a post neki glupi...šta ja znam - I HATE MYSELF AND WANT TO DIE - Blog.hr

~ponedjeljak, 05.06.2006.

a post neki glupi...šta ja znam

Eej ljudofi da ja napišem post.rolleyes...sad sam tek skužila da sam zaboravil post postove i da bi ja jako izbrisala blogyes....ajd šta mi je bilo ovih dana....pisat ću od petka navečer jer se od prije nesjećam.wink..nije mi se dalo ić van onak nimalo pa sam ja ostala se izležavat i skužila oko 1 sat da ja trebam prat kosu...i operem ja kosu i nedami se sušit i odem ja đonjat(spavat) s takovom kososm...i probudim se ja i suha mi koso...kul.....onda sam trebala ich na neku utakmcu al mi se ni to nije dalo pa sa m ostala kuch i ošla kod frendice...pa sam oko 4 sata kod nje skužila da mi je kosa mokra....pa mi je onda došla ...olofk@winkpartykiss.. Pa mi se nije dalo sušit kosu...i kod nas je došo kirbaj,kirvaj,lunapark kak više kažete pa smo se išli tam zejebajit...ja i ona ošle na sladoled a padala kiša.njami...pa su nas ljudi onak gledali...pa smo ošli van i po moje frendove...pa je jedan tam fotokopito karte i ovi nas skužili pa smo bježalismijeh i bili svi mokri kak je kiša padala....onda ona nagovorila staru da ostene đonjat kod mene pa je ostala...pa smo oko 3 ujutro pile kolunjami pa je ona nešt smješno izvalala pa sam ja popljuvala svu kolu na nju...i onda samo se tak pljuvale onda smo u 9 trebale ić u crkvu al smo kao zaspaleyespa niš od tog...onda smo ošle tamo na ona sranja koja se vozeju neznam ni samam kak da to zovem...i tam se vozali...pa si kupili fancy rozu šećernu vunu iliti fatunjami....pa mi pola završilo u kosi... pa sam ja upalal sa starkom u lokvu...pa onda ona sa svojom starkom....pa smo poludilepuknucu...i tak...onda je ona ošla pa sam bila tužna...pa sam išle van i vretim se kuch i skužim da sutra pišem matoškuuu....neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...anonoeeknobangburninmadheadbangmadmadpuknucumahl moram uchit....ja bi triiiiiiiiiiiiiiiii iz matoške...nebi dvaaaaaaaa....o onda došla u školu i nismo pisali mat...idem ja po rasporedu
Mat- nismo pisali zbog kirvaja ,kirbaja iliti lunoparka dala nam zadatke za ispit ii tak......yes
....-šta je bilo drugi sat valjd nneš što sam prespavala...
Hj-dala nam ispite dobila pet...ak mi nezakljuchi pet zadavi chu je...uvijek imama4.4 il 4.5 a ona neće dat 5
Teh-a to neki opaljen nastavnik i on necge dat pet...grrrr dajjte treba mi za prosijeeeeeeekkkkkkkkkk
Eng-a šta ja znam to znam da chu imat 5 pa sad stalno spava al sam cijeli dan bila užasno pospana zbog nochnog uchenja pa mi se smavalo i bila sam sva neka ljuta pa sam i kupila chokoladu i bilo mi je bolje...pa su svi žicali čokoladu od men al ja nedam...grrrrrr...ajd
Ev napisah post lolim va s sve uživajte mi moram štrebat zemlj i mat...kisss lolim i ljubim vas=)))kisskiss

- 17:10 - Path through the blinding light (37) - Paper vision - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • slušam:
    Children Of Bodom
    Cradle Of Filth
    Evanescence
    HIM
    Korn
    Led Zeppelin
    Manowar
    My Chemical Romance
    Marilyn Manson
    Nickelback
    Nightwish
    Nirvana
    RHCP
    S.O.A.D.
    Soundgarden
    Slipknot
    Sum 41
    Static x
    Within Temptation
    69 Eyes


    You now you’re right


    I will never bother you
    I will never promise to
    I will never follow you
    I will never bother you

    Never speak a word again
    I will crawl away for

    I won't move away from here
    You won't be afraid of fear
    No thought was put into this
    Always knew it would come to this

    Things have never been so swell
    I have never failed to fail

    Pain - 3x
    You know you're right - 3x

    I'm so warm and calm inside
    I no longer have to hide
    There's talk about someone else
    Sterling silver begins to melt

    Nothing really bothers her
    She just wants to love herself

    I won't move away from here
    You won't be afraid of fear
    No thought was put into this
    Always knew it would come to this

    Things have never been so swell
    I have never failed to fail

    Pain - 5x
    You know you're right - 17x


  • ...nešt o meni...rolleyes



    ...volim... kisswink
    Glazbu,Glumu,Iskrenost, Metalce,svoje starke,
    Dugu kosu na drugima(posebno na dečkima)
    Gumene bombone, Čokoladu Crnu i plavu bojuŽivotinje
    Noć,Praznike,Tajanstvenost ol mističnost kak oćete...
    ove tri tockice...






    Glazbenike:
    Joey jordison
    Kurt cobain
    Robert plant
    Lily lazer
    jimmy page
    jimi hendrix itd.




    ...ne volim...nonomad
    Laži,Techno i cajke,Muške šminkere
    Shooping,Bunde,školu,puno ljudi


Linkovi


designed by NLO©, brushes made by Vanilla design