< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@


MSN::::
green_disease7@hotmail.comcerek
PeAcE
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us






Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
jIm kiss
Image Hosted by ImageShack.us
Janis:kiss
Image Hosted by ImageShack.us

brothersin.arms@yahoo.com
Me,myself and I =)

Image Hosted by ImageShack.us


dakle ovaj blog piše....
.....°°Janna°°....
Image Hosted by ImageShack.us

..još jedna od onih koja jedan od smisla života pronalazi u pisanju...
x Ona je djevojchica koja ne želi odrasti..
x Živi sa svoje snove i svoja ispunjenja..
x Ponekad neshvaćena i čudna..
x Često povrijeđena...
x Veliki maštar ujedno sanjar..
x Previše emotivna..
x Ima čudna razmišljana i čudne ponekad imaginarne poglede na život..
x Živi za ljude koje voli i koji je nadopunjuju..
x Vedra i nasmijana..

x Što voli?
x Voli,doslovno obožava pisanje pjesama,jer bilježi svoje osjećaje i osjeća se laksom...
x Voli svoje četiri ljubavi.. Rock, grunge, punk..ii.. i Vedru..
x Voli ljubav..
x Voli biti zaljubljena, jer joj to stavlja osmijeh na lice..
x Voli osjećajne ljude ..
x Voli kad je netko razumije.. (San&Ir&ela)
x Voli biljke, jer da ih nema morala bih biti mesojed..
x Voli ljudsku toplinu u očima,izvire dobrotom..
x Voli izrazito plave oči..
x Voli sreću..
x Voli poeziju.. (voli pisce)
x Voli romantiku iako nije pretjerano romantična..
x Voli razmišljati..
x Voli poštovanje i razmišljanja drugih ljudi..
x Voli optimizam..
x Voli hippyje...
x Voli nježnost...
x Voli raditi ono što se ne smije...
x Voli slušati razne tonove...
x Voli zvuk gitare..
x Voli kišu..
x Voli kreativnost...
x Voli djecu...
x Voli smijeh i plac..
x Voli tockice,prugice,šareno..
x Jednostavno Voli život iako je ponekad iznenađuje..

x Što ne voli?
* Ne voli iznenađenja jer smatra da je najljepše iščekivanje..
* Ne voli tuču,svađu..NIKAKVE OBLIKE NASILJA...
*Ne voli pesimizam i brigu iako ju posjecuju ta dva pojma
*Ne voli primitivnost
*Ne voli pateticnost
*Ne voli materijalizam
*Ne voli nerazumijevanje
*Ne voli LAŽ
*Ne voli dvolicnost
*Ne voli mržnju
*Ne voli meso
*Vjeruje i da najlošiji covjek ima nešto dobro u sebi...

SoMe PiCkZ=)
a da moja ljubAAff cerek

Image Hosted by ImageShack.us

Moja ljubav...vedro...again =)

Image Hosted by ImageShack.us


Purple FanTasY =) mE=)
Image Hosted by ImageShack.us


Vedro and I =)

Image Hosted by ImageShack.us


Ella...
Image Hosted by ImageShack.us


ella and mateJ =)
Image Hosted by ImageShack.us


Me again =)
Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


RoCk (OLd)

Bee Gees
Bob Dylan
Bruce Springsteen
Dire Straits
Janis Joplin rock/blues
John Lennon
Pixies/indie
Pink Floyd
Santana
The Animals
The Beatles
The Cars
The Doors
The Rolling Stones
The Police
The Smiths
U2 itd....


GrUnGE::::..... Alice in Chains
Foo Fighters
Pearl Jam
MudhoneyNirvana
Smashing Pumpkins
Sonic Youth
Soundgarden
Stone Temple Pilots
Screaming Trees...itD..

pUNk:::.....
Black Flag
Bad religion
Descendents
Guano Apes
Iggy Pop
Refused
Ramones
Sex Pistols
The Clash
The dead Kennedy s
The Hives

Domace/balkan
AtoMsko sKloniste
Azra
Bijelo Dugme
Bajaga
Balasevic
Divlje jagode
Drugi naCin
Laufer/Urban
Majke/Bare
Opca opasnost
Prljavo kazaliste
Psihomodo pop
Riblja Corba
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
LjuBaW...(za mene)....
Ljubav za mene postoji,ona realna,
iskrena, snazna, bez ikakvih prioriteta,
bez materijalistiskih sredstava,
ne definiran osjecaj, zudnja i iscekivanje,
bez boli,toplina neceg
unutarnjeg,visi stupanj zaljubljenosti,
vjerujem u to... ali malo je toga u
danasnjem svijetu....!
Uvijek zavolim osobe,ttolikoo jako,
kad mi okrenu leda,ostanem povrijdena,
i ponovno radim iste greske..!...ali takva sam!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-28
EpaTicnost....
Empaticnost i suosjecanje...svije slicne rijeci
koje se medusobno podupiru ali i razlikuju...
Empaticni covjek, uzima ulogu drugog covjeka
slusajuci njegove probleme i ulaziti u njih,razmisljati o njima,
brinuti se...
dok suosjecajni covjek poslusat ce te i nece duboko ulaziti
u probleme,ali spreman je razglabati o tome i davati savjete..
Ja sam vise mozda suosjecajna....empaticnost nisam toliko dozivjela...

Image Hosted by ImageShack.us

Mir....
Mir,jedna toliko kratka rijec a puna bogatstva...
Inace volim biti sama,trebam svoj unutarnji mir,
razmisljanje,ne volim buku, razbijanje,tucu,
svadanje,napdanje nekog bez razloga,deranje,
zivcanost,volim saslusanje, slogu....
iako to je moje unutarnje kakva sam.
moja osobnost..i
ali ipak imam u sebi dozu ludosti.:)..

Image Hosted by ImageShack.us

Hippy-i....
Moje ljuubavi...obiljezili su svoj pokret
i svaka im cast! Zivjeli mi oni i " vrijednosti bica" a ne
materijalizam... Zamisljali su svoj svijet bez ikakvih,
podjela medu ljudima vjerskih, rasnih,ideoloskih...
Isli su svojim putem bratsva,ljubavi i slobode!
Divim im se...ali nazalost takoder, danas je malo
onih pripadnika hippie-ja,sloboda ljudi je teska danas...
Ravnopravnost itd....
Peace!

Image Hosted by ImageShack.us
Mihaella...
Osoba,koja je moja druga sekica..osoba slicna meni,
moja ljencina, osoba za koju bi dala sve na svijetu,
osoba s toliko topline,sjaja... s toliko dobrote!
s toliko unutarnjeg bogastva...!Obozavam ju!

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

"Ljubav, vjernost, vjera i pravda otišli su na spavanje; kad se probude na svijetu će sve biti bolje."
Image Hosted by ImageShack.us

"Ljubavne rane može izliječiti samo onaj tko ih je zadao."
Image Hosted by ImageShack.us

"Izvor naše sreće je u subjektivnim osobinama: plemenitom karakteru, poduzetnom duhu, sretnom temperamentu, vedrom umu i zdravom tijelu!"
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
"Živjeti za druge nije samo zakon dužnosti već i zakon sreće."

ČaSt :::
(andelci)
Jan:
Image Hosted by ImageShack.us

Jim:
Image Hosted by ImageShack.us


Kurt:
Image Hosted by ImageShack.us


John:
Image Hosted by ImageShack.us


Elvis:
Image Hosted by ImageShack.us

**RIP**
"Jedno stvarno bogatstvo je bogatstvo duše, ostala su dobra podložna velikim gubitcima"
Image Hosted by ImageShack.us

"Prava darežljivost ne očekuje ništa zauzvrat. Kakvom nagradom uzvraća svijet oblacima kiše? "
Image Hosted by ImageShack.us

"Mnoštvo želja ometa čvrsto oblikovanje naše sreće.!"
Image Hosted by ImageShack.us

"Ravnodušnost je paraliza duše,prevremena smrt."
Image Hosted by ImageShack.us
Free Hit Counter
Free Hit Counter

.....:::Djechica ::: meni zanimljivi ljudi.......
Njih znam::::.....
moje sejice..miHaEla i Glory...kiss
Lana..looda cura,my red girl hhihi...kiss
HeiDI...kiss
Lonac,super decko,umjetnik,drag i poseban...
srednjoskolka....super cura...Mirnach

Lepotice..Anjich I Teaa..:)kiss
Barbie...super blog ;))) lepoticaa...kiss
Majich najdrazha...:)) nogometasica..kiss
fr@nce$
nirvana kurdt....
in love with kurt cobain..supprr blogg..
rock kid...realni postovi..
nirvanija...uživam čitajući posteve...
mrs.cobain......
ŽIŽA JE ZAKON!!!


Oni su Obrisali Blogache...ali ne zaboravljeni...
Irena & Sanchi, super cure,prezabavne,sve dobro o njima :)
nekadasnja black tear...
barbach....come back...
"Give peace a chance,stay dead"....tamara
broken heart...


Image Hosted by <br />
<br />
<a href=Image Hosted by ImageShack.us

Image<br />
<br />
<br />
<a href=Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Chris Cornell (Soundgarden)
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Music

Free Music



Free Music

°°Pearl JaM°°Image Hosted by ImageShack.us
°°SMaShInG PuMpKinS°°Image Hosted by ImageShack.us
°°SoUnDgArDeN°°
Image Hosted by ImageShack.us
°°ALiCE In ChAIns°°Image Hosted by ImageShack.us
°°SoNiC yOuTh°°Image Hosted by ImageShack.us
°°FoO fIghTeRS°°Image Hosted by ImageShack.us
°°SeX pIsToLS°°Image Hosted by ImageShack.us
°°cIrcLE jErkS°°Image Hosted by ImageShack.us
°°ThE CLaSh°°Image Hosted by ImageShack.us
°°°BaD rELiGiON°°cerek°
Image Hosted by ImageShack.us
°°tHe HiVeS°°Image Hosted by ImageShack.us
°°DiRe StraIts°°Image Hosted by ImageShack.us
°°ThE DooRs°°cerek
Image Hosted by ImageShack.ussmijeh


Neki Lijepi pjesmuljcicerek

SEX PISTOLS
LoNELY BOY

I'm left in misery
The girl I love's gone across the sea
I'm all alone
I ain't got no home
Mandy was her name
Sleepin' was her game
She didn't care about me
Oh God, baby can't you see

I'm a lonely boy
I'm a lonely boy
I'm a lonely boy
I'm a lonely boy

I need her tender touch
Oh, I need it oh so much
I can't forget
I'm so upset
I wonder where she's gone
I wonder where she went wrong
I wanna get her back to me
But I think she's tired of me

I'm a lonely boy
I'm a lonely boy
I'm a lonely boy
I'm a lonely boy

Every time I think of her
It brings back memories
I remember how it used to be
Oh baby, can't you see?
Oh baby, come back to me.

I'm a lonely boy
I'm a lonely boy
I'm a lonely boy
I'm a lonely boy

Oh my darlin' can't you see
You're the one that means so much to me
I know I need you're tender touch
Oh I need it oh so much
I can't wait to fill your crotch
Oh what a crotch
I can't wait to fuck it




NirVaNa
Frances Farmer Will Have Her Revenge On Seattle

It's so relieving to know that you're leaving
As soon as you get paid
It's so relaxing to hear you're asking
Wherever you get your way
It's so soothing to know that you'll sue me
This is starting to sound the same

I must seek comfort in being sad (x3)

In a false witness, we hope you're still with us
To see if they float or drown
Our favorite paitent, a display of patience
She's gonna prove herself
She'll come back as fire, to burn all the liars,
And leave a blanket of ash on the ground

I must seek comfort in being sad (x3)

It's so relieving to know that you're leaving
As soon as you get paid
It's so relaxing to hear you're asking
Wherever you get your way
It's so soothing to know that you'll sue me
This is starting to sound the same

I must seek comfort in being sad (x3)


Soungarden
The Day I tried to Live

I woke the same as any other day
Except a voice was in my head
It said seize the day, pull the trigger
Drop the blade, and watch the rolling heads

The day I tried to live
I stole a thousand beggars change
And gave it to the rich

The day I tried to win
I dangled from the power lines
And let the martyrs stretch
Singing

One more time around might do it
One more time around might make it
One more time around might do it
One more time around
The day I tried to live

Words you say never seem
To live up to the ones inside your head
The lives we make never seem
To ever get us anywhere but dead

The day I tried to live
I wallowed in the blood and mud with
All the other pigs

I woke the same as any other day you know
I should have stayed in bed

The day I tried to win
I wallowed in the blood and mud with
All the other pigs

And I learned that I was a liar
Just like you

Soundgarden yes
Black Hole sun

In my eyes
Indisposed
In disguise
As no one knows
Hides the face
Lies the snake
The sun
In my disgrace
Boiling heat
Summer stench
'Neath the black
The sky looks dead
Call my name
Through the cream
And I'll hear you
Scream again

Black hole sun
Won't you come
And wash away the rain
Black hole sun
Won't you come
Won't you come

Stuttering
Cold and damp
Steal the warm wind
Tired friend
Times are gone
For honest men
And sometimes
Far too long
For snakes
In my shoes
A walking sleep
And my youth
I pray to keep
Heaven send
Hell away
No one sings
Like you
Anymore

Hang my head
Drown my fear
Till you all just
Disappear

PEARL JAMcerek
GrEen DiSeAse
It's a disease,... and they're all green
It emminates from their being
Agitation,.. with occupation

And like weeds,.. with big leaves
Stealing light from what's beneath
Where they have more,...
Still they take more

Course I know,.. then I don't
There's a stoway with my throat
It's deceiving
I don't believe him

We can scream,.. out our doors
Behind the wall a fat man snores
In his dreams he's,...
Choking on leaves

Well I guess
There's nothing wrong with what you say
Believe me
Just asking you to sway
No white
Or black
Just grey
Can you feel this,..
World with your heart and not your brain?

The Clash

Should I stay or should I go...

Darling you gotta let me know
Should I stay or should I go?
If you say that you are mine
Ill be here til the end of time
So you got to let know
Should I stay or should I go?

Always tease tease tease
Siempre - coqetiando y enganyando
Youre happy when Im on my knees
Me arrodilla y estas feliz
One day is fine, next is black
Un dias bien el otro negro
So if you want me off your back
Al rededar en tu espalda
Well come on and let me know
Me tienes que desir
Should I stay or should I go?
Me debo ir o que darme

Should I stay or should I go now?
Should I stay or should I go now?
If I go there will be trouble
An if I stay it will be double
So come on and let me know

This indecisions bugging me
Esta undecision me molesta
If you dont want me, set me free
Si no me quieres, librame
Exactly whom Im supposed to be
Diga me que tengo ser
Dont you know which clothes even fit me?
saves que robas me querda?
Come on and let me know
Me tienes que desir
Should I cool it or should I blow?
me debo ir o quedarme?

Should I stay or should I go now?
yo me frio o lo sophlo?
If I go there will be trouble
Si me voi - va ver peligro
And if I stay it will be double
Si me quedo es doble
So you gotta let me know
Me tienes que decir
Should I stay or should I go?
yo me frio o lo sophlo?

DIRE STRAITS
Brothers in arms

These mist covered mountains
Are a home now for me
But my home is the lowlands
And always will be
Some day youll return to
Your valleys and your farms
And youll no longer burn
To be brothers in arms

Through these fields of destruction
Baptisms of fire
Ive watched all your suffering
As the battles raged higher
And though they did hurt me so bad
In the fear and alarm
You did not desert me
My brothers in arms

Theres so many different worlds
So many differents suns
And we have just one world
But we live in different ones

Now the suns gone to hell
And the moons riding high
Let me bid you farewell
Every man has to die
But its written in the starlight
And every line on your palm
Were fools to make war
On our brothers in arms

ZABRANJENO PUSENJE smijeh
Lutka s naslovne strane

U tebe smo se kleli
Na tebe trošili plate
Zamišljali trenutke s tobom
U kafani lagali jedan drugom

Zbog tebe smo se tukli
Kupovali vrućih đevreka
O kako si samo odudarala ti
Od memle i blata Sedrenika

Al' tvoje su misli bile daleko
Htjela si u foto-modele
Skupa svila i skupe pele
I gola si se slikala vele

Zbog tebe smo se tukli
Kupovali vrućih đevreka
O kako si samo odudarala ti
Od memle i blata Sedrenika

Virili smo dok se presvlačiš
Ma nije bilo ljepše
Pod Alahovim svodom
Pjesme smo ti pjevali
A tvoja nas je nana
Polijevala vodom

Al' tvoje su misli bile daleko
Htjela si u foto-modele
Skupa svila i skupe pele
I gola si se slikala vele

Htjela si da tvoje aktove
Vidi barem pola svijeta
A sada u granapu Sedrenika
Lokalni dripci te pitaju
Lutko, pošto je pašteta

Htjela si..




srijeda, 04.10.2006.

Ma kujaa...cijeli zivot je provela u prostituciji...pa zadnji film sve govori...
Mrzim je,ubila ga je....
Ne zamaram glavu time,ali ipak...gdje je pravda u ovom svijetu???
Sve se moze rjesiti novcem....
Kurta nista nece vratiti ali vrijeme je da ona plati za svoj podmukli i zao...zlocin...
Ta je "zena" stvarno zivotinja....neam drugog opisa za nju....
Courtney je pismo fanovima koje je kurt napisao,pretvorla u "oprostajno"davajuci
dodatke.."volim vas,frances neka tvoj zivot bude bolji bez mene" i takva sranja,neznam sad tocno...
Nisam naravno poznavala kurta,lol...ali imam osjecaj da je bio dobra osoba...
Svejedno...njega nema vise,ali ipak živi u nama....
Ja imam jedinicaaa u skoli....moram to ispravljat inace...jadna sam....
Neznam sta da jos pisem...
E, da....
POOOOZZDRAV: Mirni,Black Chaos,Zizi,rijecanima koji me posjecuju,emi,mihaeli,glory...SWIMA!wavemah

Image Hosted by ImageShack.us



| - 23:28 - ...looking for.... (15) | the lost chord... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.