Cold.
06.12.2010.-15:51

Image and video hosting by TinyPic


Osjecam se kao ovaj maslacak.
Dovoljan je samo lagani vjetar da me otpuhne zauvijek....




Znate onaj osjecaj kada jednostavno vam je sve ravno.
Kada ste jednostavno toliko hladni da ne mozete zaplakati?
E,pa da tako se ja osjecam.


Nisam depresivna.
Naprotiv,nemam uopce osjecaja.

Nadam se da ste primjetili novi dizajn ^^

Osjecam se ko smrznuti,osamljeni cvijet.
Sve pada i rusi se oko mene al ja opet onako hladno i ponosno stojim i uzdisem
posljednje uzdahe hladnog zraka.
Pokusajem zadrzati sve latice k sebi,ne zelim da mi niti jedna otpadne.
Slamam se ,ali ni to mi ne smeta.
Hladnoca i led me pokrivaju,ali ja joj stojim uspravno i ponosno.


Ali,opet,
ja sam ipak jedni veliki optimist i znam da ce sve bit uredu,
kao i uvijek.


Odlaziiiiiiiimmm.....

Pozdrav svima.




<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.




Welcome to my world.:P










Nirvana Pictures, Images and Photos

Kurt Cobain Pictures, Images and Photos
nirvana Pictures, Images and Photos

Nirvana Pictures, Images and Photos

Linkovi


CREDITS

[dz]: FAQ.