Vocni kupe.
11.06.2010.-16:43

Poždrav svima :Đ
Mislim da je vrijeme za moj novi post!rofl
Meni je gotova skooooollaaaaaa!!!partypartyparty
Jer iduci tjedan mi je ekskurzija.
Predobro.sretan

Kad si sretan prstima pucketaj ti..*prcprc*
...

Hahahah.zubo

Zadovoljna sam svojim uspjehom iako bi mogla i bolje,al eto.
Zakljucili su nam ocjene i sad jos ekskurzija i litooooo cerek

Image and video hosting by TinyPic

Njamiiii.
Aww.vidite ih.kako su clatki cerek kiss


Hmm.da..
Kod mene nema nsita novo osim sto sam preesretna zbog zavrsetka skole i pocetka lita.
Nadam se da ste bili dobri tijekom godine belj i da imate dobre ocjene.

I nesto bitno sam naucila:
U teskim situacijama tek vidis ko su ti prijatelji.

Ideeeem.

I da.
Vocni kupe?
3 kugle sladoleda od cokolade s rastopljenom cokoladom i mrvicama i jos nekakvim preljevima?
Sad znate?
Jedva cekam.

Mljaaac.

Papa.

Ljubim vas :*


Image and video hosting by TinyPic


kiss

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.




Welcome to my world.:P










Nirvana Pictures, Images and Photos

Kurt Cobain Pictures, Images and Photos
nirvana Pictures, Images and Photos

Nirvana Pictures, Images and Photos

Linkovi


CREDITS

[dz]: FAQ.