Design by:Poison Angel

Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (19)
Listopad 2006 (44)
Rujan 2006 (29)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Što je ovaj blog zapravo?


ponekad plačem ovakve suze







Preslatko zar ne? Mijau.... Nirvana RULES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Voljela bih nositi ovakvu obuću, ali starke nisu zdrave za moje noge. Šmrc, šmrc.....no


Rock, rock i samo rock!
Da, da ljudi to je to!
To je taj bitan moto

Nirvana RULES!!!!!!!!!!!

Blink128

"I miss you"

Hello there, the angel from my nightmare,
The shadow in the background of the morgue,
The unsuspecting victim of darkness in the valley
We can live like Jack and Sally if we want
Where you can always find me
And we'll have Halloween on Christmas
And in the night we'll wish this never ends
We'll wish this never ends

(I miss you, miss you)
(I miss you, miss you)

Where are you and I'm so sorry
I cannot sleep, I cannot dream tonight
I need somebody and always
This sick strange darkness
Comes creeping on so haunting every time
And as I stared I counted
The webs from all the spiders
Catching things and eating their insides
Like indecision to call you
And hear your voice of treason
Will you come home and stop this pain tonight
Stop this pain tonight


Don't waste your time on me you're already
The voice inside my head (I miss you, miss you)
Don't waste your time on me you're already
The voice inside my head (I miss you, miss you)


Don't waste your time on me you're already
The voice inside my head (I miss you, miss you)
Don't waste your time on me you're already
The voice inside my head (I miss you, miss you)


(I miss you, miss you)
(I miss you, miss you)
(I miss you, miss you)
(I miss you, miss you)

Evo malo slika:








Nirvana za bebe

Amy lee i Evanescence:



Hello, hello!

mahcerekBlog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
bok ljudi!rolleyeszujoheadbangmah
Pozdravljam sve bloggere posebno iskrene rockere i darkere te rockerice i darkerice!
WELCOME TO ROCK-DARK BLOG!

Nirvana RULES!!!!!!!!!!!!!!!

NAJDRAŽI BLOGOVI POGOTOVO BLOGGERI:
Moja naj:):)
Još jedna draga osoba tj. Kada
Vale:):):):)
Ella Dvornik.... hehe ccc.....<
Moja frendica iz raz-a
žena sponge boba
Weky
Marko
Ines:):):)
Heartless Archangel
I JOŠ.....
Moj drugi blog u kojem izbacujem depru...

Sve što slušam

Nirvana, Placebo, Evanescence, Queen, Bullet for my valentine, Nightwish slušam tako-tako itd....burninmad Rock and dark RULES!!!!!!!!!

Najdraže pjesme od Nirvane i drugih grupa su mi:

Nirvana: Blew, Smells like a teen spirit, The man who sold the world, Rape me, About a girl, Come as you are.
Placebo: Meds, Song to say goodbye, Space monkey, Broken promisse (featuring Michael Stipe), Infra red, Teenage against (iz starog albuma)
Evanescence: Bring me to life, Going under, My immortal, Turnaquet, Hello, Everybody s fool.
Bullet for my valentine: All this things I hate
itd
Neda mi se više nabrajat, mislim da je bilo dovoljno.



target="new">

petak, 10.11.2006.

Kako sam samo happy!!!!!!!!!!!

E ljudachy! Danas sam tako happy, a zašto?
Zato što je sutra jedan party!cool
Kako sam samo happy e....smijeh
Još nešto, dobih od mame marte.
Smeđe su boje, nisu loše iako preferiram crne.
Al te marte su rabljene, jedna ih cura nije mogla nosit pa eto.
Njezina mama mi ih je poslala preko moje mame.
Cura nosi broj cipela 39 a ja 37, naughty hehe sreća moja.....
Jedva čekam da ih obučem za sutrašnji party jeeee!!!!!!!!!!!!!!
„To je party sve što želim ja“!!!!!!!!!
Glupa pjesma,yes al šta ćeš, baš se super poklapa!
Poz Ninu, ludoj metalki, Valeriji Petri, punkyschool, Pink angel, junigle5 itd.
Ništa ljudachy pisat ću vam o partyu.yes
Budite pozdravljeni!wave
Nirvana RULES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



| komentari (32) | print | # | Design by:Poison Angel

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.