°°..o meni,swasta..°°

kLiKkK tU i ViDi MoJu EkIpUu!!!
klikk pa vidi




My Live Visit Counter


kissIme:Nika
NaDiMaK: Ari3lLa,FlAjS
Prezime: nemogu se sjetit
RoDa Me DoNjElA nA sViJet:o5.04.1995 g0dIn3
Razred,Sk: idem u buduci 8..skola Fažana
Zivim u: Fažani naughty((((blizu Pul3))))
Treniram JUDO u:
P-U-L-A-F-I-T _u smijehsretan
NaJ fReNd0vI:Andrea,Kate,Nensi,
Jopy,Stella.Monika,Andy{Endy},Hrco,Zenga,
Luca,Matej......
volim:MaMu,TaTu..hehe...
CoKoLaAaAaAaAdUuUu,Mp4,MoB
MsN((k0Rs))),Fr3nDoVe,JuDo......
NaViJam Za: HAJDUK,InT3r,MaNcHiSt3r ....
PrAtIm NoGoMeTt!!!!hrvatskahrvatska
LoVe:SrEtNo ZaLjUbLjEnA,SrEtNo U vEzIcerekkiss

xxxLiNk0vixxx



**t0nY**
**mAtEiCh**
**aNiTa**:
**j0RdY**
.**d0dA**
**eLeNa**
**pEtRiCh**
**MiLe**
**ZaNa**
**PigGy**
**JoPy**
**IvAnA StUkIcA**
**ja&elich**
**ZeNgA**
**nensi-bebaaa**
**DoMo**


moja abecedaaa
A-aauučč-->kad mi nes smeta to kazem
B-Bilić majstoreee
C-cnna boja...
D-dinofrenija moja bolest(salim se)
E-ekipa jeeeeeeej
F-fak of,nešto što često kažem
G-glazba,nešto što jako volim
H-hotel-TaMo IdEm Sa JuDoM(kad su turniri)
I-iiii????
J-????
K-komadiiii
L-love
M-Monika-c0oL tipica
N-Nirvana,Nika(mE)
O-osjećaj
P-papati (jesti)
R-robi tip sa treninga
S-Sara-neka riba iz razr
T-tea,frendicasa juda-Co0l cUrA
U-uffa!!-m0jA cEsTa RiJeC
V-Valkane..ljetni treninzi..ahhh
Z-ZADNJEslovo(tnx God)


< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2008 (11)
Lipanj 2008 (6)
Svibanj 2008 (7)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

°°pRaViLa°°

moj barner:


Baner by: Free designes & baners
pRaWiLaA::::
°*Ne PrImAm LaNc3 sReĆe!!*°
°*An0nImNo KomMaNje*°
*°PuStI mI BaR 1o k0mMoVa Ja Ti
iH vRaTiM 2o!*°
°*NeMoJ mI pUsTiT 1-3 KoMm0Va
NeCu Ti Ih VrAtiT!!!*°
°*SVE KOMOVE VRACAM OSI 1-3 KOMA*°

.

subota, 17.05.2008.

XXXštafetaaXXX

....:::::ImE...::::.Nika
...::::::BoJa kOsE.....::::Smeđa
...::::::BojA OčIjU...:::::Isto
...:::::::nAj pJeSmA...::::::Rape me,ja volim samo sebe,pet semetery
...::::::NaJ bOjA....::::::Crna
....:::::nAj FiLm..:::::Kad janeci utihnu,legenda o gradu tame,i ostali horrorci
...::::BrOj...:::::114
..::::sLuŠaM..:::punk,rock,metal,narodnjake,mamu..heh..
...::::::MrZiM...:::::skolu,4 tipice iz razr,prof...
...:::::JoJim...:::::samo sebe..hah..volim..ekipu,spavanje,judo,natjecanja
..:::::.čoKoLaDa iLi WaNiLiJa...::::::ČoKoLaDaAaAaA...
...::::::dAn iLi NoĆ..::::::.noć
..:::::.KaWa iLi ČaJ...::::čAj
..::::::.tZl iLi Lik...:::::::tZk...
.....:::::LjEtO IlI ZiMa...::::::LjEtOoOoOoO...
......::::::::LaŽ iLi iStInA...::::::ISTINA!!...
.....:::::sPuŽwA BoB iLi HeLLo KiTTy...::::::SpUžWa bOb
...:::::PaS iLi MaČkA...:::::MACA....HeHe
.....::::BiLa ZaLjUBlJeNa...:::::oFkOrS
...::::pLeSaLa Na KiŠi:::::...nisam...ali mi se svidaa
...:::::WaRaLa Na TeStU...::::hEhE...JeSam, jEsAm iTo pUuUuNo pUtA
...:::::::bIlA BuDnA cIjElU noć::::::...UhH...DaAaAaAa
...:::::WoZiLa Se U aWiOnU.::::..jEsAM...2 pUta....
...:::::sMiJaLa sE BeZ:::::: RaZlOgA...LoL...pA pO ToMe sAm PozNaTa
....::::::SlOmILa KoSt:::::...nikad...
...:::::SiJeDiLa nA KrOwU::::::...da....jesam 5 puta..
...::::nAjDrAžA UzReČiCa...:::::ono sta te ne ubije ojača te
....::::ŠtAfEtU pReDaJeM....:::::: svima.....

i to bi bilo too.....komajte pipplziii
puseko svima kojisu komalii



| CoMmEnTaRiChI (20) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>