°°..o meni,swasta..°°

kLiKkK tU i ViDi MoJu EkIpUu!!!
klikk pa vidi




My Live Visit Counter


kissIme:Nika
NaDiMaK: Ari3lLa,FlAjS
Prezime: nemogu se sjetit
RoDa Me DoNjElA nA sViJet:o5.04.1995 g0dIn3
Razred,Sk: idem u buduci 8..skola Fažana
Zivim u: Fažani naughty((((blizu Pul3))))
Treniram JUDO u:
P-U-L-A-F-I-T _u smijehsretan
NaJ fReNd0vI:Andrea,Kate,Nensi,
Jopy,Stella.Monika,Andy{Endy},Hrco,Zenga,
Luca,Matej......
volim:MaMu,TaTu..hehe...
CoKoLaAaAaAaAdUuUu,Mp4,MoB
MsN((k0Rs))),Fr3nDoVe,JuDo......
NaViJam Za: HAJDUK,InT3r,MaNcHiSt3r ....
PrAtIm NoGoMeTt!!!!hrvatskahrvatska
LoVe:SrEtNo ZaLjUbLjEnA,SrEtNo U vEzIcerekkiss

xxxLiNk0vixxx



**t0nY**
**mAtEiCh**
**aNiTa**:
**j0RdY**
.**d0dA**
**eLeNa**
**pEtRiCh**
**MiLe**
**ZaNa**
**PigGy**
**JoPy**
**IvAnA StUkIcA**
**ja&elich**
**ZeNgA**
**nensi-bebaaa**
**DoMo**


moja abecedaaa
A-aauučč-->kad mi nes smeta to kazem
B-Bilić majstoreee
C-cnna boja...
D-dinofrenija moja bolest(salim se)
E-ekipa jeeeeeeej
F-fak of,nešto što često kažem
G-glazba,nešto što jako volim
H-hotel-TaMo IdEm Sa JuDoM(kad su turniri)
I-iiii????
J-????
K-komadiiii
L-love
M-Monika-c0oL tipica
N-Nirvana,Nika(mE)
O-osjećaj
P-papati (jesti)
R-robi tip sa treninga
S-Sara-neka riba iz razr
T-tea,frendicasa juda-Co0l cUrA
U-uffa!!-m0jA cEsTa RiJeC
V-Valkane..ljetni treninzi..ahhh
Z-ZADNJEslovo(tnx God)


< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Srpanj 2008 (11)
Lipanj 2008 (6)
Svibanj 2008 (7)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

°°pRaViLa°°

moj barner:


Baner by: Free designes & baners
pRaWiLaA::::
°*Ne PrImAm LaNc3 sReĆe!!*°
°*An0nImNo KomMaNje*°
*°PuStI mI BaR 1o k0mMoVa Ja Ti
iH vRaTiM 2o!*°
°*NeMoJ mI pUsTiT 1-3 KoMm0Va
NeCu Ti Ih VrAtiT!!!*°
°*SVE KOMOVE VRACAM OSI 1-3 KOMA*°

.

petak, 25.04.2008.

XXXbilo bi i vrime da napisem nowi postXXX

bangejj ljudi..ovaj ce post biti malo drugaciji...
eo ja san vam jako praznovjerno djete..vjerujen u vampire,vjestice,kletvu..
i te stvari...
vjerujem i u zivot poslje smrti..hehe..kako stari egipćani..
ali ja vjerujem u zivot poslje smrti,isti onaj kakav smo prozivjeli..identicni..
pocela sam, citati neku knjigu..faraonova kletva...i od tada je pocelo...
to..sto ja nazivam duplim zivotomm..
naime,vise puta,zapravo jakko puno puta mi se dogodilo kao ono nesto..dozivjela sam nesto sto sam vec prozivjela..kako da kazem...
ewo 1 primjera od njih barem 100...
imali smo 6.sat slobodan..pa smo ja i moj razred otisli van ispred skole igreto blatomet(nogomet,rukomet,odbojka spojeno)...i ja i paola samo se zapricle i odjednom frend iz razreda je pao sa tribina..i malo se raskrvario..nista strasno..i onda su mi se pojavljale slike u glavi..kao ..to mi je nekako poznato..al neznam od kud...te slike..bile su neznam...
2 primjer..
imali smo povjest..i na knjizi je bila neka slika sa nekom djecom..
riccardo je reko profesoru da pogleda djecaka na slici..
bio je slican kako on..bas on..heh...
a na nekoj 2 slici je bila tipica i 8.anastasija...ista ona samomalda..
neznam,objasnjenje ne postoji..
sta vi mislite???



| CoMmEnTaRiChI (80) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>