Baby,can we call this love ?
16.02.2011.-16:25

Neki to zovu ljubav.
Neki sreca.
Neki to zovu tuga.
Neki gubljenje vremena.
A ja to zovem ON sretan

Ponovno zaljubljena!
Ali ovaj put sreeeeeetno!
Tko je sretniji od mene?
zubo

On je razlog mojim dugiiim Fejsanjem do kasno u noc.
On je razlog zbog kojeg se moj iznos kn na mobitelu smanjuje.*shy*
On je razlog mom smjesku.
On je razlog zbog kojeg ne mogu misliti na nista drugo,osim na njega.
On je razlog zbog kojeg ne ucim.
On je ..<3

Ponekad mi se cini kao da mogu zagrliti svijet.^^
Simptomi ljubavi?Oh,da!

Valentinovo.
Oh,taj predivan dan kojeg sam prezirala.
Dok nisam upoznala njega,naravno.

Ljubav katkad cini cuda,poput ovog.
Postala sam njezna,osjecajna dusica.
Iako to nikad nisam bila.
Bila sam cista suprotnost.

Prijateljice mi kazu da sam bolja otkad sam s njim.

-Pogledaj si ocjene!S ovakvim ocjenama neces se nigdje upisati.Baci se na ucenje!-kaze moja mama.
Naravno ona se ne slaze da sam bolja otkad sam s njim.
Ali tko mi moze zamjeriti?

sretan

U r my sky.
My sea.
My sun.
My EVERYTHING.

love Pictures, Images and Photos



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.




Welcome to my world.:P










Nirvana Pictures, Images and Photos

Kurt Cobain Pictures, Images and Photos
nirvana Pictures, Images and Photos

Nirvana Pictures, Images and Photos

Linkovi


CREDITS

[dz]: FAQ.