< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ovaj blog govori o stanjima Kurta i Nirvane,o prolaznosti života i o uspjesima i neuspjesima prije konačnog završetka!!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

O MENI:
moje ime je nevažno ,želim samo pokazati sve pravilnosti i nepravilosti Kurtovog života.
Možda mnogo vas neće puno toga shvatiti,ali da vam pravo kažem ni ja ne razumjem sebe a kamo li i išta drugo!!Možda ovo stvaram jer u nekim djelovima života nalikujem Kurtu
!

" I sad na svijetu ja sam sam
Sred pučine najveće:
Za kim da jecam kada znam
Da za mnom nitko neće?
Možda će moj pas lajat samo,
Stranac će jest mu dat;
Al kad se opet vratim tamo
Na me će režat stat. "

AUTOR: nepoznat!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

A OVO SU NEKE DOBRE REČENICE;

Čovjek često smatra najpotrebnijim
ono najnepotrebnije!

Nepovjerenje i neprijateljstvo su susjedi!

Pravilo je u prijateljstvu:
Kad nepovjerenje uđe na prednja
vrata, ljubav izlazi na stražnja!


ČOVJEK;

Čovjek misli, govori, čezne,
radi i odlučuje. Mišlju nadilazi
samoga sebe, planiranjem je
iznad sebe i svojih djela,
govorom sebe iznosi izvan
sebe... Radom utjelovljuje
misli i riječi u materijal
prirode, a odlukama upravlja
svojom sudbinom!


"dobrota u riječima stvara povjerenje.
dobrota u mislima stvara dubinu.
dobrota u davanju stvara ljubav."

"zli su ljudi oni koji ne znaju za ljubav i zato ne znaju ni za stid. oni imaju snage tražiti ljubav - jer je ne trebaju i imaju hrabrosti nuditi je - jer nemaju što dati.''

"sloboda nije vrijedna ako ne uključuje i slobodu da se griješi."

"sloboda za kojom tragamo je sloboda da koristimo naš vlastiti um i tijelo, da živimo svoj
vlastiti život, umjesto život koji pripada sistemu uvjerenja."


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mali kurt
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-bili smo jednom najbolji
o nama su priče pričali
sad kad se sjetiš htjela bi vrijeme vratiti.......

AUTOR:nepoznat

NIRVANA-Lithium
I’m so happy ’cause today
I’ve found my friends ...
They’re in my head
I’m so ugly, but that’s okay, ’cause so are you ...
We’ve broken our mirrors
Sunday morning is everyday for all I care ...
And I’m not scared
Light my candles, in a daze
’cause I’ve found god
Yeah (x6)

I’m so lonely but that’s okay, I shaved my head ...
And I’m not sad
And just maybe I’m to blame for all I’ve heard ...
But I’m not sure
I’m so excited, I can’t wait to meet you there ...
But I don’t care
I’m so horny, but that’s okay ...
My will is good
Yeah(x6)

(x2)
I like it - I’m not gonna crack
I miss you - I’m not gonna crack
I love you - I’m not gonna crack
I killed you - I’m not gonna crack

I’m so happy ’cause today
I’ve found my friends ...
They’re in my head
I’m so ugly, but that’s okay, ’cause so are you ...
We’ve broken our mirrors
Sunday morning is everyday for all I care ...
And I’m not scared
Light my candles in a daze ...
’cause I’ve found god
Yeah, yeah, yeah(x2)
(x2)
I like it - I’m not gonna crack
I miss you - I’m not gonna crack
I love you - I’m not gonna crack
I killed you - I’m not gonna crack


NIRVANA - Smells Like Teen Spirit
Load up on guns and bring your friends
It's fun to lose and to pretend
She's over bored and self assured
Oh no, I know a dirty word

Hello, hello, hello, how low? (x3)
Hello, hello, hello!

With the lights out, it's less dangerous
Here we are now, entertain us
I feel stupid and contagious
Here we are now, entertain us
A mulatto
An albino
A mosquito
My libido
Yay!
Hey (x2)

I'm worse at what I do best
And for this gift I feel blessed
Our little tribe has always been
And always will until the end

Hello, hello, hello, how low? (x3)
Hello, hello, hello!

With the lights out, it's less dangerous
Here we are now, entertain us
I feel stupid and contagious
Here we are now, entertain us
A mulatto
An albino
A mosquito
My Libido
Yay!
Hey (x2)

And I forget just why I taste
Oh yeah, I guess it makes me smile
I found it hard, it was hard to find
Oh well, whatever, nevermind

Hello, hello, hello, how low? (x3)
Hello, hello, hello!

With the lights out, it's less dangerous
Here we are now, entertain us
I feel stupid and contagious
Here we are now, entertain us
A mulatto
An albino
A mosquito
My libido

A denial !!


NIRVANA-Something in the way
Underneath the bridge
The tarp has sprung a leak
And the animals Ive trapped
Have all become my pets
And Im living off of grass
And the drippings from the ceiling
Its okay to eat fish
cause they dont have any feelings

(x3)
Something in the way, mmm
Something in the way, yeah, mmm

Underneath the bridge
The tarp has sprung a leak
And the animals Ive trapped
Have all become my pets
And Im living off of grass
And the drippings from the ceiling
Its okay to eat fish
cause they dont have any feelings

(x4)
Something in the way, mmm
Something in the way, yeah, mmm

MOLLY'S LIPS-NIRVANA
She said
She'd take me anywhere
She'd take me anywhere
As long as she stays with me

She said
She'd take me anywhere
She'd take me anywhere
As long as I stayed clean

Kiss kiss
Molly's lips
Kiss kiss
Molly's lips
Kiss kiss
Molly's lips
Kiss kiss


YOU KNOW YOU`RE RIGHT- NIRVANA
I will never bother you
I will never promise to
I will never follow you
I will never bother you

Never speak a word again
I will crawl away for good

I will move away from here
You wont be afraid of fear
No thought was put in to this
I always knew it would come to this

Things have never been so swell
I have never failed to feel
Pain [3x]

You Know your Right [3x]

I'm so warm and calm inside
I no longer have to hide
Let’s talk about someone else
Steaming soup against her mouth
Nothing really bothers her
She just wants to love herself

I will move away from here
You wont be afraid of fear
No thought was put into this
I always knew to come like this

Things have never been so swell
I have never failed to feel
Pain [5x]

You know Your Right [17x]

Pain [1x]

PRIJEVOD:
-Nikad te neću gnjaviti
nikad neću obećavati
nikad te neću pratiti
nikad te neću gnjaviti

nikad više neću progovoriti ni riječi
otpuzat ću zauvijek

Otići ću odavde
nećeš se morati bojati straha
nismo se time uopće bavili
uvijek sam znao da bi se to moglo dogoditi

Stvari nikad nisu bile sjajnije
nikad nisam propustio osjećati
bol(3X)

znaš da imaš pravo(3X)

Tako sam topao i miran iznutra
više se ne moram skrivati
razgovarajmo o nekom drugom
vrela juha nasuprot njenim ustima
njoj zapravo ništa ne smeta
ona samo želi voljeti samu sebe

Otići ću odavde
nećeš se morati bojati straha
nismo se time uopće bavili
uvijek sam znao da bi se to moglo dogoditi

Stvari nikad nisu bile sjajnije
nikad nisam propustio osjećati
bol(5X)

znaš da imaš pravo(17X)



WHERE DID YOU SLEEP LAST NIGHT-NIRVANA

My girl, my girl, don’t lie to me
Tell me, where did you sleep last night?
In the pines, in the pines
Where the sun don’t ever shine
I would shiver the whole night through

My girl, my girl, where will you go?
I’m going where the cold wind blows
In the pines, in the pines
Where the sun don’t ever shine
I would shiver the whole night through

Her husband, was a hard working man
Just about a mile from here
His head was found in a driving wheel
But his body never was found

My girl, my girl, don’t lie to me
Tell me, where did you sleep last night?
In the pines, in the pines
Where the sun don’t ever shine
I will shiver the whole night through
(sing it for me)

My girl, my girl, where will you go?
I’m going where the cold wind blows
In the pines, in the pines
Where the sun don’t ever shine
I would shiver the whole night through

My girl, my girl, don’t lie to me
Tell me, where did you sleep last night?
In the pines, in the pines
Where the sun don’t ever shine
I will shiver the whole night through

My girl, my girl, where will ya go?
I’m going where the cold wind blows
In the pines, the pines
The sun, the shine
I’ll shiver the whole night through



RAPE ME...-NIRVANA

Rape me
Rape me my friend
Rape me
Rape me again

I’m not the only one (x4)

Hate me
Do it and do it again
Waste me
Rape me my friend

I’m not the only one (x4)

My favorite inside source
I’ll kiss your open sores
Appreciate your concern
You’ll always stink and burn

Rape me
Rape me my friend
Rape me
Rape me again

I’m not the only one (x4)

Rape me! (x9)



DRAIN YOU-NIRVANA

One baby to another says -
I'm lucky to have met you
I don't care what you think
Unless it is about me
It is now my duty to completely drain you
A travel through a tube
And end up in your infection

Chew your meat for you
Pass it back and forth
In a passionate kiss
From my mouth to yours
I like you

With eyes so dialated,
I've become your pupil
You've taught me everything
Without a poison apple
The water is so yellow, I'm a healthy student
Indebted and so grateful -
Vacuum out the fluids

Chew your meat for you
Pass it back and forth
In a passionate kiss
From my mouth to yours
I like you

One baby to another says -
I'm lucky to have met you
I don't care what you think
Unless it is about me
It is now my duty to completely drain you
A travel through a tube
And end up in your infection

Chew your meat for you
Pass it back and forth
In a passionate kiss
From my mouth to yours
Sloppy lips to lips
You're my vitamins
I'm like you


SLIVER-NIRVANA

Mom and dad went to a show
They dropped me off at Grandpa Joe's
I kicked and screamed, said please, no

Grandma take me home (x7)
Wanna be alone

Had to eat my dinner there
Mashed potatos and stuff like that
I couldn't chew my meat too good

Grandma take me home (x7)
Wanna be alone

Said, why don't you stop your crying
Go outside and ride your bike
Thats what I did, I killed my toe

Grandma take me home (x7)
Wanna be alone

After dinner, I had ice cream
I fell asleep, and watched TV
I woke up in my mother's arms

Grandma Take me home (x16)
Never take me home (x2)
Grandma Take me home (x1)

Wanna be alone



HEARD-SHAPED BOX-NIRVANA

She eyes me like a pisces when I am weak
I've been locked inside your Heart-Shaped box for a week
I've been drawn into your magnet tar-pit trap
I wish I could eat your cancer when you turn back

Hey! Wait!
I've got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice
Hey! Wait!
I've got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice
Hey! Wait!
I've got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice
Your advice

Meat-eating orchids forgive no one just yet
Cut myself on angel's hair and baby's breath
Broken hymen of your highness I'm left black
Throw down your umbilical noose so I can climb right back

Hey! Wait!
I've got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice
Hey! Wait!
I've got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice
Hey! Wait!
I've got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice
Your advice

She eyes me like a pisces when I am weak
I've been locked inside your Heart-Shaped box for weeks
I've been drawn into your magnet tar-pit trap
I wish I could eat your cancer when you turn back

Hey! Wait!
I've got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice
Hey! Wait!
I've got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice
Hey! Wait!
I've got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice

Your advice (x3)



DUMB-NIRVANA

I'm not like them
But I can pretend
The sun is gone
But I have a light
The day is done
But I'm having fun
I think I'm dumb
Or maybe just happy

Think I'm just happy (x3)

My heart is broke
But I have some glue
Help me inhale
And mend it with you
We'll float around
And hang out on clouds
Then we'll come down
And have a hangover

Have a hangover (x3)

Skin the sun
Fall asleep
Wish away
The soul is cheap
Lesson learned
Wish me luck
Soothe the burn
Wake me up

I'm not like them
But I can pretend
The sun is gone
But I have a light
My day is done
But I'm having fun
I think I'm dumb
Maybe just happy

Think I'm just happy (x3)

I think I'm dumb (x12)



ALL APOLOGIES-NIRVANA

What else should I be
All apologies
What else could I say
Everyone is gay
What else could I write
I don't have the right
What else should I be
All apologies

In the sun
In the sun I feel as one
In the sun
In the sun
I'm married
Buried

I wish I was like you
Easily amused
Find my nest of salt
Everything is my fault
I'll take all the blame
Aqua seafoam shame
Sunburn with freezeburn
Choking on the ashes of her enemy

In the sun
In the sun I feel as one
In the sun
In the sun
Married, Maried, Maried!
Buried!
Yeah yeah yeah yeah

All in all is all we are (x20)


MOLLY'S LIPS-NIRVANA

(x3)

She said
She'd take me anywhere
She'd take me anywhere
As long as she stays with me

She said
She'd take me anywhere
She'd take me anywhere
As long as I stayed clean

Kiss kiss Molly's lips (x4 and x8 in the end)



ABOUT A GIRL-NIRVANA

I need an easy friend
I do ... with an ear to lend
I don't think you fit this shoe
I do ... won't you have a clue

I'll take advantage while
You hang me out to dry
But I can't see you every night for free
I do

I'm standing in your line
I do ... hope you have the time
I do ... pick a number too
I do ... keep a date with you

I'll take advantage while
You hang me out to dry
But I can't see you every night for free

I need an easy friend
I do ... with an ear to lend
I do ... think you fit this shoe
I do ... won't you have a clue

I'll take advantage while
You hang me out to dry
But I can't see you every night (x2)
For free

I do ... (x4)


SCHOOL-NIRVANA

(x4)
Won't you believe it
It's just my luck

(x3)
No recess

(x4)
Won't you believe it
It's just my luck

(x3)
No recess

(x8)
You're in high school again

(x7)
No recess

















i još nekoliko činjenica o Kurtovoj smrti:

1.Krajem 1993. godine brak Kurt-a i Courtney je bio pred raspadom, ona je imala aferu sa Billy Corgan-om iz benda Smashing Pumpkins, a spominju se i još neki ljudi s kojima je imala aferu u isto to vreme, i u slučaju razvoda, izgubila bi sve Kurtove milione, svu imovinu, izgubila bi starateljstvo nad kćerkom Frances Bean Cobain, u medijima bi bila ocrnjena i progonjena mnogo snažnijim intenzitetom nego poslije intervjua danog za Vanity Fair i u najboljem slučaju, bi dobila pola imovine. Samo u slučaju Kurtovog samoubjistva, ona dobija sve, novce i kćerku i pravo na neobjavljen Nirvanin materijal – kao nasljednik autorskih prava Kurt-a Cobain-a i još razne stvari

2. Courtney je bila spremna na sve ovo, a naročito poslije činjenice da je Kurt u ožujku 1994. godine napisao pismo iz kojeg ju je potpuno izbacio. Taj ˝dokument˝ nije bio pravosnažan, jer Kurta su ubili prije nego je stigao potpisati i ovjeriti.

3. Dakle ključni motiv za njegovo ubojstvo je bio konflikt interesa i milioni dolara. Courtney je pobjesnila kada je Kurt odbio da Nirvana bude Headliner na proljetnoj turneji po Americi, čime je bacio u nepovrat nekoliko miliona dolara.

4. Raspad Nirvane je bio takođe neminovan. Cobain je izgubio interese za taj projekt, kao da je Nirvana zatvorila krug svog postojanja, prošla kroz sve faze kroz koje je trebala proći i rekla sve što je imala. Jedino što ga je interesiralo je novi projekat sa Michael Stipe-om, pjevačem REM-a, koji nikad nije ugledao svjetlost dana.

5. Ovim njegovim stavom, kompanija Geffen je takođe bila ugrožena, jer bi ostala u tom slučaju bez možda svog najboljeg klijenta, na kome je samo na albumu Nevermind zaradila 50 miliona dolara čistog profita, a ukupni troškovi oko snimanja albuma su bili 300.000 dolara, što je minorno za ovakav antologijski i revolucionarni album, ako se zna da je ista cifra jedva dovoljna za doručak Michael Jackson-a i njegovih ljubimaca. Procenjuje se da je Geffen zaradio mnogo više na Nirvani poslije Kurtove smrti. Možda su i oni proračunali da im više odgovara smrt Kurt-a....?!

6. Savršeno je iskorištena činjenica da je Cobain bio narkoman, labilan i antisocijalan lik, kronično iznerviran, te mu je bilo veoma lako zaljepiti etiketu da je neuračunljiv, suicidalan, a još naročito ako se uzme u obzir radni naziv za album In Utero “I hate myself and I want to die”, uz njegovu strast prema oružju, dobijate dobitnu kombinaciju. ( Kurt je imao revolver Taurus kalibar 38, poluautomatski pištolj Beretta 380 i američku automatsku pušku Colt AR 15/16 i 25 kutija municije – sve ovo mu je oduzela policija u petak 18. 03. 1994. kad ga je Courtney prijavila policiji, da se namjerava ubiti, dok je njegova verzija bila da je pokušavao da se zaštiti i drži na odstojanju u Courtney, te se zabarikadirao u kupaoni.

7. Lokalni roker, Eldon Hoke, poznatiji kao El Duce, koji liči više na dželata iz srednjeg vijeka, nego na rokera, je posvjedočio da mu je Courtney ponudila 50000 dolara da ubije Kurta. On je 1996. bio dva puta na testu – detektoru laži i oba puta je prošao. Dao je i intervju za dokumentarac Kurt & Courtney u kome je sve ispričao. Ubijen je 7 dana poslje toga – “slučajno” ga je zgazio auto! Kao da gledamo X-files...

8. Prvi osumnjičeni za ubojstvo Kurt-a Cobain-a je Michael Dewitt, muška dadilja u rezidenciji Cobain-ovih. Bio je u Rimu sa Courtney kad je pokušan prvi pokušaj ubojstva Kurta, i od 2. do 7. travnja se ne zna gdje je bio – nestao je i iznenada se pojavio kod Courtney 7. travnja u Los Angeles-u ( Kurt je ubijen 5. aprila u 2h pm po lokalnom vremenu u Seattlu). U Rimu, prema istrazi i svedočenjima očevidaca, navodi se da se on spremao napustiti hotel, podići novce, ostavi Courtney pismo u kome joj priopćava da se razvodi od nje. Umjesto toga, 3. travnja 1994. on završava u bolnici na ispiranju želuca, 20 sati je u komi, Courtney je našminkana i sređena dok njega vode u bolnicu i njegov organizam uspjeva preživiti udar 50 tableta rohipnola ( lijek sličan valijumu ) pomješan sa šampanjcem, navodno je prvi put pokušao samoubojstvo, a navodi se o oproštajnom pismu, koje je ustvari bilo oproštajno za Courtney. Garaža u kojoj je Kurt ubijen Da podsjetimo, Kurt je bio ekstremno indirektan, sve je priopćavao na posredan način. To se još dalo primjetiti u načinima na koje je morao otpustiti neadekvatne bubnjare, pa do ideje obraćanja publici preko pisma u unutrašnjem omotu albuma In Utero, što naravno Geffen nije pristao. U Rimu su se Kurt i Courtney sastali poslje dužeg vremena, jer su i ona i on bili na turneji po Europi sa svojim bendovima. Prijatelji Kurta tvrde da on nikada nije koristio ili spominjao rohipnol.

9. Prva sljedeća prilika za atentat na Kurta se ukazala kad je on pobjegao iz centra Marina Del Rej za rehabilitacija i skidanje od narkotika, u Kaliforniji 28. ožujka, a 30. ožujka je već bio u Seattlu. Bilo je samo pitanje ko će prvi stići do njega, policija ili atentatori. Cobain usput kupuje pušku Remington 11, kalibar 22 – sačmarka, vjerovatno za samoobranu, kako je i rekao svom prijatelju Dylanu Carlson-u. Ista puška je iskorišćena kao osiguranje da Cobain neće preživeti još jedan atentat, te mu je reznesen mozak, pored ogromne doze heroina koja mu je ubrizgana.

10. U isto vrijeme, kada kreće potraga za Kurtom, njegova žena odbija pomoći u istrazi i da dođe u Seattle, opravdavajući to nekim poslovima i obavezama u Los Angeles-u. Šta je važnije od pronalaženja nestalog muža?! Jedino atentat na njega. Iznajmila je privatnog detektiva – Tom Grant, koji je umjesto da bude poslušna marioneta, bio prva osoba koja je shvatila i iznjela činjenice u javnost da Cobain nije izvršio samoubojstvo i da on vjeruje da Courtney stoji iza ubojstva kao glavni organizator, ali ne i izvršilac, jer je bila u LA-u 5. travnja.

11. Kurta su ubili 5. aprila 1994. Sad je ostalo samo još tijelo da se nađe. Prošao je jedan dan. Ništa. Prošao je još jedan dan – opet ništa. Zatim Courtney počinje NAVODITI istragu na njihovu Greenhouse kuću u Seattlu i preko telefona govori Kurtovom najboljem prijatelju”Check the Greenhouse!” On to nije učinio i prolazi JOŠ jedan dan. Zatim u panici, ona zove lokalnu Security kompaniju da započnu radove na sigurnosnim svjetlima oko njihove kuće. Oni šalju radnika i on pronalazi tijelo u 8:40 am 8. travnja 1994. Čovjek se zove naravno – Gary Smith.

12. Za to vrijeme neko i dalje koristi Kurtovu kreditnu karticu!

13. Policija u Seattlu je za 3 SATA zatvorila slučaj, proglasila da je bilo u pitanju samoubojstvo, pronađena je puška, oproštajno pismo. Nije uopče urađen toksikološki test niti su forenzičari izašli na teren. Policija ignorira činjenicu da su svi Kurtovi prijatelji svjedočili da on nije bio u stanju počiniti samoubojistvo.

14. Zatim, vrhunac i krunski dokaz koji ukazuje da je Kurt ubijen je loše ukomponirana uloga sačmarice u čitavu ovu priču. Maksimalna doza heroina, koju bi najotporniji narkoman mogao podnjeti je 75 do 80 mg heroina, što izaziva 0,5 mg po litru morfijuma u krvi ( heroin je derivat opijuma, a morfijum derivat heroina ). Kod Cobaina je ustanovljeno da je imao 1,52 mg po litru morfijuma u krvi, što znači da se upucao sa 225 – 240 mg heroina – što je tri puta veća doza od smrtonosne. Za one koji nisu narkomani, i 10 mg heroina može biti fatalna doza, a ovdje je u pitanju 240 mg!

15. Prema svim studijama, ovakva doza heroina izaziva neposrednu i trenutnu smrt, čineći čovjeka potpuno onesposposobljenim. I sad, znači Cobain je nadčovjek koji je imun na ovoliku dozu heroina i ima snage da uzme sačmaricu i da je stavi u usta i opali. Ti koji su montirali čitavo ovo ubojstvo, čak nisu vodili računa ni o dužini puške, jer Remington 11 je tolika sačmarka, da Cobain nije nikako mogao staviti jedan kraj u usta, a prstima da dohvati okidač – pod uslovom da je uspio ignorirati tri puta veću dozu heroina od maksimalne. Željeo se samo postići dramski efekat i osiguranje da se ovaj put Kurt neće izvući. Sve je montirano, sa jakom podrškom insajdera u policiji, koja i dan danas odbija da otvori slučaj ponovo. Otvorit će ga kad on zastari i kad glavni krivci ili više ne budu živi ili budu pred kraj svog života. Jeftina američka priča.

16. Veoma zanimljiva stvar je opet oproštajno pismo – novo, iz Seattla, u kome Kurt se obraća publici i navodi razloge zašto napušta svijet glazbe, zašto napušta Nirvanu, Seattle, Courtney... Nigdje nije rekao da će napustiti zemlju! A, onda neko dopisuje posljednjih nekoliko redova kako bi to izgledalo kao oproštajno pismo. Upoređivan je rukopis Courtney sa tim dopisanim redovima i pogodite šta je ustanovljeno!Ooo da,odgovara savršeno njoj..

17. Na pušci nema jasnih otisaka prstiju koji ukazuju da ju je Kurt držao, a proglašeno je da se njom ubio!

18. Niti u jednoj studiji u zadnjih 30 godina, ne postoji nijedan slučaj samoubojstva u Americi u kome su bili korišćeni i vatreno oružje i narkotici kao overdose. Zašto bi se neko ubijao sa 2 razlicite stvari!? Sve ovo podsjeća na Alana Forda i na jednu epizodu u kojoj se spominje lik koji je izvršio samoubjistvo sa 256 ispaljenih metaka u sebe!!!!!!! Procijenite sami. Pročitali ste kome je mogla i zašto odgovarati Kurt-ova smrt, ko su akteri i kako su se ponašali u ovom slučaju. Na osnovu svih ovih činjenica, možete li i dalje vjerovati verziji o samoubojstvu?!

- 11:49 - Komentari (16) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.