-I-T _u smijehsretan
NaJ fReNd0vI:Andrea,Kate,Nensi,
Jopy,Stella.Monika,Andy{Endy},Hrco,Zenga,
Luca,Matej......
volim:MaMu,TaTu..hehe...
CoKoLaAaAaAaAdUuUu,Mp4,MoB
MsN((k0Rs))),Fr3nDoVe,JuDo......
NaViJam Za: HAJDUK,InT3r,MaNcHiSt3r ....
PrAtIm NoGoMeTt!!!!hrvatskahrvatska
LoVe:SrEtNo ZaLjUbLjEnA,SrEtNo U vEzIcerekkiss

xxxLiNk0vixxx



**t0nY**
**mAtEiCh**
**aNiTa**:
**j0RdY**
.**d0dA**
**eLeNa**
**pEtRiCh**
**MiLe**
**ZaNa**
**PigGy**
**JoPy**
**IvAnA StUkIcA**
**ja&elich**
**ZeNgA**
**nensi-bebaaa**
**DoMo**


moja abecedaaa
A-aauučč-->kad mi nes smeta to kazem
B-Bilić majstoreee
C-cnna boja...
D-dinofrenija moja bolest(salim se)
E-ekipa jeeeeeeej
F-fak of,nešto što često kažem
G-glazba,nešto što jako volim
H-hotel-TaMo IdEm Sa JuDoM(kad su turniri)
I-iiii????
J-????
K-komadiiii
L-love
M-Monika-c0oL tipica
N-Nirvana,Nika(mE)
O-osjećaj
P-papati (jesti)
R-robi tip sa treninga
S-Sara-neka riba iz razr
T-tea,frendicasa juda-Co0l cUrA
U-uffa!!-m0jA cEsTa RiJeC
V-Valkane..ljetni treninzi..ahhh
Z-ZADNJEslovo(tnx God)


< srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (11)
Lipanj 2008 (6)
Svibanj 2008 (7)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

°°pRaViLa°°

moj barner:


Baner by: Free designes & baners
pRaWiLaA::::
°*Ne PrImAm LaNc3 sReĆe!!*°
°*An0nImNo KomMaNje*°
*°PuStI mI BaR 1o k0mMoVa Ja Ti
iH vRaTiM 2o!*°
°*NeMoJ mI pUsTiT 1-3 KoMm0Va
NeCu Ti Ih VrAtiT!!!*°
°*SVE KOMOVE VRACAM OSI 1-3 KOMA*°

.

četvrtak, 24.07.2008.

°°G0tovo je gottovoo°°

°LJUDI IMAM NOVI BLOGGGGG!!!!!!!
ZATO NE KOMAJTE VISE NA OVAJ NEGO NA....
OVAJ::::::

TUUUUU


sretno aj bokkkk



| CoMmEnTaRiChI (27) | PrInTaNjE | # |

ponedjeljak, 21.07.2008.

°k3e3eP sMiLiNg....DoNt CrY..KmEe3..iT dIdNt w0rK..°

wave.....
nesmijem plakat,nesmijem.....kmeeeeee....
no uspjelooo...cry...
eo mene dapisem post.......
jucer na moru supp,doso je i piggy...heh
vani....ok3...
ja i Drea smo se pomirile ali necemo visebiti kao i prije(mozda)
jer me ogovarala...ali ok...eek...
sinoc ..vani...smo bili kod djecijeg...
i oko 9 sati meni se uzaasnoooo pisalooooo....
a nije mi se dalo ic na wc...sama....
pa sam pitala jopy,drea idete samnom...i morale smo u muski wc jer je zenski bio zakljucan....
ugl...mi smo zarsile ono sa smo trebale hehe...i kod
lavandina bila je kosarica sa parama (ulazak u wc 2 kn..)
mi to pokupile i pobjegle...pa smo si kupile ajs-krimfino
ali ja sam tuzna a neznam razlog...
a boooo....tuzna sam place mi se a razloga nema nema gaa!!!
a ma ja sam sva neka...tiru lilu...
a aaaaa.....
ee alo e....
dosta je bilo baj baj idem ja....
wave i kiss
a najveci Piggy-u......cau cau



| CoMmEnTaRiChI (27) | PrInTaNjE | # |

subota, 19.07.2008.

°°mAr3&pUrGi-->HvAlA nAjLjEpSa!!!°°

wave...
prekjucer me napala Vedrana...haha..
ona ti je..kako da kazem..hmm"cura "koja se ufurava i svih tuce ako joj nes skrivis..a misli da se svi nje boje..ugl..ja sam zbavala svoju susedu salo..a ova joj je to rekla..mi smo bili tamo na djecije..i dodu meni neke cure..i kazu dodi tamo do bara treba te neka zenska..i ja idemi kaze mi mia -vedrana te treba..i ja otrcala nazad do Mareta i rekla mu..i on ide zamnom i svi za njim..i ona dode meni dodi da na samo razgov ja sam rekla ne.ili sa njima ili nikako i tipica se raspizdila i ravno na mene gurnula me a ja joj sepocnem smjat u facu...i ona ne mene a mare i purgi je drze..i ona meni :
NACI CU JA TEBE KAD NITKO NEBUDE KRAJ TEBE,DOBRO SE PAZI!
ja njoj samo ti mene nadi...i okrenem se i idem ca..
i ona se zaleti i na mene i opali mi samar...mare doleti
i drzi je...a mene je vec bila trta pomalo...
jer su mi svi govorili ona ce te ubit,ona nije normalana..pazi se ti...
a nije mi bilo svj poslje toga...
onda mi je rekla dodi ili cu te ubit..ja njoj ako mare ide samnom..
ok..pricale smo a ja se sam smijem...ok..
gotov post...samo vi meni tako nastavite komat..
hvala za 63 koma....svima i jopy najveca hvala...
wavesvima a najveci MARETU I PURGIJU...i Piggyu ofkors...
svima veliki veliki wavekiss



| CoMmEnTaRiChI (66) | PrInTaNjE | # |

srijeda, 16.07.2008.

°if ju hepy and ju nou it just clapp jour hends!!!..°

wave...!!!!!
eo ljudi ne komate mi bas punoo....
pa PISAT CU POST SVAKI DRUGI DANNN..pa komajte...
eee alo e....lud
eo..jucer smo se svi pomirili((jeeeeejj))
pa svi mogu oped vannn!!!!weeeee...
svi su mi dokazali da nije istina za onou predhodno0m postu...jeeejjj...ipak moja iluzija..ahhhbangthumbup...
ok...sad idem na more...i moram cestitat piggyu na velikom
postuu
baravvooo piggyy!!!
jucer vani smo se svi skupili..kod kucice..meni je bilo boringrolleyes
pa sam isla po ice-creamfino
pa smo isli do djecijeg...pa sam ja isla po kokice..
pa poslje je piggy iso po one slatke kokice u boji..hehe..
aaajajajajaj...moram pohvaliti zovka(Hrca)sto je pomogao mami u posluzivanju kokica...hahahahahahaa....pre močanje bio..
hehe izvolte?hehee....kraljjj
poslje su Kali i ovi isli do bunkera..i Kali sepotuko sa nekim tipcima..
pa su ovirekli da ce nas doc napast...
a mi sa stapovima ih cekali da dodu..tipci se usrali i isli ca..(DVD-ovci)
nenene...nema nam ravne..hehe...
pa su be bebaaaa i jopy pomirileee!!
weeeee....sad ono OPED moze ic vannn sa namaaaa...
weeee....JOPI bubi te babo....haha...
na moru je bilo...ok....sad idem za 3o min...
ajd ajd idem se ja spremat...
pusa mojoj seki(Andrei),Nensi(bebi),Jopy(dumbici),Kate(...),Stelli(sa dva L),
i svima ostalimaaa!!!! wave
wavekiss



| CoMmEnTaRiChI (63) | PrInTaNjE | # |

ponedjeljak, 14.07.2008.

°..OnE ThOuSaNd MiLeS AwAy...I'm LoSiNg You.....I'm LoSinG YoU..°

waveljudi imam samo 15 komova(tnx piggyu i zengi)...
eo ovo je prvi post u kojem sam ja tuznacry...
Eo osjecam se kao da su me svi napustili,
kaoda im vise nije stalo do mene..cak i Piggyu...
mozda se varam ali ja se tako osjecam..
u zadnjih par dana stalno se neko svađa samnom..no
Pocinjem se osjecat ka da im vise nisam potrebna...
svi su govorili NIKa je kraljica..prava!!
pre močna...
a sad nista..ne ocekujem ja sad od njih da to govore svake minute..bas me boli to dal sam ja kraljicaili ne!!
nego sad vise skoro i ne pricaju samnom..mozdase varam..ali..
no..neznam..
nadam se da se varam..ja neznam sa se samnom dogada..
kad me neko pita bilo sta za nekog decka napr.daj mi njegov
msn ako ima ja poludim!!!
neznam zasto je to tako,valjda sa postala ljubomorna..
a nezelim biti..jer nikad u zivotu skoro na nikog
nisam bila ljubomorna,samo sretna zbog nekog..(sretan)..
a sad sta se dogada kad me pita neka cura msn od Piggya..ja..ja
ja bi je ubila.pretukla na mrtvo ime ili udarila saku o stol...
ama.............lud
ugl vani je tapija jer su pola njih izbacili(crytuzanno)
joojj...nadam se da ce se sve oped vratit na staro...ama
ok...wave svima...citamo se...kiss

eo jedna nesto:
PRIJE I POSLIJE VJENČANJA

On: "Yesss! To! Konačno sam dočekao!"
Ona: "Hoćeš, da idem?"
On: "NE! Nisam niti pomislio na to!"
Ona: "Voliš me?"
On: "Naravno!"
Ona: "Jesi li me kad prevario?"
On: "Ne! Zašto uopće pitaš?"
Ona: "Želiš li me poljubiti?"
On: "I te kako!"
Ona: "Želiš li me udariti??"
On: "Nema šanse! Nisam ja takav čovjek!"
Ona: "Mogu li ti vjerovati?"

I sada nakon vjenčanja, pročitaj tekst od dole prema gore!

wavewavemahkiss



| CoMmEnTaRiChI (37) | PrInTaNjE | # |

nedjelja, 13.07.2008.

°NiSaM m0gLa DoCeKaT..Da NaPiSeM p0sT..°

wave!!
kako steee??
ja onako...ne idebas..problem u drustvu sa kojim idem van...
uglavnom,poceli su izbacivati neke ljude iz drustva cisto bz cilja
a meni je to bas gluppoooheadbang
ali necu nis rec da mene jos ne izbace..
izbacili su ljude do kojih mi je jaaako stalo...
Jopy&Stela..a i Hrco i Luca..
A nadam se da ce se sve VRATIT NA STAROO!!!!!!
ugl moj dragi je bolestann..nije bio vani 5 dana...cry
al danas ide vaaaann!!!jeeeej!!!
tooooo!
a danas oped na karaokee...weeeeee...
ugl..u Fažani na dječije, u beach baru su se otvorile karaokee
i mi se skoro svake veceri gubimo tamo...
ja i Stella smo pjevale sweet child o mine..2 puta..
pa sam pjevala sa Lili How you remind me..
sa Nikolinom Štiklu i Hajde da ludujemo...
preee preee močnooo..
a danas ce bit jos bolje jer mi dolazi draggii!!
juhhuuu!!!
hehe...idem ja wave svima!!!



| CoMmEnTaRiChI (15) | PrInTaNjE | # |

četvrtak, 10.07.2008.

°...SmJc SmJc..Ne ZeLiM tE IzGuBiTt..°

waveeo ljudi..cem ovaj naslov??
pa listala sam po blogovim a inasla jedan link koj mi je pustio
kom...
procitala postek i pocela plakat.cry..OZBILJNOOOO!!


boy-Nedostajala si mi danas u školi..Gdje si bila?
girl-Pa...morala sam kod doktora..
boy-A da... Zašto?
girl-Ma ništa...Bezvezni pregledi..to je sve.
boy-Aha..
girl-Pa...što ste radili na matematici?
boy-Nisi propustila ništa posebno.Samo puno bilješki.
girl-Ok..dobro.
boy-Da.
girl-Ej imam pitanje.
boy-Dobro,pitaj!
girl-.......Koliko me voliš?
boy- Znaš da te volim beskrajno mnogo!
girl-Da...
boy-Zašto
girl-................>tišina<.......
boy-Nešto nije u redu? i
girl-Ne,ništa...sve je OK
boy-Dobro.
girl-Koliko ti je stalo do mene?
boy-Dao bih sve na svijetu za tebe kad bih mogao!
girl-Bi li?
boy-Da...naravno...>zvuči zabrinuto<....Nešto nije u redu??
girl-Ne....sve je ok....
boy-Jesi li sigurna?
girl-Da.
boy-Ok....nadam se.
girl-Bi li umro za mene?
boy-Primio bih metak za tebe uvijek,dušo.
girl-Stvarno?
boy-Bilo kad.Sad ozbiljno,što nije u redu???
girl-Ništa,dobro sam,ti si dobro,mi smo dobro,svi su dobro!
boy-........ok
girl-Pa...moram ići.Vidjet ćemo se u školi sutra.............
boy-Dobro.Bok...VOLIM TE!
girl-Da.volim i ja tebe!Bok.
SLJEDEĆI DAN U ŠKOLI:
boy-Hey,jesi li vidio moju curu danas?
friend-Ne.
boy-Oh..
friend-Nije bila ovdje ni jučer isto.
boy-Znam,ponašala se čudno na telefonu sinoć.
friend-Pa stari znaš da kakve su cure ponekad.
boy-Da...ali ne ona..
friend-Ne znam što da kažem,stari.
boy-Ok dobro.Moram na engleski,vidimo se poslije škole.
friend-Da.Ja moram na prirodu.Bok!
TE NOĆI:
-ring-
-ring-
-ring-
-ring-
girl- Halo?
boy-Hej!
girl-Oh,hej!
boy-Zašto nisi bila u školi danas?
girl-Uh...još jedan lječnički pregled.
boy-Jesi li bolesna?
girl- ..................o.Moram ići.Mamu zovu na drugoj liniji. .
boy-Čekat ću.
girl-Moglo bi potrajati duže.Nazvat ću te poslije.
boy-........dobro .Volim te ljube!
...>JAKO DUGA PAUZA....<

girl-(sa suzom u oku)gle,mislim da bi trebali prekinuti.
boy-Molim???
girl-To je najbolje za nas sada.
boy-Zašto???
girl-VOLIM TE!
KLIK<

CURA NIJE DOŠLA U ŠKOLU 3 TJEDNA I NIJE ODGOVARALA NA POZIVE:
boy-Hej stari.
friend-Ej!
boy-Što ima?
friend-Ništa.E jesi pričao sa svojom bivšom u zadnje vrijeme?
boy-Ne.
friend-Što nisi čuo?
boy-Čuo što??
friend-O ne znam bili ja trebao biti onaj koji će ti reći...
boy-Stari,koji kurac?Reci mi!!
friend-Uh...Nazovi ovaj broj...433-555-3468
boy-ok.....
DEČKO ZOVE BROJ POSLIJE ŠKOLE:
-ring-
-ring-
-ring-
voice-Halo,gradska bolnica,medicinska sestra Beckam pri telefonu.
boy-Uh...valjda imam krivi broj.Tražim frendicu...
voice-Kako se zove,gospodine?
(Dečko daje podatke...)
voice-Da.Dobili ste točan broj,ona je jedna od pacijentica ovdje.
boy-Stvarno?Zašto?Što se dogodilo??Kako je???
voice-Njezina soba je broj..646,zgrada A,odjel 3.
boy-ŠTO SE DOGODILO???!!!
voice-Molim vas gospodine dođite je vidjeti,doviđenja!
boy-ČEKAJTE! NE!
*KLIK*
DEČKO JE OTIŠAO U BOLNICU.CURA JE LEŽALA NA KREVETU:
boy-OMG.Jesi li dobro??!!
girl-...........
boy-Ljepotice!!Reci nešto!!
girl-Ja....
boy-Ti što??TI ŠTO?!?
girl-Imam rak i živim pomoću aparata..
boy-...........>počne plakati slomljeno<..........
girl-Isključuju me večeras.
boy-Zašto??!!??
girl-Htjela sam ti reći ali nisam mogla!
boy-Zašto nisi mogla??
girl-Nisam te htjela povrijediti!
boy-Nikad me ne bi mogla povrijediti!
girl-Samo sam htjela vidjeti da li osjećamo isto...da li se volimo
boy-?????
girl-Volim te više od svega,dala bih sve na svijetu za tebe.Umrla bih za tebe i primila metak za tebe
boy-...........
girl-Ne budi tužan,uvijek ću biti tu,kraj
boy-Zašto si onda prekinula samnom?
nurse-Mladiću,posjeti su gotovi.
DEČKO ODLAZI,CURU ISKLJUČUJU S APARATA I ONA UMIRE.
Ali to što dečko nije znao je da ga je cura pitala ona pitanja tako da ga može čuti kako izgovara te riječi posljednji put i prekinula je s njim jer je znala da ima još samo 3 tjedna života i mislila je da će manje patiti i dati mu manje patnje prije nego umre
eo zato P____ne zelim te izgubit!!
wave



| CoMmEnTaRiChI (46) | PrInTaNjE | # |

utorak, 08.07.2008.

°JeSaM najGoRe Na Sv3tU j3sAm...°

waveTHX ZA 7o KOMOVAA!!!!!!
a eo kod mene sve po starom...i tako....
jucer smo bili nam moru....naughty
weeee napokon sam se mogla kupppattwink!!!
uvuhhuu!!!!
HAHA....jucer na moru---->dosadno nije niko skoro bio osim MENE,zenge,piggya,bogdana i denisa...bwahaha....
ovako sve je pocelo kad mi je torba pala u more....
pa nakraju rucnik...pa mobheadbangburninmadpuknucu(nadam se da ce proradit),pa sam skocila brze bolje po njega...pa sam izgubila japanku....heh...
isli smo van...oko 7...bilo je sve oke dok nisam dobila poziv...
nika ja tebe mrzim nezelim te vise vidjeti---->od moje frendice..ž
al nea vezeee...i ofkors bila sam u zalivencry cjelo vrijeme...
al nea beda...oke sad sve..
a nis idem ja pa vam se javim...nekad...
aj papa wave
i....ewo vam neki slide iz Nizozemske:




| CoMmEnTaRiChI (19) | PrInTaNjE | # |

subota, 05.07.2008.

°...ŽiVa SaM žIvA,hVaLaA!!!...°

wavekissweeeee!!!!
eo mene nakon par danaa!!!!weeee.....
heh....na moru nisam bila danas....al sam bila jucer˛prekjucer!!!!
bili smo na trampolinima....JAA,Nensi,Andrea,Kate,
Stella,Luca,Piggy,Buci...<----- prekjučer...bilo je pre jaako...
al oke nis posebno...navecer nisam mogla vannnnnheadbangcry
heh...a jucer...smo bile JAA,Nensi,Mani,Buci,Luca......
hah....bilo je isto onakko...oke....al bolje je na plavom!!!thumbup
tamo smo se ubijali...inace tko nezna to su neki trampulini i planine za penjene u moru....a danas ujutro ove cure su isle igrat odbojku..pa samo
ja,piggy,zenga isli gleat i navijat...pa su poslje dosli buci,mare,andy...i ovi..
ove vece su dosle zadnje---->izgubile protiv vodnjana cry
a malade druge weeee----->izgubile protiv vodnjana cry
a mi smo se tamo ubijali....gledajuci ih....haha...
a nis idem ja van sada vratim se oko 23....jeeejjj thumbup
aj idem ja sad...wave svima a naaaaaaaaj
najjjjjjj veci mah Piggy-u {sa 2 G!}
aj Bokwavemahkiss
KOMAJTE PUNNNOOOO!!!!! i THX ZA 73 KOMSA!!!!!



| CoMmEnTaRiChI (72) | PrInTaNjE | # |

srijeda, 02.07.2008.

°..WeEe..AnD d WinNeR iSs...HaHa°..

jucer je bilo preeee moćnooo!!!
weee....nisam isla na more jer mi je bilo oped slaboheadbang
ali sam isla vannn zato...
lunapark se otvorio u FaŽaNi....Weee...
bili smo ..Ko je bio??
aha...Piggy,Purgy,Ivy,Ivana,Nensi,Jopy,Andrea,Katarina,Gianluca,
Zenga i ovi...
prvo smo isli na ove autice kojise udaraju...haha
pre mocnooo!!!
haha...ja sam vecinu puta bila sa Piggyem u auticu...i stalno smo
udarali Purgya i Nensi..haha...wink
poslje smo isli u Kucu Straha....hahahaha....
svi smo isli odjednom...kao indianci...haha...
prvi je iso Piggy..pa ja...i ko je iza mene bio neznam..
samo znam da smo se svi drzali za ruke..i vristali...
vecinom..haha....poslje
kad smo izlazili ispustao se neki zrak a ja sam se usrala...jooojj....
poslje smo đirivali....i na koga smo naisli ??
Na budalu HRCU...poceo je bavati Andreu i ja sam je branila ..
onda su mu ovi rekli da ja treniram judo (i on isto)
pa smo se skoro potukli..heh...Piggy i >Zenga su me drzali...
ali dobit ce on...ma sve oke za drugo....heh
idem ja sad...wavewave svim a najveci
mah Piggyu!!
seee ya!! wave



| CoMmEnTaRiChI (73) | PrInTaNjE | # |

utorak, 01.07.2008.

°...BoRiNgG...zA p0lUdItTtTt°..

waveweee evo i meneeee...
kod mene sve ok..samo sa mi je vec 2 dana slaboo...bang
headbangmad
a dosadno..jucer sam bila na moru..nis posebno...tapija...
pola njih nije dosloo...a danas ne idem na more jer me boli trbuhhh...
crycryrofl
a nis idem......
ovaj post..je...nekako
jadan...kratak...ali eto!
meni je boring pa.....ae pozzzz mahwave
svim a najveci wave Piggy-u (sa 2 g)

see ya!



| CoMmEnTaRiChI (19) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>