UUUUUUU....DA....ma da....koji ku.ac ja pisem...enivej ovo je kao naslov...ma je - I HATE MYSELF AND WANT TO DIE - Blog.hr

~ponedjeljak, 21.08.2006.

UUUUUUU....DA....ma da....koji ku.ac ja pisem...enivej ovo je kao naslov...ma je

Ej ljudofi...ma sta mi jadite...ja sam sad jako sretnakisssmijehpartycerekthumbupsmokinparty....ma vratila se od vana....upoznala pun kurac ljudiyes....novih...mda....i onak su bas oke...nisam smjela duže ostat...duga prica...pa sam bila mal tuzna sto sam morala otic od tih ljudofano...al nevrmajnd...prvo ja i moje 3 frendice isle van i onda naisli na ove i tak se upoznali i ove dvje se napizdile i osle.burninmad..al ajd ko ih jebe sta cu im ja niko ih nije tjeroyes...jelda....mda i tak se ja sad vama idem malo javit da mi vi nemislite da vas sam trebam sam da me oraspolozite....mda...jelda?naughty....i tak sad vam necu ostavljat komentere...nemam vramena...tj.stara neda al nadoknadit cu to ja...uuuuuuuu...jos malo skola...neznam jel jedva cekam ilheadbang...ma nevrmajnd...e za jednu moju frendicu: e doris nasla ja blog njihov i to u 5 minuta vidis ti kak sam ja pametna...a ti jadna se 5 sati mucila...ma plavuso he-he...enivej...idi na wasted.blog.hr i gledaj slike... jel tak da ima velik nos????ha???ma enivej doris puno ti pOOsa shaljem dodem ti ja jos jedan dan....I tak ugl. Neznam ni ja vise sta da vam pisem avo mal slicica i jedan lyrics...


STONE SOUR –INHALE


Come one and all and see the broken man, talking to himself
He sits and waits for something better, he'll never find it here
The people touch his hair and pinch his cheek; he can't even feel it
There it goes again, he's listening to someone
He hears the bitter laughter
And all he wants to know is...
Why------ does any of it matter? (I can't take it anymore)
You've gotta try------ the inhale that makes the exhale so much better
He wipes his hands on anything in reach, he never feels clean
He shakes at night because his nerve is gone, every muscle hurts
Come one and all and see what happened...that broken man is me
There it goes again, I can hear it louder
It doesn't feel good anymore
All I want to know is...
Why------ does any of it matter? (I can't take it anymore)
You've gotta try------ the inhale that makes the exhale so much better
NOW I KNOW I DISAPPEAR!
I CAN'T FIND MY WAY FROM OUT OF HERE!
EVERYTHING IS FADING ON ME!
SOMEONE TELL ME... someone tell me...
Someone - tell me
Why------ does any of it matter? (I can't take it anymore)
You've gotta try------ the inhale that makes the exhale so much better
WHY?! YOU'VE GOTTA TRY!!

e neda mi se sad slike...mda kisssova puno svima =))))kisswave

- 22:50 - Path through the blinding light (85) - Paper vision - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • slušam:
    Children Of Bodom
    Cradle Of Filth
    Evanescence
    HIM
    Korn
    Led Zeppelin
    Manowar
    My Chemical Romance
    Marilyn Manson
    Nickelback
    Nightwish
    Nirvana
    RHCP
    S.O.A.D.
    Soundgarden
    Slipknot
    Sum 41
    Static x
    Within Temptation
    69 Eyes


    You now you’re right


    I will never bother you
    I will never promise to
    I will never follow you
    I will never bother you

    Never speak a word again
    I will crawl away for

    I won't move away from here
    You won't be afraid of fear
    No thought was put into this
    Always knew it would come to this

    Things have never been so swell
    I have never failed to fail

    Pain - 3x
    You know you're right - 3x

    I'm so warm and calm inside
    I no longer have to hide
    There's talk about someone else
    Sterling silver begins to melt

    Nothing really bothers her
    She just wants to love herself

    I won't move away from here
    You won't be afraid of fear
    No thought was put into this
    Always knew it would come to this

    Things have never been so swell
    I have never failed to fail

    Pain - 5x
    You know you're right - 17x


  • ...nešt o meni...rolleyes



    ...volim... kisswink
    Glazbu,Glumu,Iskrenost, Metalce,svoje starke,
    Dugu kosu na drugima(posebno na dečkima)
    Gumene bombone, Čokoladu Crnu i plavu bojuŽivotinje
    Noć,Praznike,Tajanstvenost ol mističnost kak oćete...
    ove tri tockice...






    Glazbenike:
    Joey jordison
    Kurt cobain
    Robert plant
    Lily lazer
    jimmy page
    jimi hendrix itd.




    ...ne volim...nonomad
    Laži,Techno i cajke,Muške šminkere
    Shooping,Bunde,školu,puno ljudi


Linkovi


designed by NLO©, brushes made by Vanilla design